klima mk3 do mk2 |
Autor |
Wiadomość |
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |23 Cze 2015|, 2015 13:03
|
|
|
tylko gdzie ta zworka i przekaznik w której skrzynce |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |23 Cze 2015|, 2015 17:24
|
|
|
Wszystko w malej |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Cze 2015|, 2015 18:38
|
|
|
w wielorybie powinieneś miec wiązke rozprowadzona pod klime, choć jak teraz mysle to ciąłem wersje gdzie nie było klimy a wiazka była i też gdzie nie było klimy i wiazki... |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |23 Cze 2015|, 2015 20:12
|
|
|
Jankes, tuwiązka jest jak pisałem wyżej we wtyczce też jest wiejsce na włącznik z klimą tylko co dalej gdzieś pod dechą ma być jakiś przekaznik jak napisal kolega lukas2, a na tisa patrze i nie kumam w tej chwili |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Cze 2015|, 2015 20:37
|
|
|
ale wszystkie wtyczki od kompresora, preso i de-ice są?? |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |24 Cze 2015|, 2015 05:59
|
|
|
Tak wszystkie są |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2015|, 2015 08:27
|
|
|
no to do dzieła, jak masz szczelny układ do wciągu jednego dnia odpalisz |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |24 Cze 2015|, 2015 08:32
|
|
|
Na razie do końca miesiąca nie mam czasu w sobotę może coś wykminie silnik stoi na stole ,gość się rozchorował w robocie muszę dwie zmiany ciągnąć ,może chociaż jakaś premia będzię ,No i u nas jest brak dostępu uszczelek pod kolektor ssący trzeba z neta sciągać
[ Dodano: |25 Cze 2015|, 2015 06:54 ]
Łukasz a co z tym niby przekaznikem nad schowkiem co kolega wyżej pisał jest tam czy ma go nie być bo zgłupiałem już teraz |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |25 Cze 2015|, 2015 09:50
|
|
|
Jankes napisał/a: | choć jak teraz mysle to ciąłem wersje gdzie nie było klimy a wiazka była i też gdzie nie było klimy i wiazki | - pewnie się też zdarzyło, że była klima i nie było wiązki |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
Ostatnio zmieniony przez bingo |25 Cze 2015|, 2015 09:51, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |25 Cze 2015|, 2015 14:34
|
|
|
mi raczej chodziło, że wiązka już zdążyła uciec ... |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |20 Sie 2015|, 2015 10:00
|
|
|
A jeszcze jedna zagwostka... ecy dostaje sygnal o wlaczeniu klimy na dwa piny. Pin 10 i bodajze pin 56. I pytanie czy ne te dwa piny sygnal idzie od tego samego kabelka z wiazki klimy czy tez to dwa rozne podpiecia. Mam u siebie na razie podpiety tylko pin 10 i zastanawiam sie co podpina sie na ten 56. W wiazce klimy byl jeden wolny przewód tylko właśnie ten co wpiąłem na 10 pin wtyczki ecu |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Sie 2015|, 2015 10:27
|
|
|
56 w eec4 to PIP z modułu zapłonowego.
10 - faktycznie sygnał o podaniu sterowania na kompresor. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |20 Sie 2015|, 2015 12:52
|
|
|
No to może 54 pin. Rozpiskę ecu mam na wsi. Tylko czy na 54 dać ten sam sygnał co na 10? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |20 Sie 2015|, 2015 14:23
|
|
|
Pytaj bingo gość ma to w małym palcu |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Sie 2015|, 2015 15:53
|
|
|
lukas2 napisał/a: | No to może 54 pin. Rozpiskę ecu mam na wsi | to może zerknij ponownie, bo ja nigdzie nie widzę aby cokolwiek związanego z klimą było wpięte w pin inny niż 10. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|