$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Problem z LPG na ciepłym silniku
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z LPG na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |7 Sie 2011|, 2011 23:49   Problem z LPG na ciepłym silniku

Witam mam problem ze swoim scorpio To jest 2.0 Dohc 94r Jak silnik nie jest rozgrzany i przełącze na lpg to jest wszystko ok chodzi i da sie jezdzic A jak sie rozgrzeje to jak spadnie ponirzej 1000 obr i jak ruszam np na swiatłach to mi gasnie A jak zgasze go i ponownie odpale i chce prełaczyc na gaz to wtedy całkiem gasnie nawet troche nie załapie na lpg Prosze o pomoc Dodam ze parownik jest wymieniony i mam gaz II gen na krokowcu
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |8 Sie 2011|, 2011 16:23   

elektrozawór może padać
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |8 Sie 2011|, 2011 17:23   

A przy tych elektrozaworach to obojetnie jak kable podłaczyc to wiem ze +do+ tylko chodzi mi czy nie ma rużnicy pomiedzy tymi elektrozaworami
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Sie 2011|, 2011 07:53   

mati910807 napisał/a:
A przy tych elektrozaworach to obojetnie jak kable podłaczyc to wiem ze +do+ tylko chodzi mi czy nie ma rużnicy pomiedzy tymi elektrozaworami
Co masz na myśli pytając o rÓżnicę?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |9 Sie 2011|, 2011 08:39   

Tam sa 2 elektrozawory i chodzi mi o to czy obojętnie który + moge podłaczyc pod nie który wychodzi z wiazki
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Sie 2011|, 2011 08:49   

Jeśli w celu sprawdzenia to tak, chyba, że chcesz na krótko podłączyć EZ coby spróbować odpalić to też każdy +12V z okolicy powinien oblecieć. Jak już podłączasz coś na krótko to najlepiej bezpośrednio z Aku.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |10 Sie 2011|, 2011 11:51   

spoko rozumiem

[ Dodano: |10 Sie 2011|, 2011 17:26 ]
Z tym gasnieciem sobie juz poradziłem jest wszystko Ok tylko teraz jak np sobie stoi na luzie i depne mu gaz w podłoge to tak przy 1500 obr go tak przymuli jakby ktos mu gaz odciął i juz puzniej wzrastaja obroty
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |10 Sie 2011|, 2011 22:04   

Mieszanka za bogata???
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 08:21   

Kupilem nowy parownik zalozylem pojechalem zeby mi wyregulowali a gazownik pow ze parownik jest zepsuty kupilem taki http://allegro.pl/redukto...1749545832.html Ja juz nie wiem co sie z tym gazem robi nie mam glowy
Ostatnio zmieniony przez mati910807 |11 Sie 2011|, 2011 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 08:35   

mati910807 napisał/a:
gazownik pow ze parownik jest zepsuty
A konkretniej sie okreslił ,czy zaproponował cos od siebie ?????


PS. Jedź do innego ,zobacz co powie.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
Ostatnio zmieniony przez Adam73 |11 Sie 2011|, 2011 08:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 09:49   

Dokładnie, mnie kiedyś jeden taki skurrczak niepotrzebnie namówił na wymianę na nowy, oczywiście taki, który u niego leżał.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 10:29   

No powiedział że lepszy by był LOVATO I cos tam jeszcze marudził na ten mój parownik

[ Dodano: |11 Sie 2011|, 2011 10:31 ]
Powiedzcie co to moze byc z tymi obrotami i muleniem przy raptownym dodaniu gazu
Ostatnio zmieniony przez mati910807 |11 Sie 2011|, 2011 10:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 13:26   

Może mieć za bogatą mieszankę. U mnie tak było a objawy podobne. Regulacja przez gazownika z laptopem na podstawie odczytów z lambdy.
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 15:12   

a da sie to samemu zrobic miernik wpiac pod lamde czy cos takiego
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |11 Sie 2011|, 2011 15:59   

mati910807, a Twoja instalacja to 1 generacja na srube, czy 2 generacja na silniczku krokowym i sterowniku ? bo w zaleznosci od tego co masz to roznie sie ustawia.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group