$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 19:44   

ja też tak miałem MJ-ty, na Agisie jako tako dawało się toto okiełznać - do ideału daleko, ale tragedii nie było.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 19:53   

Jutro sobie zadzwonię do Acon-a i zobaczymy co powiedzą...

Może się uda dobrą partię trafić :)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 19:59   

to co powiedzą to jedno, a co dostaniesz to już inna bajka :)
Jak już będziesz miał to daj znać, zorganizuję Ci pomiar na maszynie do testowania wydatku. Chętnie zobaczę czy coś zmienili ( choć szczerze w to wątpię )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 20:03   

Ok, Dam znać co i jak jutro.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Mysza 
508303797



Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Płock
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 23:34   

nie dolina tylko ikona, nie pisałem że waldemary tylko odpowiedniki. Są tanie i można zmienić, mniej boli niż MJy które wytrzymają mniej a kosztują krocie. Ważne że śmiga aż miło i w praktyce nie odczuwa się różnicy w stosunku do beny. A nie jeden kos z forum nie trybił na gazie jak trza i musieli demontować podtlenek, albo rzeźbić w kupie bez efektu.
_________________
2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 00:29   

Mysza napisał/a:
A nie jeden kos z forum nie trybił na gazie jak trza i musieli demontować podtlenek, albo rzeźbić w kupie bez efektu.
mówisz ? to pewnie jak na kosa przystało wiązka mu szkodziła :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |25 Sie 2011|, 2011 00:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 07:09   

Mysza napisał/a:
mniej boli niż MJy które wytrzymają mniej a kosztują krocie.
-jak zadbasz to wytrzymają tyle co każde tanie wtryski a są kilka razy lepsze w dawkowaniu paliwa od elektrozaworów waldemarów
ja zadaje sobie sprawę że połowa polski zakłada staga i waldemary
bo to najlepszy zestaw podobno ;)
prawda jest taka że wtryskiwacz ma być przynajmniej powtarzalny
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 09:46   

Ja mam MJ ale coś kiepsko na nich zaczął chodzić po długim postoju :( Do tego znów zaczął mi świrować - jak jest ciepło to dopiero po iluś kilometrach przełącza na gaz :( A rano jak jest zimno to po 500m. Jaka przyczyna? Znów czujnik podciśnienia?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 10:50   

jaroz napisał/a:
Jaka przyczyna? Znów czujnik podciśnienia?
nie, wtryski się sypią.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 11:52   

pepicosi napisał/a:
-jak zadbasz to wytrzymają tyle co każde tanie wtryski a są kilka razy lepsze w dawkowaniu paliwa od elektrozaworów waldemarów

..zadbasz znaczy tyle co regularna wymiana filtrów fazy lotnej i to jest jedyne co można zrobić..

pepicosi napisał/a:
ja zadaje sobie sprawę że połowa polski zakłada staga i waldemary
bo to najlepszy zestaw podobno

..tego zestawu uczą klienci. Co najbardziej podwyższyło by koszt założenia instalacji sekwencyjnej? Odp: Lepsze wtryski!

Czy przeciętny użytkownik ze stylem jazdy nie przekraczającym 3000 obr/min jest wstanie odczuć różnicę między Waldemarowymi a np. Hannowymi wtryskiwaczami? No nie!

Ma być tanio!

Reszta to zboczeńcy bo raz dziennie podłączają laptopa by sprawdzić czy mapa mu się nie rozjechała albo kręcą kontrolnie auto do odcięcia zwracając uwagę na płynność przyspieszenia :-d
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |25 Sie 2011|, 2011 14:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 17:50   

TomiGra napisał/a:
Czy przeciętny użytkownik ze stylem jazdy nie przekraczającym 3000 obr/min jest wstanie odczuć różnicę między Waldemarowymi a np. Hannowymi wtryskiwaczami? No nie!
jak nie, jak tak :)
TomiGra napisał/a:
..zadbasz znaczy tyle co regularna wymiana filtrów fazy lotnej i to jest jedyne co można zrobić..
regularność to raz, a dobrej jakości filtry to ważniejsza kwestia.
TomiGra napisał/a:
Reszta to zboczeńcy bo raz dziennie podłączają laptopa by sprawdzić czy mapa mu się nie rozjechała albo kręcą kontrolnie auto do odcięcia zwracając uwagę na płynność przyspieszenia :-d
no ja jak miałem MJ to podłączałem często, zawsze było coś do poprawienia, od czasu założenia hanek to mi pajęczyna się we wtyczce od kompa gazu zrobiła :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 19:21   

Struna napisał/a:
od czasu założenia hanek to mi pajęczyna się we wtyczce od kompa gazu zrobiła

..no od kiedy KEIHIN(pomarańczowe) zagościły to u mnie to podobnie. Dodatkowo zniknął jeden z błędów mieszanki..
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 19:30   

u mnie nawet że błędów na MJ ( po żmudnych kalibracjach ) nie było, ale korekty pływały zależnie od temperatury. A na hankach spokój no i chyba o to chodzi :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |25 Sie 2011|, 2011 20:31   

TomiGra napisał/a:
Czy przeciętny użytkownik ze stylem jazdy nie przekraczającym 3000 obr/min jest wstanie odczuć różnicę między Waldemarowymi a np. Hannowymi wtryskiwaczami? No nie!
-miedzy waldemarami a hankami to raczej każdy odczuje ale już jak są akieś lepsze nawet MJ to normalny człek nie wpadnie w zachwyt prościej to poustawiać i tyle
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |26 Sie 2011|, 2011 08:42   

Struna napisał/a:
nie, wtryski się sypią.
No to pięknie :( Przecież ja na nich przejechałem z 20 parę tys. km i już szrot? :shock:
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group