Silny na LPG |
Autor |
Wiadomość |
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 16:54 Silny na LPG
|
|
|
Witam....
Mam takie pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów...
Otóż zauważyłem coś takiego... po regulacji gazu... nie widzę różnicy w mocy silnika między benzin a LPG
Jeśli obroty spadną poniżej 2 tys to na gazie jest słabszy ok, ale jeśli obroty są wyższe to normalnie nie idzie poznać czy to benzyna czy gaz hula...
I w związku z tym mam pytanie czy to normalne? Macie tak samo że na gazie jest taki mocny...
Moja instalacja to ta najprostsza I generacji firmy Tomassato czy cos podobnego... Instalacja ma 7 lat |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 17:05
|
|
|
playandwin24, jak dobrze wyregulowana to TAK. 2.0 8v na zwykłej jeszcze daje rade, przy 16v niestety lepiej sprawuje sie sekwencja. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 17:12
|
|
|
Ooo dzięki Kolego...
Tak się pytam, bo może jak ktoś mądry zakładał instalacje to może tak porobił że samochód na benzynie będzie słaby a na gazie mocny, po prostu zmienił priorytety...
Można zmienić instalację samochodu w ten sposób że kosztem benzyny będzie silny na gazie...
Kurcze nie wiem czy dobrze to w słowa ubrałem... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 17:52
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | Można zmienić instalację samochodu w ten sposób że kosztem benzyny będzie silny na gazie... |
Szczerze wątpię aby ktoś obniżał moc autka na benzynie, jak będzie gaz dobrze ustawiony to i autko będzie ładnie śmigać |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 17:59
|
|
|
Zamontuj wariator zapłonu to i dół obrotów będzie silny i na wysokich bedzie lepiej jak na benzynie. O wariatrze jest na forum i w sieci. |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:03
|
|
|
darecki111 napisał/a: | Zamontuj wariator zapłonu to i dół obrotów będzie silny i na wysokich bedzie lepiej jak na benzynie. O wariatrze jest na forum i w sieci. |
Wiesz Kolego.... ja nie myślę dokładać już do tego gazu... rzadko na nim pomykam i do szczęścia nie potrzebuje go... trochę się na nim zawiodłem
I wtryskiwacze są słabej jakości bo na LPG powyżej 4tys nie pójdzie... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:11
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | I wtryskiwacze są słabej jakości bo na LPG powyżej 4tys nie pójdzie... |
Na początku pisałeś że masz instalacje I generacji to jakie wtryski? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:15
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | I wtryskiwacze są słabej jakości bo na LPG powyżej 4tys nie pójdzie... |
playandwin24, to ty masz I-gen na mikserze (palniku) czy sekwencje z wtryskami ????
playandwin24 napisał/a: | do szczęścia nie potrzebuje go... trochę się na nim zawiodłem |
Jesli dobrze przeliczysz koszta to do szczęścia LPG jest jak najbardziej potrzebny. A co do rozczarowania to powiem tylko tyle. Aby jazda na LPG była radością potrzeba dobrze wyregulowanej instalki,pewnej stacji LPG,oraz regularnej konserwacji całego auta (szczególnie instalki). |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:16
|
|
|
Sorry... ale czytałem kiedyś o tym że jak na gazie nie idzie wyżej niż 4 tys to coś nie tak z wtryskiwaczami... mi tak nie idzie... myślałem że to przez wtryskiwacze...
Mam I generacji... sorry za zamieszanie.... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:18
|
|
|
playandwin24, jeśli nie idzie ponad 4 tysie to jednak zła regulacja .Prawdopodobnie wzbogacona na niskich obrotach a wyjałowiona na wysokich. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:22
|
|
|
Adam73 napisał/a: | playandwin24, to ty masz I-gen na mikserze (palniku) czy sekwencje z wtryskami ???? |
Yyy...
Mam taką dużą butle 80l w bagażniku i taki guzik koło kierownicy którym przerzucam na gaz i wyłączam dopływ gazu... nie jest to sekwencja... zwykła najprostsza instalacja... silnik połyka ogromne ilości gazu...
[ Dodano: |21 Wrz 2011|, 2011 18:24 ]
Adam73 napisał/a: | playandwin24, jeśli nie idzie ponad 4 tysie to jednak zła regulacja .Prawdopodobnie wzbogacona na niskich obrotach a wyjałowiona na wysokich. |
Chwila... spokojnie... przed regulacja nie szła ponad 4 tys po regulacji jeszcze nie próbowałem...
Po mieście z takimi obrotami się nie jeździ Przynajmniej w Strzyżowie |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
Ostatnio zmieniony przez playandwin24 |21 Wrz 2011|, 2011 18:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 18:45
|
|
|
Może najpierw ustalmy fakty
1. Której generacji jest LPG
2. Czy jednak idzie powyżej 4tyś, jak nie idzie to albo do ponownej regulacji albo parownik na szrot.
Mam autko takie same jak Ty, instalacja II generacji czyli mikser i sterownik Bingo S4 ,który steruje silnikiem krokowym, parownik BRC TECNO (2-u letni), Do tego dołożony wariator zapłonu. Silnik wkręca sie do maxa. Jazda na LPG to czysta przyjemność |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 19:03
|
|
|
darecki111 napisał/a: | Może najpierw ustalmy fakty
1. Której generacji jest LPG
2. Czy jednak idzie powyżej 4tyś, jak nie idzie to albo do ponownej regulacji albo parownik na szrot. |
1. I generacja....
2. Przed regulacją nie szedł powyżej 4tys... teraz po regulacji nie sprawdzałem jeszcze...
Teraz powiem coś strasznego... MYŚLĘ aby wyrzucić gaz z mojego autka...
1. W większości robię małe przebiegi...
2. Dużo gazu idzie mi... 30% więcej niż benzyny...
3. Poprzedni właściciel zaniedbał wiele rzeczy w autku, trochę kasy poszło aby doprowadzić auto do stanu względnego...
4. Na innym forum rozmawiałem z Tomiscorpio, nie wiem czy on ma tutaj swój nick... historia jaka mi powiedział zrobiła na mnie wrażenie...
Jego ojciec miał Scorpiona mkI 2.0 i zrobił tym autkiem 1,5 miliona km
Były 2 skrzynie, 3 dyfry a silnik jeden i zero remontów, ale oczywiście wszystko na benzynie... ale zero problemów z głowicami, a przecież te silniki mkI 2.0 to kiepsko z nimi jest w połączeniu z LPG...
To wszystko skłania mnie do wywalenia LPG i pomykania tylko na benzynie... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |21 Wrz 2011|, 2011 19:10
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | 4. Na innym forum rozmawiałem z Tomiscorpio, nie wiem czy on ma tutaj swój nick... historia jaka mi powiedział zrobiła na mnie wrażenie...
Jego ojciec miał Scorpiona mkI 2.0 i zrobił tym autkiem 1,5 miliona km
Były 2 skrzynie, 3 dyfry a silnik jeden i zero remontów, ale oczywiście wszystko na benzynie... ale zero problemów z głowicami, a przecież te silniki mkI 2.0 to kiepsko z nimi jest w połączeniu z LPG...
To wszystko skłania mnie do wywalenia LPG i pomykania tylko na benzynie... |
Tomicobra chyba , był na forum kiedyś |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
|