Sukces!! |
Autor |
Wiadomość |
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Kwi 2004|, 2004 23:18 Sukces!!
|
|
|
Odnioslem oszalamiajacy sukces!! Zreperowalem sam moje Scorpio! Objawy byly nastepujace: jak byl zimny, po odpaleniu, gasl. Obroty byly bardzo niskie, czasami spadaly do zera. Po rozgrzaniu trzymal obroty, ale po wrzuceniu na Neutral mialem 1800 obrotow. Zakupilem na Allegro tester, podlaczylem do komputera, zczytalem kody bledow, i wymienilem czujnik polozenia przepustnicy. Wszystko wrocilo do normy. Jest swietnie. Tabele kodow opublikowalem na mojej stronie: http://www.marcinku.republika.pl/. Ciesze sie moim sukcesem, bo w warsztacie ni cholery nie potrafili sobie z tym dac rady. Juz ktorys raz przekonalem sie ze warsztat jest dobry jesli chodzi o typowe, mechaniczne usterki. Jesli dzieje sie cos dziwnego... mozesz liczyc wylacznie na siebie. |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Kwi 2004|, 2004 23:37
|
|
|
Święta prawda. Ja tez doświadczyłem niekompetencji mechaników, kiedy moje autko umarło ! Co prawda moja usterka jest do dziś w zasadzie tajemnicą (autko postało kilka dni aż postanowiło dłużej mnie nie wk....ć i odpaliło jakby nigdy nic) ale co to kurde za mechanik co to nieżywe autko ma w warsztacie i nie tyle nie potrafi go zreanimować ale nie potrafi nawet określić przyczyny zgonu !
A co do urządzonka do zczytywania kodów błędów z kompa to nie wydawajcie niepotrzebnie forsy i nie kupujcie gotowych. Testerek jest banalnie prosty i składa się z 1 diody i kilku kabelków. Jutro postaram się zrobić i opublikować schemacik |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |22 Kwi 2004|, 2004 00:07
|
|
|
Hryniaczku, czy ten mechanik, który tak ci podpadł to ekipa z Przewozu? |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |22 Kwi 2004|, 2004 00:10
|
|
|
Witam
Co do mechanikow to swieta prawda. Ja niedawno mialem przygode.... otoz jechalem na przegladzik i po drodze mialem strzala gazowego. Po przyjezdzie na stacje diagnostyczna i zgaszeniu silnika nie bylo mowy o jego ponownym odpaleniu. Zebralo sie konsylium mechanikow zaczely sie debaty , juz chcieli pol samochodu rozmontowac kiedy zauwazylem ze po prostu przy tym strzale spadl wezyk podcisnieniowy.... i cala naprawa
A co do tego testerka to ja rowniez pisalbym sie na schemacik
POzdrawaim |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 13:48
|
|
|
Prawda jest taka że my kierowcy sami najlepiej znamy swoje autka. A mechanicy, owszem wśród motłochu znajdzie sie parę perełek, ale reszta to szkoda słów... |
|
|
|
|
Byku [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Kwi 2004|, 2004 21:01
|
|
|
Hmm... Więc może kiedyś po uporaniu się z podstawowymi problemami forum i stronki, po bliższym poznaniu się na jakimś zlocie mianujemy Nadwornego Mechanika FST
Taki lekarz domowy naszego klubu... |
|
|
|
|
KOREK [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Kwi 2004|, 2004 22:17
|
|
|
Witam
Kiedy byłem posiadaczem Mercedesa 123 (beczki) jeździłem na zloty tych samochodów i starszych modeli W 114 i 115.
Na każdym zlocie jeden koleś zawsze robił wykład z naprawy samochodu. Wystawiał skrzynkę z narzedziami. Zbierali się wszyscy i koleś właził po auto - wyciągał np rozrusznik i robił jego remont generalny głośno demonstrując. To był prawdziwy mechanik !!
Może na zlotach Scorpio zrobimy lekcje poglądowe ?? |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Kwi 2004|, 2004 23:30
|
|
|
Tylko czyje auto posluzy jako pacjent ? Ja moge przy wszystkich automat wymienic Ale troche to trwa hehehe... |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 11:00
|
|
|
A masz tyle automatów? . |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 14:08
|
|
|
Automat nr1: Siedzi aktualnie w scorpio
Automat nr2: Rozebrany w czesciach - byl walniety
Automat nr3: Niewiadomo czy dziala, caly kompletny
Automat nr4: Dziala bdb tylko peknieta obudowa skrzyni tam gdzie to wsio lata i olej cieknie - mozna zamienic z nr1 |
|
|
|
|
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 14:44
|
|
|
DaraZ napisał/a: | ...moge przy wszystkich automat wymienic ... |
Serwus DaraZ!
A może w takim razie sie orientujesz co może byc przyczyną niedziałania światła biegu wstecznego w automacie? Sprawdzłęm bezpieczniki, żarówki a nawet podłączenia do czujnika. Nie wykręcałem go bo nie mialem zamiennika, a ze względu na dostępność trudno sie bylo bawić.
Przy okazji mam pytanko czy dysponujesz zbędnym czujniczkiem biegu wstecznego i poduszką pod skrzynię?? |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 16:05
|
|
|
Az dziwne ale gdzie ten czujnik sie znajduje ?
Co do poduszki to byly rozne w roznych modelach. Jedna jakas chyba mam. Zrob zdjecie swojej to powiem czy taka. Ja niestety nie mam mozliwosci zrobienia zdjecia. |
|
|
|
|
Jacek EL [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Sie 2004|, 2004 23:46
|
|
|
a rzeknij słowo daraz czemu przy redukcji (automat) wali mi w podłogę cos przy tylnym moscie (automat po remoncie - z gwarancja pracuje pięknie) |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 07:22
|
|
|
"dobre" warsztaty widzę odwiedzacie, skoro nie potrafili zdiagnozować czujnika poł. przepustnicy |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|