$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dołożenie lubryfikatora
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dołożenie lubryfikatora
Autor Wiadomość
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 19:55   Dołożenie lubryfikatora

naszło mnie czy jest to konieczne dla silnika, ponoc zakladane jest to w autach ktore nie maja utwardzanych gniazd zaworowych i nie maja hydraulki, jednak napewno obniza to temperature spalania. Pytanie czy warto to dolozyc do istniejacej juz instalacji gazowej stag na sekwencji?
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
Ostatnio zmieniony przez modzian |14 Sty 2014|, 2014 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 21:49   

Niczego nie obniża. Do aut bez utwardzonych gniazd trzeba dokładać środki powodujące wytrącanie się warstwy ochronnej na gniazdach, tyle, że obecnie takich silników to już dawno nie ma (w praktyce), a jesli sie trafi, to rozsądniej jest wstawić twarde gniazda.
Do sekwencji nie ma najmniejszego sensu.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:06   

No nie wiem czy jest tak jak mówisz, skoro u ojca zostało to zalozone a ma clio 2 z 2009 roku i tam no hydrauliki tez nie ma.
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:09   

99,9% gaziarzy to partacze, patafiany i tumany nie mające pojęcia nawet o podstawowych zasadach działania instalacji ani o tym co tak naprawde dzieje się w silniku.
Co ma napędzanie rozrządu i układ rozrządu do tego, co się dzieje w cylindrze??
A jak chcesz mieć lepiej, to walnij 10 magnetyzerów ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:21   

Oraz z tego co wiem utwardzonych gniazd tez nie ma...? z tego wychodzi ze w kraju w ktorym jest chyba najwiekszy rynek aut z lpg 99,9% nie ma pojecia co robi... co do magnetyzerów był w mondeo zamontowany jakis taki lepszy bo i koszt jego to bylo 400zl efekt byl taki ze trzeba bylo auto holowac bo sie magnetyzer rozszczelnil i paliwo lecialo wszedzie ale nie do silnika tak ze dzieki.
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:39   

lubryfikacja to raczej homoseksualistom potrzebna :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 23:01   

Modzian, jakby nie miał utwardzonych gniazd, to nie mógłby na bezołowiówce jechać i nie mógłby mieć katalizatora.
Ostatnim znanymi mi silnikami niedostosowanymi do bezołowiówki były kolonie (i to nie wszystkie).
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 00:07   

Toż to francuski wynalazek to bym się nie zdziwił :-D
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
 
 
 
wegus 



Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy
Wiek: 53
Dołączył: 26 Maj 2004
Skąd: Piła
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 00:11   

Struna napisał/a:
lubryfikacja to raczej homoseksualistom potrzebna :)


i pod tym też się podpiszę !
nie ma to rzeczowego uzasadnienia
_________________
Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM :-)
 
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:22   

no właśnie to czemu na jednym z niemieckich uniwersytetów konkretnie RWTH w Aachen nad tym pracuja i to opracowują?
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:57   

A czemu opracowali pękające od kichnięcia zderzaki w MK3 albo wałki balansowe w misce? DLA PIENIĘDZY!
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:58   

Niektórzy mają dziwny problem, żeby zauważyć takie podobieństwa.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:05   

Jaki znów problem? Stwierdzenie faktu. Dokładanie lubryfikacji jest stosowane do ceramicznych gniazd, którym może zaszkodzić jedynie ZA uboga mieszanka (i to zarówno na benzynie jaki na LPG) a nie brak lubryfikacji.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2014|, 2014 08:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:18   

A mówiąc wprost - silnik, kiedy jest zasilany benzyną dostaje do cylindrów mieszankę powietrza i gazowych węglowodorów (tak, gazowych, bo po to jest gaźnik czy też wtryskiwacz, żeby benzyna odparowała do fazy lotnej).
Kiedy zaś silnik pracuje na gazie, to jest zasilany mieszanką powietrza i gazowych węglowodorów.
Nie rozumiem, dlaczego lubryfikator miałby byc potrzebny w sytuacji, kiedy silnik jest zasilany mieszanka powietrza i gazowych węglowodorów, zaś nie jest potrzebny, kiedy silnik jest zasilany mieszanka powietrza i gazowych węglowodorów.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:35   

VIK napisał/a:
Jaki znów problem? ...
Przecież nie o Tobie napisałem.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group