ASB-dalsze problemy - powtórnie urwane koło zamachowe? |
Autor |
Wiadomość |
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 08:44 ASB-dalsze problemy - powtórnie urwane koło zamachowe?
|
|
|
Witam wszystkich.
Qrde, jest możliwe żeby w ciągu m-ca rozpiepszyło sie 2 razy koło zamachowe?
Jadąc sobie dzisiaj do pracy nagle jakby rozłączyło i przestał ciągnąć silnik. Po zatrzymaniu sie przekręciłem zapłon i kręcił tylko rozrusznik. Objawy identyczne jak przy poprzednim rozerwaniu koła zamachowego. Co może być przyczyną? Co można spieprzyć żeby tak się działo.? Może ktos wie...?
Jak tak dalej będzie to na zlot będę musiał wieźć w bagarzniku ze dwa koła zamachowe na wymianę... A gdzie po drodze wymienić? Strach sie wybierać w tak długą trasę, jeszcze z rodziną
Pozdrowienia Oli |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 11:28
|
|
|
jak by co to zholujemy... a z tyki kołami to cos dziwne, ja sienie wypowiem bo nie wiem jak to wyglada, ale moze mechanik popełnia jakis bład , seryjnie? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 11:47
|
|
|
z holowaniem to nie bardzo... nie można odpalic silnika...więc nie ma wspomagania, ciśnienia oleju w skrzyni .
Mechnior mówi że to może być wina konwertera czy jakoś tak... (zapina lock coś tam) już sam nie wiem. Skrzynia wymieniona i w ciągu niecałych 3 tygodni - 2 koła...
Oli |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 12:18
|
|
|
jak nieodpowiednio ustawisz koło zamachowe do wału to tak może sie dziać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 13:01
|
|
|
a ta pozycja przykręcenia do konwertera jest gdzieś określona, zaznaczona? jak można to ustalić?
Oli |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 13:18
|
|
|
racja Zbyszku
Juz sam odszukałem ten temacik. Jestem tak wqu..........wiony że nie myślę. Chociaz przypomniałem że Struna mi to napisał. Mimo wszystko dzięki za podpowiedź
Pozdrawiam
Oli |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 14:13
|
|
|
racja Speedo. z tego wkur.....wienia to nie myślę... A tej mój to nie wiem jak robi. Wiem tylko że teraz chce przełożyć konwerter ze starej skrzyni... bo twierdzi że ten może coś zapinać i nierozłączać...
Oli |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 14:27
|
|
|
601242347 to jest mechanik w łodzi, zadzwon zna siena fordzie moze bedzie wiedział co i jak. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 14:48
|
|
|
A jakie śruby ten gość stosuje do przykręcenia koła ?
Może wkłada jakieś "normalne", a tam muszą być jakieś super wzmocnione...
Przecież jakby było coś nie tak z wyważeniem, to czułoby się cholerne drgania!
Albo może nie zabezpiecza śrub... ?
Coś to wszystko jakieś b. dziwne... |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 14:58
|
|
|
śrub nie urywa. kawałek koła ze śrubami zostaje przykręcony do wału.koło jest rozerwane po okręgu na zewnątrz śrub.
Oli |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 15:02
|
|
|
Rafał, rozmawiałem z tym mechaniorem z łodzi.
Twierdzi że pozycja zamontowania koła do konwertera nie ma znaczenia, tylko do wału - jest jedna pozycja. Natomiast przyczynę podaje: przy montażu skrzynia jest
" zawieszona" na kole - powstają naprężenia i wykrzywienie koła - a potem to co u mnie. Juz sam nie wiem co myśleć
Oli |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 15:37
|
|
|
W takim razie pozostaje tylko złe ustawienie konwertera przy montażu.
Załączam obrazek :
|
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
Ostatnio zmieniony przez Adam_2000 |6 Cze 2005|, 2005 20:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 16:17
|
|
|
no ja bym posluchal tego co powiedził? jak meches montuje skrzynie? moze faktycznie wiesza na kole i wykina itd? khmm? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Cze 2005|, 2005 11:00
|
|
|
mam założone kolejne koło.
Wszystko byłoby ok gdyby nie brak kick-downu na 3. Nie ma redukcji na 2 bieg. Z 4 na 3 redukuje bardzo fajnie a z 3 na 2 nic - muli na 2. Koło zostało rozerwane właśnie kiedy jechałem na 3. Może to dlatego? Jest zbyt duże obciążenie? Qrwa już nie wiem jak do tego sie zabrać. Strach jeździć bo zaraz pir... nie 3 koło. Chyba ze zlotu będą nici. Za duże ryzyko - za daleko
Można skrzynie podłączyć pod jakiś komputer i sprawdzić?
przekopałem nasze forum, stronę automat.pl. i nic podobnego przypadku nie znalazłem... CO DALEJ ROBIĆ?
Oli |
|
|
|
|
|