|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Kilka pytan odnosnie 2.0 dohc 16v w żuku |
Autor |
Wiadomość |
czeski12
Auto: 87 2.8 liftback
Dołączył: 21 Cze 2016 Skąd: strzelce
|
Wysłany: |24 Lip 2016|, 2016 22:29 Kilka pytan odnosnie 2.0 dohc 16v w żuku
|
|
|
Witajcie
Mam kilka pytań bo sam juz nie pamiętam jak tam wszystko w Scorpio było zamontowne ( demontać był 2 miesiące temu ).
Po pierwsze to jeżeli dobrze kojarzę to alternator jest montowany po prawej stronie patrząc na te zdjęcię tak? Jeżeli tak to czy mogę go przenieść na lewą stronę trochę wyżej ?
[URL=http://www.fotosik.pl/zdjecie/e875ae93e13e5a76]
[/URL]
Druga sprawa, to to na tym zdjęciu mniejsza rolka to napinacz paska ? Można by ewenutalnie dorobić jakieś ucho i zrobić tak, żeby to alternator napinał pasek ? Tak żeby pasek miał tylko rolkę od pompy wody, wału i właśnie alternatora ?
Trzecie pytanie to czy mogę wywalić EGR i czy są do tego jakieś specjalne śrubki ? ( pamiętam ze swapu w swojej byłej fieście na 1.8, że właśnie zaślepiłem EGR i kupywałem wtedy specjalne śrubki .
Czwarte pytanie to o podciśnienia wszystkie, ma ktoś może jakieś zdjęcie podglądowe tych podciśnien ? |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |24 Lip 2016|, 2016 23:40
|
|
|
O ile dobrze pamiętam to alternator był tam właśnie gdzie chcesz go przykręcić,czyli po lewej na górze na zdjęciu,
po drugie to jest to właśnie ramię z rolką napinającą,to ramię możesz przykręcić bez pompy wspomagania i wówczas pozostaje dobranie odpowiedniej długości paska,myślę że możesz też napinać przez alternator jak coś tam dorobisz,
po trzecie egr możesz spokojnie wywalić lub zaślepić bodajże monetą 5gr,jak byś całkiem go demontował to do niego leci wężyk z podciśnieniem i musiałbyś zaślepić go i rurki na ssącym i wydechowym,
ws. podciśnień nie pomogę,mam wszystkie zdemontowane,w szufladzie. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Lip 2016|, 2016 23:48 Re: Kilka pytan odnosnie 2.0 dohc 16v w żuku
|
|
|
czeski12 napisał/a: |
Po pierwsze to jeżeli dobrze kojarzę to alternator jest montowany po prawej stronie patrząc na te zdjęcię tak? Jeżeli tak to czy mogę go przenieść na lewą stronę trochę wyżej
|
Nie, jest po prawej stronie silnika, czyli na zdjęciu po lewej.
czeski12 napisał/a: |
Druga sprawa, to to na tym zdjęciu mniejsza rolka to napinacz paska ? Można by ewenutalnie dorobić jakieś ucho i zrobić tak, żeby to alternator napinał pasek ? Tak żeby pasek miał tylko rolkę od pompy wody, wału i właśnie alternatora ?
|
Można, tak jest w modelach bez wspomagania, potrzebny jest inny wspornik.
czeski12 napisał/a: |
Trzecie pytanie to czy mogę wywalić EGR i czy są do tego jakieś specjalne śrubki ?
|
Możesz, po co Ci jakies śrubki? Trzeba zaślepić i tyle. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |28 Lip 2016|, 2016 19:05
|
|
|
lepiej było pakowac 2.9 efi, pod mache, na oryginalnym moście zukowskim z przełożeniem 8/41 niewiele zdziała to fordowskie 2.0 |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
czeski12
Auto: 87 2.8 liftback
Dołączył: 21 Cze 2016 Skąd: strzelce
|
Wysłany: |7 Sie 2016|, 2016 17:26
|
|
|
Panowie, ma ktoś schemat podciśnien do tego 2.0, ew. czy ktoś z sląskiego, opolskiego byłby w stanie "wyporzyczyć" samochód w celach edukacyjnych na godzinkę ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |