$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Parownik do sekwencji jaki ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parownik do sekwencji jaki ?
Autor Wiadomość
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:25   

No dobrze, a ile ta odległość wynosi?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:27   

ło matko - żebym to ja pamiętał :) coś mi się kołacze po głowie 25 cm, ale pewności nie mam.

Generalnie - faro nie lubi bliskości wydechu ( szczególnie jego początkowej części, gdzie temperatury najwyższe )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:37   

No to nie dziwota, wszak to tworzywo. Inna sprawa, że przecież można poprowadzić po podłużnicy na przód auta i dopiero do góry.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:38   

zdaje się że w fabrycznych zaczepach gdzie idą rurki hamulcowe i paliwowe jest jeszcze miejsce i tam by to można puścić.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:47   

Tak jest miejsca jednak podłużnica idzie blisko katalizatora, idzie po niej przewód paliwowy ale wiadomo metalowy, myślę że dla faro za blisko kata
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:26   

seryjnie kat ma osłony, które dość mocno niwelują wzrost temperatury wokół kata - kwesta czy one jeszcze są.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 14:35   

ja bym jednak dla bezpieczeństwa puścił po podłużnicy od zewnętrznej ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Luudzik 
Luudzik



Auto: '95 2.0 ASB sedan
Dołączył: 01 Kwi 2015
Skąd: Polska
Wysłany: |14 Kwi 2016|, 2016 21:34   

Wracając do reduktorów, dodam coś od siebie:
KME tur z zaworem klapkowym wyprodukowano z myślą o tankujących na LUKOILU :-d , poza brudoodpornością, charakteryzuje się "pływającym ciśnieniem". Zdecydowanie polecam silvera S6, jest mniejszy od standardowego, wydajniejszy oraz stabilny.
Magic w wersji poprawionej ma 2 wady-po około 15 tys, km przebiegu zaczął mi popiskiwać przy dodawaniu gazu, lecz nie wiem czy jest to reguła. 2 wada-cena i sposób wymiany filtra fazy ciekłej. Poza tym bardzo dobry sprzęt.
_________________
Moje MKIII 2.0 16V na CZĘŚCI :(
A mógłby jeszcze długo jeździć
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |14 Kwi 2016|, 2016 22:31   

Kupiłem Tura :D . Problem z odpalaniem zniknął, na razie bez zastrzeżeń. Dzięki Struna za poradę :-d .
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Kwi 2016|, 2016 15:22   

Luudzik napisał/a:
2 wada-cena
w jakim senie ? za tani ?
Luudzik napisał/a:
wymiany filtra fazy ciekłej
przecież magic nie ma wbudowanego filtra FC, więc gdzie jest problem z jego wymianą ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |15 Kwi 2016|, 2016 20:00   

Struna napisał/a:
przecież magic nie ma wbudowanego filtra FC
potwierdzam. Też to czytałem i zwątpiłem :D
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |17 Kwi 2016|, 2016 12:39   

Chłodny Ar napisał/a:
Jakie jest Wasze zdanie o zastosowaniu FARO na odcinku butla-reduktor? Czy w BOB-ie katalizatory omijać wielkim łukiem?

Ja mam u siebie Faro.
Przepisy mówią o minimum 10cm dla przewodów i reduktora od układu wydechowego jeśli nie ma osłony termicznej.
Akurat w BOBie przewód można puścić po zewnętrznej stronie podluznicy czyli montujac do podłogi.
A w okolicy belki przedniego zawieszenia wprowadzić do komory silnika.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 09:56   

Po przejechaniu 1200 km mogę już chyba coś powiedzieć o tym Turze. Otóż spalanie średnie spadło mi z 15,5 -16 do 13,8 LPG :) . Poza tym auto żwawsze , automat nie redukuje tak często bo jest moc . Na tym starym Silverze już nie dało się dobrze wyregulować. Więc raczej było warto.
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 10:22   

Larix, Brawo Ty :) A tak poważnie, to ja na samym początku przygody z LPG też miałem Silvera i też auto nie chciało jechać...
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 12:56   

to nie kwestia silvera
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group