$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - chyba centralka od gazu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
chyba centralka od gazu
Autor Wiadomość
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |15 Sie 2011|, 2011 22:26   chyba centralka od gazu

witam. panowie mam nastepny problem. własnie uporałem sie z ta cholerna wiazka , auto co prawda odpaliło od razu ale pracuje nierówno. myslałem ze gdzies sie pomyliłem w kablach ale przeswietliłem je jeszcze raz od kompa do gniazda wtyczki wiazki silnika ( jest ok) i od wtyczki wiazki silnika do listwy wtrysków i tu jest zonk. na dwóch ( 3i4 ) sygnał swietlny zarówki jest , a na ( 1i2 ) tego sygnału niema ( masa jest na wszystkich )przewody do wtrysków sa porozcinane i połaczone z centralka gazu i z powrotem ida do wtrysków .czy ktos zle popodłanczał w centralce czy tez padła centralka ( auto na gazie pracuje normalnie) ? oto zdjecia owej centralki z popisanymi numerami wtrysków http://www.fotosik.pl/pok...eb7369dcbd.html - http://www.fotosik.pl/pok...f26e2e01cc.html - http://www.fotosik.pl/pok...495647c667.html . moze ktos wie jak to ma bys połaczone ? co zrobic z tym fantem ( pozbyc sie gazu ? ale jak juz jest ...) , a moze emulator sie spierdzielił ( PD21V9 )
Ostatnio zmieniony przez Maciej1970 |16 Sie 2011|, 2011 00:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 07:50   

Ja bym obstawiał że mogła paść centralka, w cossie jak miałem kiedyś takie coś to wypaliło ścieżkę na płytce ale tu może przekaźnik padł.

Jest prosty sposób sprawdzenia czy to centralka, odpinasz ją i robisz zwory na tych szarych kabelkach, zielonego nie dotykaj bo to zasilanie. Zwory w ten sposób że łączysz w pary przewód szary z numerkiem z tym który znajduje się tak jakby pod nim i wtedy sprawdź czy jest przejście do wtrysków.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 08:43   

Tylko przy próbie odpalenia na zworach nie przełączaj na LPG.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 14:31   

Pisałem żeby zrobić zworki TYLKO i wyłącznie w celu sprawdzenia co uległo uszkodzeniu, centralka czy kable...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 15:00   

Luzik, dopełniłem tylko Twoją wypowiedź, aby Maciejowi nie przyszło do głowy sprawdzać jak będzie chodził na LPG. ;)
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 18:02   

Spoko :-d W zasadzie to nie pomyślałem żeby dopisać o tym przełączaniu na LPG.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |16 Sie 2011|, 2011 22:34   

jestem juz w domu tak pracowitego weekendu przy samochodzie jeszcze nie miałem wróciłem autem, tak tak moim oczatym ,zona sie smieje ze powinienem odebrac papiery elektronika :-d ale do rzeczy byłem w czasie pracy u gaziarzy dali mi oczywiscie nie za darmo modulator -dwie dychy mnie to kosztowało.zas juz wieczorem poszedłem do mojego wielorybka ,wymieniłem to ustrojstwo i odziwo pieknie zapaliłrówno i z godnoscia wieloryba pracował, pracował bo tylko dotnowszy przewodów i emulatora zaczałszalec ,dusic ,nierówno pracowac az w koncu zgasł. okazało sie ,ze tyle razy nasi wspaniali fachowcy wkładali do wtyczki tak zwane "zworki ze wkoncu piny we wtyczce zrobiły sie za luzne. i z tąd te objawy nierównej pracy silnika,wiec igiełka ładnie podoginałem te piny i teraz silniszek pracuje jak ta lala. dziekuje wszystkim za okazana pomoc i przechodze do działu "silnik i zasilanie paliwem".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group