$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wspomaganie kierownicy raz słabsze , raz silniejsze .
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie kierownicy raz słabsze , raz silniejsze .
Autor Wiadomość
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
  Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 09:11   Wspomaganie kierownicy raz słabsze , raz silniejsze .

Sprawa wygląda tak:
Jadę sobie 50-90 wspomaganie działa słabo. Przegoniłem 140 przez chwilę, wspomaganie już do końca trasy działało OK :) . Czyżby coś się przytykało i potrzeba wyższego ciśnienia aby odetkać ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 16:04   

Jest to mozliwe, bo zakładam, że nie masz serwotronika?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 17:20   

Nie mam, ale gdybym miał to raczej przecież przy niskich obrotach byłoby większe no nie ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 21:14   

Powinno być, ale kto tam automatykę wie ;) Mógł jakiś paproch wlecieć i przyblokować zawór upustowy. W sumie by pasowało, bo jak dałeś po obrotach, to wypłukało.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 23:06   

Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 09:41   

pablo19 napisał/a:
Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn :)

Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 09:49   

Larix napisał/a:
pablo19 napisał/a:
Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn :)

Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ?

A po płukaniu to i magiel z pompą wymienisz
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 10:12   

Ja nigdy nie płukałem, wypuszczałem wsio z pompy, potem kręciłem kółkiem w lewo i w prawo, coby z magla wypchnąć i zalewałem. Jak tak co dwa lata by się zmieniało to by było dobrze, ja trochę zapominam.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 10:25   

Jak już, to wylać to co jest, wypompować tak jak Pablo napisał resztki, zalać trochę ATF-a, pokręcić znowu na włączonym silniku, żeby przepłukało, zlać znowu (wyciskając) i zalać już finalnym ATF-em.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
levy 
krzysiek



Auto: rudolf 95 16v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 24 Kwi 2007
Skąd: swidnica
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 11:10   

u mnie przy syfie w płynie po wymianie magla było podobnie
zanim wróciłem do mechaniora przy wymianie magla z nowym plynem ten już to zrobił , wlał stary płyn i won
i podobne objawy
dojechałem do niego z gwarancja w ten sam dzień
okazało się , ze byl syf w plynie ktory osiadł na obrzeżach zbiornika
odessał go pompką dolał swojego plynu i zaczęło działać tak jak należy
więc może wymienić płyn i minie
_________________
SCORPIO 2.0 16V
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 11:14   

Larix napisał/a:
pablo19 napisał/a:
Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn :)

Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ?


Robilem tak i to nie najleszy pomysl bo pozniej ciezkogo wyplukac i sie ATF pieni
A juz napewno nie odpalac na ukladzie zalanym denaturatem.
Ja to robilem z podniesionymi kolami krecac kierownica, syf sie piekny zlal(i skokowe dzialanie kierownicy przeszlo) ale racze nie polecam tego.

Juz lepiej kupic 1-2 l tanszego plynu i nim wyplukac uklad a na koniec zalac docelowym plynem.
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
levy 
krzysiek



Auto: rudolf 95 16v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 24 Kwi 2007
Skąd: swidnica
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 11:20   

masz racje
sobolaqe napisał/a:
A juz napewno nie odpalac na ukladzie zalanym denaturatem.

dzisiaj plyny sa dostępne i sztuczne oszczednosci daja się odczuć
_________________
SCORPIO 2.0 16V
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 17:09   

To chyba wypłukam tańszym najpierw. A pamięta ktoś ile do układu w Mk1 wchodzi ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 17:41   

Larix, faszystowska kniga podaje maxymalny poziom zbiorniczka 1,5l chyba wchodzi na pusty układ
lenkhilfe ja? я po ненецкий я не понимаю
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
Ostatnio zmieniony przez Maross |29 Kwi 2016|, 2016 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 19:40   

Maross napisał/a:
Larix, faszystowska kniga podaje maxymalny poziom zbiorniczka 1,5l chyba wchodzi na pusty układ


Mozliwe z tym ze u mnie przy plukaniu w mk1 nie przypominam sobie ze kupowalem 2x1l
Wiec zakladam ze na takie plukanie to 1l tanszego starczy spokojnie a pozniej 1l docelowego i po temacie
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group