$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Podłączenie parownika
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie parownika
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:25   

ojej... i cały misterny kunszt i światopogląd runął, choć to pewnie będzie jak z tym, że jak napluć w twarz to i tak powie że deszcz pada :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |15 Sty 2013|, 2013 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:40   

zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny :p
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:55   

Kevin Xy napisał/a:
zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny
a dodatkowo używany przez fahoffcufff więc już wogóle lipa po całości - Viku zbłaźniłeś się że hej :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 15:53   

Kevin Xy napisał/a:
zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny :p




Zaproponowane gumioki mogą być z atestem :)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:53   

VIK napisał/a:
Nie powiesz mi, że -10st. C płynu chłodzącego mimo, że ogrzewa to zimne lpg, to ogrzewa go lepiej lub tak samo i w takim samym czasie jak +40 i membranom też jest to bez różnicy

Alez nie powiem i nie mówię. Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:55   

trzypion napisał/a:
...Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej.
Te 3 stopnie to jakaś "stała"?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:57   

trzypion napisał/a:
Alez nie powiem i nie mówię. Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej.
Nie 3 tylko -30 prawie. To dla membrany też jest lepsze? Pisałem, zmierzyłem, dziękuję.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:57   

VIK napisał/a:

Skąd się wzięło?? NIE WIEM, ale wiem, że paluchy odmraża.


Może filtr przypchany? Bo żeby taka temperatura sie wzięła, to gaz musi odparować, a to znaczy, że odparowuje nie w reduktorze, a przed nim.

Ja tez mierzyłem. Zresztą, wezme jutro termometr i zrobię pomiary w scorpio, poprzednio mierzyłem w Granadzie.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |15 Sty 2013|, 2013 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:59   

Jaki filtr?
Zmierzę w Twoim, do testów podłożyć możesz rękę, temperaturę otoczenia wytrzymasz. Nie pisz głupot, proszę Cię.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:59   

pablo19 napisał/a:
e 3 stopnie to jakaś "stała"?

Nie, to tyle, ile mi wyszło z pomiarów.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:00   

No, zmierz, zmierz. Nie trzeba termometru nawet, żeby przy plus 20stu odmrozić palce, uwalniając, pod ciśnieniem z butli, fazę ciekłą lpg do atmosfery, .
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:03, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:05   

VIK napisał/a:
Jaki filtr?
Zmierzę w Twoim, do testów podłożyć możesz rękę, temperaturę otoczenia wytrzymasz. nie pisz głupot, proszę Cię.

Cholera wie jaki. Gaz w butli ma temperature otoczenia, więc jesli na końcu przewodu doprowadzającego gaz jest taki spadek temperatury, to albo masz po drodze ukryty system kriogeniczny, albo tez ten gaz odparował i pobrał ciepło z otoczenia, przy okazji zmniejszając swoje ciśnienie. Żeby tak się stało coś musi dławić wypływ płynnego LPG z butli, filtr był tylko jedną z możliwości. Cudów nie ma, sam od siebie sie nie schłodził.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |15 Sty 2013|, 2013 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:05   

CUD LUDZIE CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD

[ Dodano: |15 Sty 2013|, 2013 19:08 ]
trzypion napisał/a:
Gaz w butli ma temperature otoczenia
A mnie interesuje temperatura WLATUJĄCEGO lpg do parownika i n membranę. Pisałem, w butli może i ma (tego nie mierzyłem), wiem natomiast ile ma wylatując z butli, coś uwidział. Dodam, że nie jest to mój jedyny w życiu pomiar, ten zrobiłem dziś, na potrzeby własne i nie tylko, ale to za mało. :)

Lpg wylatując już z butli się rozpręża, a jak się rozpręża, to mrozi.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:14   

VIK napisał/a:
Pisałem, w butli może i ma (tego nie mierzyłem), wiem natomiast ile ma wylatując z butli, coś uwidział. Dodam, że nie jest to mój jedyny w życiu pomiar, ten zrobiłem dziś, na potrzeby własne i nie tylko, ale to za mało. :)


Dlatego sprawdzę, bo jak dla mnie to coś nie tak. Taki spadek temperatury oznacza, że masz juz nie ciecz,a fazę gazową na wejsciu, a raczej nie tak powinno być. Dlatego też przemierzę u siebie i porównamy wyniki.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:17   

Sprawdź, uważaj na ręce. -36 na przykład, też możesz zobaczyc :) Cała termodynamika legnie w gruzach zaraz.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group