$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jaki system do mojego BOB-a?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki system do mojego BOB-a?
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:21   

Aro napisał/a:
Jaka ulica w tych Siedlcach? Pamiętam tylko, że nr 22.

to przecznica :p
ze zapytam- jak z wiazka ?
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:24   

Kevin Xy napisał/a:

ze zapytam- jak z wiazka ?

Jeszcze nie tykana :)
Cały czas tyka :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:30   

ford2fast napisał/a:
Z tego co pisał Julek orłami to oni nie są i pewnie na Bobiku się wyłożą albo zrobią tylko żeby jakoś jeździł :roll:

dlatego kluczowe sprawy bym sam ogarnal, a na reszte im odstawil
robisz cos z ta wiazka ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:35   

Kevin Xy napisał/a:

robisz cos z ta wiazka ??

Jest w zapasie taka po regeneracji jednokolorowym kablem :)
Będą mieli co gaziarze robić :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:41   

akurat to trzeba zrobic w domu na stole- temat mozna ogarnac "dla siebie"
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:47   

Kevin Xy napisał/a:
akurat to trzeba zrobic w domu na stole- temat mozna ogarnac "dla siebie"

Fakt , można :)
Przy uczciwie zregenerowanej wiązce zajęłoby by to max godzinkę , przy jednoprzewodowej znacznie dłużej :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:50   

ford2fast napisał/a:
Przy uczciwie zregenerowanej wiązce zajęłoby by to max godzinkę , przy jednoprzewodowej znacznie dłużej

jednokolorowej ?
to temat do ogarniecia, najwazniejsze ze sie nie rozsypie w lapach
tak samo kolektor- zdjac i zrobic samemu
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 22:53   

Kevin Xy napisał/a:
ford2fast napisał/a:
Przy uczciwie zregenerowanej wiązce zajęłoby by to max godzinkę , przy jednoprzewodowej znacznie dłużej

jednokolorowej ?
to temat do ogarniecia, najwazniejsze ze sie nie rozsypie w lapach
tak samo kolektor- zdjac i zrobic samemu

Też tak mówię :)
Tyle że fajna zabawa jak musisz wyłuskać kilka przewodów spośród kilkudziesięciu o tym samym kolorze i średnicy :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |10 Lip 2014|, 2014 23:08   

ford2fast napisał/a:
Tyle że fajna zabawa jak musisz wyłuskać kilka przewodów spośród kilkudziesięciu o tym samym kolorze i średnicy

ja przy Stagu mam to z wtyczkami boszowskimi do przepiecia- wpiecie tego to zadna robota
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |11 Lip 2014|, 2014 00:20   

Kevin Xy, wyręczyciel Romek już prawie wszystko napisał :P
Wiązki skrzyni i silnika przerzucę na czas, trumbę wodną kryminalną też nową przesadzę
Kevin Xy napisał/a:
kluczowe sprawy bym sam ogarnal, a na reszte im odstawil
no to to jest gicio koncepcja
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Lip 2014|, 2014 20:39   

kos ma odwrotnie piny w kostkach jakby co
przepraszam a co tu na silniku trzeba szukać sterowanie wtrysków do wyboru dwa kable jeden plus
co za problem
sygnał do obrotów i plus po stacyjce
normalnie mnie rozwalacie
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |11 Lip 2014|, 2014 22:02   

pepi, dla mnie to jeszcze czarna magia, nawet nie wiedziałem że to takie proste :)
Żadnych innych sygnałów nie trzeba typu temperatura, czy podciśnienie itp???
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |12 Lip 2014|, 2014 06:03   

W niektórych sterownikach to tylko zasilanie i wtryski
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |12 Lip 2014|, 2014 07:22   

Aro napisał/a:
pepi, dla mnie to jeszcze czarna magia, nawet nie wiedziałem że to takie proste :)
Żadnych innych sygnałów nie trzeba typu temperatura, czy podciśnienie itp???

Żadnych innych a podciśnienie na wenżyku :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |12 Lip 2014|, 2014 08:29   

Eeee, no to sprawa się pomału klaruje :)
Jeszcze wypłaczę od Was ;) fotki ładnie zrobionego kolektora, prowadzenia węży i przewodów oraz umieszczenia wtrysków i przód sobie sam ogarnę.
Kurrrna, a na zlocie były takie możliwości podglądnięcia... ale nie - były ważniejsze sprawy - mus było sake łoić i śliwki żreć :evil:
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group