|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Podłączenie parownika |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:25
|
|
|
ojej... i cały misterny kunszt i światopogląd runął, choć to pewnie będzie jak z tym, że jak napluć w twarz to i tak powie że deszcz pada |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |15 Sty 2013|, 2013 13:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:40
|
|
|
zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 13:55
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny | a dodatkowo używany przez fahoffcufff więc już wogóle lipa po całości - Viku zbłaźniłeś się że hej |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 15:53
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | zapewne ten miernik nie ma atestuff, wiec jet niewiarygodny |
Zaproponowane gumioki mogą być z atestem |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 15:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:53
|
|
|
VIK napisał/a: | Nie powiesz mi, że -10st. C płynu chłodzącego mimo, że ogrzewa to zimne lpg, to ogrzewa go lepiej lub tak samo i w takim samym czasie jak +40 i membranom też jest to bez różnicy
|
Alez nie powiem i nie mówię. Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:55
|
|
|
trzypion napisał/a: | ...Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej. | Te 3 stopnie to jakaś "stała"? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:57
|
|
|
trzypion napisał/a: | Alez nie powiem i nie mówię. Mówię, że dla membrany lepsza jest sytuacja, kiedy ma o 3 stopnie mniej i wychylenia 10% tego, co przy 3 stopniach wiecej.
Nic mniej, nic więcej. | Nie 3 tylko -30 prawie. To dla membrany też jest lepsze? Pisałem, zmierzyłem, dziękuję. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:57
|
|
|
VIK napisał/a: |
Skąd się wzięło?? NIE WIEM, ale wiem, że paluchy odmraża. |
Może filtr przypchany? Bo żeby taka temperatura sie wzięła, to gaz musi odparować, a to znaczy, że odparowuje nie w reduktorze, a przed nim.
Ja tez mierzyłem. Zresztą, wezme jutro termometr i zrobię pomiary w scorpio, poprzednio mierzyłem w Granadzie. |
Ostatnio zmieniony przez trzypion |15 Sty 2013|, 2013 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:59
|
|
|
Jaki filtr?
Zmierzę w Twoim, do testów podłożyć możesz rękę, temperaturę otoczenia wytrzymasz. Nie pisz głupot, proszę Cię. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 18:59
|
|
|
pablo19 napisał/a: | e 3 stopnie to jakaś "stała"? |
Nie, to tyle, ile mi wyszło z pomiarów. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:00
|
|
|
No, zmierz, zmierz. Nie trzeba termometru nawet, żeby przy plus 20stu odmrozić palce, uwalniając, pod ciśnieniem z butli, fazę ciekłą lpg do atmosfery, . |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:03, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:05
|
|
|
VIK napisał/a: | Jaki filtr?
Zmierzę w Twoim, do testów podłożyć możesz rękę, temperaturę otoczenia wytrzymasz. nie pisz głupot, proszę Cię. |
Cholera wie jaki. Gaz w butli ma temperature otoczenia, więc jesli na końcu przewodu doprowadzającego gaz jest taki spadek temperatury, to albo masz po drodze ukryty system kriogeniczny, albo tez ten gaz odparował i pobrał ciepło z otoczenia, przy okazji zmniejszając swoje ciśnienie. Żeby tak się stało coś musi dławić wypływ płynnego LPG z butli, filtr był tylko jedną z możliwości. Cudów nie ma, sam od siebie sie nie schłodził. |
Ostatnio zmieniony przez trzypion |15 Sty 2013|, 2013 19:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:05
|
|
|
CUD LUDZIE CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD
[ Dodano: |15 Sty 2013|, 2013 19:08 ]
trzypion napisał/a: | Gaz w butli ma temperature otoczenia | A mnie interesuje temperatura WLATUJĄCEGO lpg do parownika i n membranę. Pisałem, w butli może i ma (tego nie mierzyłem), wiem natomiast ile ma wylatując z butli, coś uwidział. Dodam, że nie jest to mój jedyny w życiu pomiar, ten zrobiłem dziś, na potrzeby własne i nie tylko, ale to za mało.
Lpg wylatując już z butli się rozpręża, a jak się rozpręża, to mrozi. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:14
|
|
|
VIK napisał/a: | Pisałem, w butli może i ma (tego nie mierzyłem), wiem natomiast ile ma wylatując z butli, coś uwidział. Dodam, że nie jest to mój jedyny w życiu pomiar, ten zrobiłem dziś, na potrzeby własne i nie tylko, ale to za mało. |
Dlatego sprawdzę, bo jak dla mnie to coś nie tak. Taki spadek temperatury oznacza, że masz juz nie ciecz,a fazę gazową na wejsciu, a raczej nie tak powinno być. Dlatego też przemierzę u siebie i porównamy wyniki. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2013|, 2013 19:17
|
|
|
Sprawdź, uważaj na ręce. -36 na przykład, też możesz zobaczyc Cała termodynamika legnie w gruzach zaraz. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2013|, 2013 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |