$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Parownik do sekwencji jaki ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parownik do sekwencji jaki ?
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 13:07   

Tur powinien wystarczyć, może być też magic III nowego typu
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 13:19   

Struna napisał/a:
Tur powinien wystarczyć, może być też magic III nowego typu

Szukam rozwiązania małogabarytowego i tu Magic 3 zapowiada się ciekawie, a jak z pozostałymi jego parametrami?
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 14:07   

Dawne modele miewały nieprzyjemna przypadłość - potrafiły puścić bąka z gazu w obieg wodny. Obecna wersja ma ten problem rozwiązany. Grzeje toto gaz bardzo dobrze ( nawet aż nadto ), ciśnieniowo radzi sobie dobrze.
Jedna uwaga - montować albo regulatorem w dół, albo w bok - nie w górę.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
mustaffik 


Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Skąd: Tarnów
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 15:09   

Czy chodzi o coś takiego?:
http://allegro.pl/redukto...08.html#thumb/1
Bo innego magic III znaleźć nie mogę..
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 15:32   

jeśli to nie jakiś stary leżak magazynowy to będzie ok.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 17:32   

Struna napisał/a:
potrafiły puścić bąka z gazu w obieg wodny.
przerabiałem. Na szczęście nie za mocny, więc było bez strat.
Struna napisał/a:
Jedna uwaga - montować albo regulatorem w dół, albo w bok - nie w górę
tego nie wiedziałem, czym jest to podyktowane?
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 17:33   

jaroz napisał/a:
czym jest to podyktowane?
jego konstrukcją.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:17   

No dobra, mam jeszcze dwie wątpliwości :
- Tur jest na 6 mm a ja mam przewód 8 mm i w tej chwili redukcje do Silvera na 6 mm.
Zostawić jak jest czy szukać jednak czegoś na 8 mm ?
- Poprzedni Silver ma wbudowany zawór , Tur ma osobno, mam dodatkowy zawór około 80 cm od parownika . Tak może zostać czy muszę zakładać przy parowniku ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:19   

Larix napisał/a:
Zostawić jak jest czy szukać jednak czegoś na 8 mm ?
zostawić jak jest.
Larix napisał/a:
Tak może zostać czy muszę zakładać przy parowniku ?
może zostać.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:23   

Ok , dzięki.
A możesz mi wyjaśnić jak to jest ? Do większych pojemności zaleca się 8 mm przewód.
Czy te 8 mm coś daje pomimo wąskich gardeł na parowniku i wielozaworze ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
Ostatnio zmieniony przez Larix |5 Kwi 2016|, 2016 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:33   

zakładając takie samo ciśnienie na wylocie z butli - to jaki przewód przepuści w tej samej jednostce czasu więcej gazu ? 6mm czy 8mm ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
WieSiu 


Auto: Orion MK1, 1985, ASB
Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 15:19   

Larix napisał/a:
Czy te 8 mm coś daje pomimo wąskich gardeł na parowniku i wielozaworze ?


a kwestia tego ? bo jaki sens stosowania 8mm, jak potem ma sie zwezic przy parowniku do 6mm ? Wydami mi się, że takie 8mm w niczym wtedy nie pomaga.
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |5 Kwi 2016|, 2016 15:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 15:23   

coś tam pomoże - taki minimalny zapas się robi, ale to jest tylko 174 konie, których i tak pewnie trochę już dawno zdechło, więc 6mm obrobi to z palcem w nosie.

Dobrze zrobione 6mm obrabia 200 kucy,
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Speedo 
FST Member 002



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 19:33   

WieSiu napisał/a:
a kwestia tego ? bo jaki sens stosowania 8mm, jak potem ma sie zwezic przy parowniku do 6mm ? Wydami mi się, że takie 8mm w niczym wtedy nie pomaga.


pomaga, pomaga bo robi za bufor wypełniony alpagą przed parnikiem
_________________
Pozdrawiam
Speedo

Moje aukcje w Allegro
 
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 07:35   

Jakie jest Wasze zdanie o zastosowaniu FARO na odcinku butla-reduktor? Czy w BOB-ie katalizatory omijać wielkim łukiem?
Ostatnio zmieniony przez Chłodny Ar |7 Kwi 2016|, 2016 07:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group