$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wydajność instalacji kontra marne wtryski-ewolucja instalki
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydajność instalacji kontra marne wtryski-ewolucja instalki
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:09   

ciśnienie klęka, więc albo się zaciął tłoczek w nim, albo właśnie masz problem z fazą ciekłą i tu wtedy sama wymiana reduktora nie zmieni za wiele.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:20   

ja miałem MJ W BOB i bez akiś okres było ok potem kucał
i myślałem że to nie jego wina i porozwiercałem tu i tam i dałem faro 8mm
i pomogło to mu jak umarłemu kadzidło
w mondeo 2 litrowy jest teraz i tam jest ok
moim zdanie pierwsze posprawdzaj czy nie masz gdzieś miedzi zdławionej ewentualnie daj faro \
potem parownik np IG1 jeden wystarczy

[ Dodano: |24 Lut 2012|, 2012 15:21 ]
a jaki fajny awatorek
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 16:10   

pepicosi napisał/a:
ja miałem MJ W BOB i bez akiś okres było ok potem kucał
i myślałem że to nie jego wina i porozwiercałem tu i tam i dałem faro 8mm
i pomogło to mu jak umarłemu kadzidło
bo tam się tłoczek lubi przycinać
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 19:19   

wywaliłem go bo bałem się o chłodnicę
bo coś mi się zdaje że bardziej padały w autach które potrzebowały więcej odparowanego gazu
dlatego poszedł do mniej wymagającego auta
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 09:39   

Struna napisał/a:
albo właśnie masz problem z fazą ciekłą
być może bo nie ma tak, że regularnie przełącza się na gaz, tylko raz w miarę szybko, raz po 10km i mimo, że po wywaleniu błędu na zagrzanym silniku się wyłączy, to daje się z powrotem włączyć na gaz.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 10:40   

podpinasz się pod sterownik i patrzysz co się dzieje - bez tego to wróżenie z fusów
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 10:56   

Spoko, czyli odczytam co z ciśnieniem? Generalnie, jak gość podłączał się, to ciśnienie było ok. Ale może gdzieś coś się zagięło i jest jak jest.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 11:37   

ale to trzeba podczas jazdy diagnozować, na postoju to niewiele zobaczysz.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 12:00   

a że tak się spytam to strojenie było też na postoju :690: :690: :):
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |27 Lut 2012|, 2012 09:58   

Ano tak, bo dotychczasowy gaziarz "nie miał czasu" na jazdę i strojenie :(
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |27 Lut 2012|, 2012 10:28   

jaroz napisał/a:
Ano tak, bo dotychczasowy gaziarz "nie miał czasu" na jazdę i strojenie :(

A Ty miałeś czas aby zapłacić za działania partacza ? :roll:
_________________
Scorpio forever
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |27 Lut 2012|, 2012 11:49   

Ano naiwny (a raczej niedoświadczony w LPG wówczas) byłem ;)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |27 Lut 2012|, 2012 12:58   

to wolne masz ok :):

[ Dodano: |27 Lut 2012|, 2012 19:23 ]
http://otomoto.pl/ford-sc...-C23065777.html

tu patrz chyba dali alaskę i to działa :)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |17 Mar 2012|, 2012 11:35   

Wracając do tematu, to wymienię filtr gazu (a propos czy ten filtr ma wymienny wkład, bo różne opinie są, a samych wkładów nie widziałem http://www.phjacus.pl/Roz...l-F62-p252.html ), bo on może przytykać wszystko, a jak nie to poszukałem dobrego zakładu na forum lpg (thx Struna) i poniższy zakład jest bardzo chwalony więc pomoże jakby nic nie dała zadowalającej poprawy wymiana filtra. Wkurza mnie już piszczenie wyłączającej się centralki... Są jakieś z bardziej łagodnym dźwiękiem? :)

PITEC Piotr Wiśniewski
Instalacje lpg oraz hurtownia części lpg
tel. 517 160 050
ul. Konatkowskiej 4
Poznań

PS. Z ostatniej chwili - znalazłem jednak wkład filtrujący http://www.phjacus.pl/F3-...Magic-p157.html

[ Dodano: |17 Mar 2012|, 2012 14:43 ]
Struna napisał/a:
więc bardzo możliwe, że lepsze będą czerwone hanki
A propos czerwonych - na forum LPG znalazłem opis kolesia "misiooo", który ma właśnie te hanki i montował je zakład, który już wspomniałem: http://lpg-forum.pl/warsz...w-t2063-15.html . Czyli może siądą czerwone u mnie, bo moc z cylindra podobna i pojemność, więc... :)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Ostatnio zmieniony przez jaroz |17 Mar 2012|, 2012 15:04, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Mar 2012|, 2012 00:06   

powiedz w PITEC że Cię struna nasłał :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group