Skorupa 96' 2.0 8V instalka 2 gen. |
Autor |
Wiadomość |
Dedmike [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 08:27 Skorupa 96' 2.0 8V instalka 2 gen.
|
|
|
witka...
otóż założyłem instalkę 2 gen do mojej skorupy w oparciu o komp Autronika AL 700 i standartowy silniczek krokowy...niestety na sekwencję, którą bardzo chciałem, mógłbym czekać i z 2 lub 3 miesiace...zatem pokusiłęm się wcześniej...chodzi całkiem przyzwoicie, nie mam montowanych żadnych gwizdków i klapek antywybuchowych...może to subiektywne odczucie, ale nie widzę różnicy między benią a gazem...może wynika to z tego, że to słaby silniczek z ładnym momentem w niskiej prędkosci obrotowej...wiec nie ma duzych strat...albo tak mi się tylko wydaje spalanie przy normalnej jeździe w granicach 12 - 13 litrów LPG... wiec chyba w miarę...zobaczymy co będzie dalej...
polecam wszystkim taka instalkę bo wszystko jest ok i nie ma żadnych wystrzałów...
pozdrawiam
Dedmike |
|
|
|
|
KOREK [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 08:41
|
|
|
Mam też dobrą instalkę i zobaczysz że spalanie jeszcze spadnie po regulacji po 1000 km.
Tylko kable i świeczki trzeba pilnować i na czas wymieniac |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 09:43
|
|
|
tak ale ty Koreczku masz metalowy kolektor, a on plastikowy.
Jeśli bedziesz dbał o kabelki i świeczki to nie ma problema. Miałem zwykłą instalkę w takim silniczku i nic się nie działo.
Spalanie miałem w granicach 13 L /100 po mieście.
Spoko. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 11:14
|
|
|
hmmm z dobrym momentem mówisz ?? chyba nie miałeś do czynienia z V6 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 11:16
|
|
|
dobry moment tzn 167Nm, osiagane przy prędkości 2500rpm - czyli nie ma tragedii. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 11:17
|
|
|
no obleci |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Dedmike [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Paź 2005|, 2005 09:54
|
|
|
kuba napisał/a: | dobry moment tzn 167Nm, osiagane przy prędkości 2500rpm - czyli nie ma tragedii. |
witka...
no i o to mi chodziło...da się jeździć w miarę normalnie...
co do V6 to chętnie bym się zjechał takim właśnie...
miałem kiedyś BMW 5 z 6 garami ale to była rzędówka...no i tylko 2 litry - 150 koników...
daleko jej napewno do 2.9...
pozdrawiam
Dedmike |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Paź 2005|, 2005 10:31
|
|
|
własnie nie daleko 2.9 ma nawet mniej mocy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Paź 2005|, 2005 10:36
|
|
|
I mniej zaworów niż BMW 2.0 24V |
|
|
|
|
Dedmike [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 08:12
|
|
|
witka...
to ja myślałem, że taki 2.9 to bedzie miał ze 200 koników...a tu ZONK!! hehe
wiem ze 24V ma napewno 207 koni...ten Cosworthowski...a to już musi być bajka...
pozdrawiam
Dedmike |
|
|
|
|
|