$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - jaka instalacja do 2.3 16v?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka instalacja do 2.3 16v?
Autor Wiadomość
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 12:39   

Gaiger napisał/a:
Moja oba mają IG1 MM M&C i dopiero na nich mam stabilne ciśnienie.

co oznaczają te skróty?
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 12:54   

Reduktor Landi Renzo model IG1 ( dwustopniowa regulacja ciśnienia ) MM to oznaczenie wydajności fabrycznej ( MM jest pośrednim modelem, najmocniejszy jest SM ) a M&C to innowacyjna modyfikacja wydumana przez użytkowników lpg-forum, która zmienia punkt referencji ciśnienia wyjściowego na bardziej realny - czyli z końca układu.

Też miałem w kosie właśnie tak zmodyfikowany reduktor i dawał radę, przed modyfikacją było słabo.

Przykładowo -> http://lpg-forum.pl/reduk...any-t35323.html
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |6 Gru 2013|, 2013 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |7 Gru 2013|, 2013 08:41   

tylko on najmniejsze spadki ma przy 1 barze
a przy 1,2-3 już ma spore jak na taki fajny reduktor
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 22:41   

Bo one są pod takie ciśnienie dedykowane.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 10:12   

Od 7 lat jezdze na sekwencji stag 300 wtryski AC auto gaz, reduktor tomasetto. Jedyne z calego zestawu ktory mialem zalozony w kombi z powodu zmiany auta na mocniejsze zmienilem reduktor na taki sam ale mocniejszy i kilka tygodni temu jak bylem u gazownika okazalo sie ze wszystko dziala jak nalezy nawet wtryskiwacze sa w dobrym stanie mimo zrobienia juz ponad 100 tys km na tym zestawie.
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
 
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 13:38   

ile Ci pali?
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
modzian 



Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Skąd: Chorzów/Bytom
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 19:13   

ok 14 miasto trasa nawet skromne 9 w automacie
_________________
Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V
Ostatnio zmieniony przez modzian |17 Gru 2013|, 2013 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Franz_Maurer 



Auto: Ford Scorpio mkIII'95 2.0 + LPG
Dołączył: 19 Lut 2014
Skąd: wrocław
Wysłany: |26 Lut 2014|, 2014 16:49   

modzian napisał/a:
Od 7 lat jezdze na sekwencji stag 300 wtryski AC auto gaz, reduktor tomasetto. Jedyne z calego zestawu ktory mialem zalozony w kombi z powodu zmiany auta na mocniejsze zmienilem reduktor na taki sam ale mocniejszy i kilka tygodni temu jak bylem u gazownika okazalo sie ze wszystko dziala jak nalezy nawet wtryskiwacze sa w dobrym stanie mimo zrobienia juz ponad 100 tys km na tym zestawie.


Mam prawie identyczną instalację w swoim 2.0 DOHC , też kombi tylko że w manualu, i potwierdzam spalanie:). Jestem pozytywnie zaskoczony.
_________________
Gross: Na pohybel wszystkim. To jest ładny toast, co?
Olo: Za to z tobą wypiję.
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |26 Lut 2014|, 2014 20:39   

stag jest najlepszy ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Pablo 95Krk 
Pablo 95Krk



Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |20 Mar 2015|, 2015 22:13   

Chciałbym dopytać o to czy sobie tym zawracać głowe czy taki urok starego auta :-) . Mianowicie mam silnik 2,0 16V przez 10 lat miałem miszalnikowa CNG teraz od roku jeżdże na Stag 4eco, reduktor Tomasetto, listwa ACW01 przebieg 20tys km i czuje takie co kilkanaście sekund szarpanie na boki :-) na wolnych obrotach nawet na ciepłym silniku ok 90 C. Po zmianie instalacji wymieniłem jedna cewke Bosch( bo orginalna jedna padła), wiązke na silniku zrobiłem, swiece wymieniłem na platyna MC, dokrecony zaworek na pompie olejowej robota Vickiego, uszczelka po pokrywa zaworów ori wstawiona :-) . Jestem po dzisiejszym przeglądzie i wymianie filtrów i zgłaszałem kolejny raz problem a gaziarze ,że to prawdopodobnie jak nie iskra gdzies wypada to czujnik wału moze dawać takie objawy. Zmienic gaziarzy czy sie tym nie przejmowac. Czy to normalka takie niewielkie ale regularne drżenie , zarzucanie czymś tam... nie wiem jak to opisać. Co radzicie?
_________________
Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r.
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |20 Mar 2015|, 2015 23:16   

Zmienić gaziarzy. A;bo złap mnie, to sie oscyloskop podepnie i zobaczy co jest grane, czy zapłon, czy może coś innego.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Pablo 95Krk 
Pablo 95Krk



Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 07:00   

W jakich godzinach dzwonic i czy sobota wchodzi w grę ?
_________________
Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r.
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 08:48   

Zacznijcie od cewek i wiazek...
Ostatnio zmieniony przez Jankes |21 Mar 2015|, 2015 08:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 10:35   

Jankes napisał/a:
Zacznijcie od cewek i wiazek...

dokładnie,na pierwszy rzut cewka z focusa do założenia
 
 
Pablo 95Krk 
Pablo 95Krk



Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 11:01   

Spoko, a na drugi rzut oka to jak? ;-) . Ja bym tak oczami nie rzucał bo potem na ślepaka ciężko cos stwierdzić ;-) , Na benzynie tak to nie wyczuwalne sporadycznie coś zadrży jak ziemia w Bukareszcie :-) .
_________________
Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group