Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa |
Autor |
Wiadomość |
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 22:44 Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa
|
|
|
Jak w temacie. Musze zmienić reduktor w Bobie i zastanawiam sie który wybrać: Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet , reszta instalki to KME diego i magic jet.
Z góry dzięki za podpowiedzi. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lip 2011|, 2011 23:57
|
|
|
2 x AC R01 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lip 2011|, 2011 13:57
|
|
|
Jurek a coś tańszego, bo jakos kolejnych 7 stów nie chce w niego pchać |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Lip 2011|, 2011 14:14
|
|
|
jakie 700 zeta ? Dwa reduktory AC R01 to koszt mniej więcej jednego GOLD-a z KME. Pomyliłeś chyba z IG1 Lani Renzo - ten owszem, koło 700 PLN kosztuje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
zelazny_gst
adamos
Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2008 Skąd: Wejherowo
|
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:12
|
|
|
S tak po przeróbkach |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:18
|
|
|
pepicosi napisał/a: | S tak po przeróbkach |
..co to za przeróbki?
[ Dodano: |7 Lip 2011|, 2011 21:21 ]
Czy chodzi o kompensację? |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:21
|
|
|
Pewnie chodzi o wyciągnięcie kilku sprężyn ogrzewających gaz aby nie ograniczać wydajności reduktora. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:28
|
|
|
zelazny_gst napisał/a: | Jeden starczy ?? |
..to Ja poleciłbym dwa zavoli zeta N |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |7 Lip 2011|, 2011 21:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Lip 2011|, 2011 21:34
|
|
|
2 reduktory mają plusy i minusy
ja miałem w cosie zvoli s i nie wiem czemu go zmieniłem na bąkojada |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
zelazny_gst
adamos
Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2008 Skąd: Wejherowo
|
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 21:01
|
|
|
http://www.ac.com.pl/publ...podlaczenie.pdf
..tu masz ładnie jak je podłączyć
[ Dodano: |22 Sie 2011|, 2011 21:11 ]
..w co bym jeszcze zainwestował to w przekrój fi 8 od butli do elektrozaworów fi 6 tak żeby potem nie zastanawiać się czy może ciśnie nie spada z powodu przelotu fi 6.. |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |22 Sie 2011|, 2011 21:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 22:50
|
|
|
zelazny_gst napisał/a: | Tylko czy 2 takie sztuki wystarczą | 300 koni obskoczy, to mniej niż 200 nie obrobi ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 23:15
|
|
|
Zapodałem ostatnio do BOA wielozawór super na fi 8, rurkę fi 8, KME gold, odpowiedniki red valteków z dyszami 2.2, wysterowane stagiem 300 premium i działa git. Przy bardzo duzym obciazeniu i bardzo rzadko udało się otworzyć wtryski na stałe, a tak to śmiga bardzo OK. |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sie 2011|, 2011 23:49
|
|
|
Mysza napisał/a: | Przy bardzo duzym obciazeniu i bardzo rzadko udało się otworzyć wtryski na stałe | no to dolina panie.... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|