$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Rekord spalania w moim 2.9
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rekord spalania w moim 2.9
Autor Wiadomość
Hubert
[Usunięty]

Wysłany: |23 Sie 2004|, 2004 13:44   

to właśnie zamierzam zrobić, ale jedyne co mi przychodzi do głowy, to podpiecie do komputera diagnostycznego..... jestem ze skierniewic (między Łodzią a Waw) więc opole odpada.

Nie licząc innych samochodów w międzyczasie przez rok miałem 2,0 CL 1988 i sprawowało się idealnie wręcz.
Stąd moje zdziwienie, gdy zafundowałem nieco lepszy gaz obecnemu SC i na razie mocna kicha , a tydzien temu wróciłem z Belgii ( 3000 km... )

Ile tego gazu palił Ci jak miałes popsuty przepływomierz ?
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |24 Sie 2004|, 2004 08:45   

Witam

Przy uwalonym przepływomiwrzu palił mi 20L /100 KM benzyny łykał tak samo. Generalnie skład mieszanki miał tak bogaty bo zawartość tlenku węgla wynosła aż ponad 4% gdzie w scorpio norma powinna wynosić od 0,2 - 0,4 więc dlatego tak dużo łykał, elektronik trochę się zdziwił, że samochod mi nie gasł przy tej mieszance. A mieszankę ustawiasz właśnie na pierwszym przypływomierzu o ile takowe posiadasz. Przepływomierz może także siąść poprzez strzał gazu w kolektor. Co najciekawsze nowy przepływomierz musi posiadać identyczne numery seryjne jak zepsuty, bo inny to efekt może być taki, że autko nawet nie zechce zapalić. Dziwne to wszystko ale tą informację mam potwierdzoną od dwóch elektroników samochodowych.

Pozdrawiam
 
 
 
Hubert
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2004|, 2004 09:27   

o u mnie na pewno nie przepływomierz, na benzynie pali tak jak powinien, czasem tylko się przydławi przy wchodzeniu na obroty z wolnych obrotów.
Wszystko bardzo złe dzieje się na gazie.....
 
 
Hubert
[Usunięty]

Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 10:37   

Może jednak ktoś przed weekendem (czas kiedy moge pogrzebać) da mi znać czy nie wynmieniał cewki zapłonowej, modułu, lub czegokolwiek przy problemach z nierówną pracą i dławieniu.

Pozdrawiam wszystkich, a tych od 2,9 zapraszam do interwencji...
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 13:21   

witaj Hubert i inni koledzy!
Rozwiązałeś sprawę swojego wysokiego spalania?
Mam kilka pytań!
-czy w 2,9 macie tylko jedną srubę, czy na kazdą stronę silnika po jednej czy przed trójnikiem! u mnie na jednej (jednym silniku krokowym) nie chciał chodzić(dziwne drgania przy 1800obr/min)) i musiałem założyć dwie ( a dokładnie dwa niezalezne silniki krokowe-bo mam elektronikę)! probowałem na dwoch srubach i palił gaz jak dziki! teraz na elektronice i tez kiepsko! srednio 16.7 (15,5-19) na setke w cyklu mieszanym!!!
a dodam, ze mam tez ten magiczny parownik REGA!
Muszę coś z tym zrobić, bi jak nie to pewnie będe musiał sie rozstac ze skorupką!
Proszę o pomoc!

ps. dodam, ze jezeli chodzi o ins to robiłem juz chyba wszystko!
 
 
Hubert
[Usunięty]

Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 13:33   

Witam ...
całość mojego problemu opisałem w poście pod tytułem "dyskusja o 2,9 i lpg i nie tylko..."
do tego na forum PROBLEM/problemy z 2,9 , lpg i chyba nie tylko....

tam sa wszystkie szczegóły. Po zmianie elektroniki na śrubkę (jedną, za nią trójnik) średnia wyszła 25 l/100 (pół trasa, pół miasto).Srubka wyeliminowała dławienie prawie całkowicie, ale jak juz się zadłwił przyruszaniu to strzelił. Zmieniłem miksery na jeszcze inne, przestawiłem zapłon na nieco wcześniejszy i mój gazownik właśnie walczy z autem.
Zobaczymy czy na elektronice sie dławi czy nie.... i ile pali...
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 13:49   

Hej

No bo u mnie sa dwie śruby ale na przypływomierzach silnik i jest super

Pozdrówka
 
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 14:49   

irek napisał/a:
Hej

ale na przypływomierzach silnik i jest super

Pozdrówka


JAKI SILINIK NA PRZEPŁYWOMIERZACH???
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 14:51   

Hej

No mój silnik posiada dwa przepływomierza powietrza tuż za filtrem a przed kolektorem, tam gdzie nie ma przepływomierzy są za to sondy Lambda

Irek
 
 
 
Hubert
[Usunięty]

Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 14:56   

u mnie sondy lambda, nie ma przepływomierzy..... przedźcie prosze na forum problem/problemy z 2,9 , lpg i chyba nie tylko....

tam jest szerzej o tym...

pozdro
 
 
qantan
[Usunięty]

Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 06:04   

u mnie też taka jest :D i dlatego chcę ustawić tak jak zaleciła to fabryka :wink:
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 07:56   

Witam

Też dokładnie to mam ale to chyba oznacza przy odkręcaniu nie kręcić aparatem a co do aparatu zapłonowego najpierw przeczytać instrukcję obsługi :) tak to sobie tłumaczę :)

Pozdrawiam
 
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 09:24   

irek napisał/a:
Witam

Też dokładnie to mam ale to chyba oznacza przy odkręcaniu nie kręcić aparatem a co do aparatu zapłonowego najpierw przeczytać instrukcję obsługi :) tak to sobie tłumaczę :)

Pozdrawiam

Też tak to bym tłumaczył nie kręcić, robić to co pisze w książce (a co jest w instrukcji? str. 82 i 83)
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 08:45   

A ja moi drodzy też mam taką naklejkę i ustawiłem sobie wczoraj w swoim 2.4 EFI ARD wyprzedenie zapłonu na słuch bo jak kupiłem auto (które rzekomo serwisowane było w Fordzie) to mi się silnik na obroty nie wkręcał i do tego źle przepalał mieszankę. Wystarczyło lekko obrócić aparat i jak ręką odjął.
Pozdrowionka
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 08:48   

A po drugie to ta naklejka jest chyba z Poloneza bo są na niej tylko cztery cylindry, a zasilanie aparatu w iskrę to chyba jest z Marsa bo nie ma gniazda na kabel z cewki :)
Taka mała dygresja dla humoru :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group