$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Co to jest ta duża "pucha" w układzie dolotowym i
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to jest ta duża "pucha" w układzie dolotowym i
Autor Wiadomość
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 13:59   

wieloryb napisał/a:
A dlaczego ten temat jest w ogóle w dziale LPG - GAZ????

Przecież powietrze to mieszanina gazów :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 14:26   

pewnie chodzi o zamontowanie np. blosa w miejsce puszki ( stąd dział o gazowni ) - tak sobie to tłumaczę :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
rechot
[Usunięty]

Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 18:21   

Dla zainteresowanych tym po co mi te informacje;-).
Bo mój silnik to jak napisałem w opisie to wydumka. Tzn cały zespół napedowy jest jak najbardziej kompletny i pochodzi od Scorpio 2,3 z 96 roku ale napedza to Transita.

A że w Transolu jest mało miejsca pod macha to ten rezonator sie nie zmiescił.
natomiast silnik nieprzyjemnie "buczy" w okolicach 3000 tys obrotów i tak kombinuję co moze byc przyczyną.

zanabyłem drogą kupna rezonator i jakos go upcham pod mache.
Ew po zabiegu dam znac zainteresowanym jakie sa efekty.

Pozdrawiam All

ps
nie wywalajcie mnie z tego forum jako nie sekciarza scorpionowego . PLIZZ ;-))))
Ostatnio zmieniony przez rechot |6 Paź 2011|, 2011 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 18:48   

rechot napisał/a:
silnik nieprzyjemnie "buczy" w okolicach 3000 tys obrotów i tak kombinuję co moze byc przyczyną.

zanabyłem drogą kupna rezonator i jakos go upcham pod mache.
Ew po zabiegu dam znac zainteresowanym jakie sa efekty.
ewentualnie możesz pokombinować z długością/pojemnością dolotu.

Wałki wyrównoważający wywaliłeś ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
rechot
[Usunięty]

Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 21:03   

Nie. Nie robiłem żadnych ingerencji w bebechy silnika.
Przełożony jest kpl zespół napedowy razem z elektryką , hydraulika itp.
Dolot zrobiłem tak że transolowy filtr powietrza połaczyłem z przepustnicą scorpio za pomocą rur kanalizacyjnych ;-))))) .
Pasowała srednica ;-))
Ale gdzies musi być babol bo buczy ;-(.
Co to za pomysł z wywaleniem tych wałków?
Mozesz rozwinąć temat?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 23:56   

no generalnie zbędne żelastwo :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:34   

http://www.crustworld.co.uk/pdf/dohchybrid.pdf

Tu coś jest nawet ze zdjęciami jak to zrobić ;)
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:50   

Struna napisał/a:
no generalnie zbędne żelastwo :)

Tylko w Twoim wyobrażeniu :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:57   

to byś się zdziwił zapewne, ale nie tylko w moim, wręcz powiedziałbym inaczej, chyba jedynie w Twoim wyobrażeniu ten złom spełnia jakąś w miarę sensowną funkcję :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 02:11   

Struna napisał/a:
chyba jedynie w Twoim wyobrażeniu ten złom spełnia jakąś w miarę sensowną funkcję :)

Przede wszystkim według konstruktorów , którym takie miernoty jak my nie dorastają nawet do pięt :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:01   

akurat był taki trend na pakowanie wszędzie wałków to i wsadzili, jakoś potem zaprzestali.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 23:01   

Struna napisał/a:
akurat był taki trend na pakowanie wszędzie wałków to i wsadzili, jakoś potem zaprzestali.

Błądzisz i innych usiłujesz wprowadzić w błąd :)
Wskaż silnik niskoprężny o 4 cylindrach i pojemności minimum 2300 cm3 bez wałków wyrównoważających wyprodukowany przez Forda po 1998 roku :):
_________________
Scorpio forever
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |7 Paź 2011|, 2011 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 23:12   

nie poradzili sobie z tymi wałkami i przestali takie silniki konstruować ?
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 23:21   

Waski napisał/a:
nie poradzili sobie z tymi wałkami i przestali takie silniki konstruować ?

Dobre , mocne :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Paź 2011|, 2011 02:06   

ford2fast, wyjmij, przetestuj... są tacy co to zrobili i robią z powodzeniem.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group