$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa
Autor Wiadomość
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 22:44   Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa

Jak w temacie. Musze zmienić reduktor w Bobie i zastanawiam sie który wybrać: Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet , reszta instalki to KME diego i magic jet.

Z góry dzięki za podpowiedzi.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Lip 2011|, 2011 23:57   

2 x AC R01
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lip 2011|, 2011 13:57   

Jurek a coś tańszego, bo jakos kolejnych 7 stów nie chce w niego pchać ;)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Lip 2011|, 2011 14:14   

jakie 700 zeta ? Dwa reduktory AC R01 to koszt mniej więcej jednego GOLD-a z KME. Pomyliłeś chyba z IG1 Lani Renzo - ten owszem, koło 700 PLN kosztuje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:02   

Speedo napisał/a:
zavoli zeta s


Jeden starczy ??
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:12   

S tak po przeróbkach
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:18   

pepicosi napisał/a:
S tak po przeróbkach

..co to za przeróbki?

[ Dodano: |7 Lip 2011|, 2011 21:21 ]
Czy chodzi o kompensację?
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:21   

Pewnie chodzi o wyciągnięcie kilku sprężyn ogrzewających gaz aby nie ograniczać wydajności reduktora.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:28   

zelazny_gst napisał/a:
Jeden starczy ??

..to Ja poleciłbym dwa zavoli zeta N
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |7 Lip 2011|, 2011 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:34   

2 reduktory mają plusy i minusy
ja miałem w cosie zvoli s i nie wiem czemu go zmieniłem na bąkojada ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 11:34   

TomiGra napisał/a:

..to Ja poleciłbym dwa zavoli zeta N



Tylko czy 2 takie sztuki wystarczą,wypowie się może ktoś.Stoję przed wymianą a nie chciał bym dwa razy kupować.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 21:01   

http://www.ac.com.pl/publ...podlaczenie.pdf

..tu masz ładnie jak je podłączyć :-D

[ Dodano: |22 Sie 2011|, 2011 21:11 ]
..w co bym jeszcze zainwestował to w przekrój fi 8 od butli do elektrozaworów fi 6 tak żeby potem nie zastanawiać się czy może ciśnie nie spada z powodu przelotu fi 6..
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |22 Sie 2011|, 2011 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 22:50   

zelazny_gst napisał/a:
Tylko czy 2 takie sztuki wystarczą
300 koni obskoczy, to mniej niż 200 nie obrobi ? :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Mysza 
508303797



Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Płock
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 23:15   

Zapodałem ostatnio do BOA wielozawór super na fi 8, rurkę fi 8, KME gold, odpowiedniki red valteków z dyszami 2.2, wysterowane stagiem 300 premium i działa git. Przy bardzo duzym obciazeniu i bardzo rzadko udało się otworzyć wtryski na stałe, a tak to śmiga bardzo OK.
_________________
2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 23:49   

Mysza napisał/a:
Przy bardzo duzym obciazeniu i bardzo rzadko udało się otworzyć wtryski na stałe
no to dolina panie....
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group