$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Pierwsza Skorupa MK2- kilka drobnych problemów
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsza Skorupa MK2- kilka drobnych problemów
Autor Wiadomość
papson10 
Jazda!


Auto: MK III,'95 2.0 ABS + LPG, Manualna
Wiek: 30
Dołączył: 25 Kwi 2014
Skąd: Wasilków
  Wysłany: |1 Maj 2014|, 2014 09:42   Pierwsza Skorupa MK2- kilka drobnych problemów

Witajcie drodzy użytkownicy forum. Niedawno zakupiłem Skorupę MK II i jestem z niej bardzo zadowolony, ale jak wiadomo w autach używanych nie ma co liczyć na pełną sprawność. Dlatego pisze tutaj by uzyskać pomoc z waszej strony w moich drobnych naprawach.

Przeszukiwałem forum ale że jestem jak na razie Laikiem w sprawach mechanicznych i dopiero się tego uczę; często i gęsto nie łapałem o co B. A szukając po tagach również często nie miałem pojęcia tak na prawdę czego mam szukać.

Liczę na waszą pomoc bo wiąże z tym autkiem nadzieje. I chcę żeby jeszcze parę ładnych lat pojeździło. Jeśli ktoś może podrzucić mi info odnośnie moich problemów.

1 Gdy jadę z prędkością do ok 70 km/h to coś strasznie huczy mi z tyłu samochodu. Prawdopodobnie lewe tylne koło.

Chciałem podnieść samochód by sprawdzić czy jest tam jakiś luz, podniosłem lewarek na około 30-40 cm do góry ( aż mi się skończył)
KOŁO ani drgnęło, jak jak jest tak było. Za mały lewarek czy coś źle robię?
Warto wspomnieć że brakuje ręcznego :)

2 Na zimnym silniku rwie mi gaz i często silnik gaśnie. Ale jak go rozgrzeje na benzynie przejadę z 2-3 km jest spoko i ładnie chodzi na gazie.

3 Coś mi zaczyna piszczeć od momentu włożenia kluczyka do stacyjki. Jakby z pod przedniej szyby.

4 Ktoś ma jakiś sposób na sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego? Mam tak uwalony od środka zbiornik że nie widzę gdzie jest poziom...