$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - dysze ciśnienie cosworth
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dysze ciśnienie cosworth
Autor Wiadomość
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |12 Cze 2011|, 2011 21:53   

Przy dyszach 2.5 i ciśnieniu 1.2 poprawka wychodziła -0.5.

Czasy wtrysku benzyny na wolnych obrotach mam w granicach 4ms, więc nie wiem czy tyle ma być czy nie :/
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 13:23   

chyba u mnie jest 2 około
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 18:50   

Poprawka z czasami, na ciepłym silniku czasy benzyny na wolnych obrotach to 3-3.15ms.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 19:25   

pionowe ustawienie mj wpływa pozytywnie na ich ewentualne klejenie, ale na pracę jako taką w zasadzie nie wpływa. Ustaw referencje temp na 38 st i nachylenie na 0,4 %. zobacz czy wtedy bedzie lepiej w temacie tego zamulenia. Mapa po obrotach - owszem, też używam - ale nie w związku z zamlulaniem a okresowym niepotrzebnym przylewaniem ( wynika ze specyfiki pracy ASB )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 21:12   

Dzięki, poprawki wprowadziłem może mi się jutro uda przetestować, dziś chciałem pozgrywać pliki z oscyloskopu wziąłem zapisz i powstały puste pliki :/
Ale z obserwacji ma czasem za ubogo, szczególnie jak stoję i but w podłogę.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 11:27   

no bo zubaża się od gorąca - te wtryski tak mają. Nie ustawisz ich nigdy całkowicie optymalnie, jak ustawisz na upały to na zimno będą przelewać, jak za zimno to z kolei przy zgrzaniu chwile będą zubażać. Taki ich urok - za to są tanie. Coś za coś.

Możesz co najwyżej upośrodkować je na tyle, że nie będzie ta rozbieżność w dawkowaniu wykraczać poza dostępne korekty ECU beny ( nie będzie łapał błędów składu mieszanki ).
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:13   

Może jutro coś ogarnę bo dziś cały dzień poza domem.

Dziękuję za wszystkie wskazówki i rady!! :-d
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:21   

ja to tak sobie kiedyś pojeździłem ( ma MJ jeszcze ) po obwodnicy kilka godzin ( chyba ze 140 km zrobiłem :) ) no i ustawiłem sobie miodzio instalkę. Na drugi dzień pojechałem na miasto, postalem w korkach, a że mi się nudziło to podpiąłem kompa i lukam na korekty - no i masakra, pojechały w cholerę. Sobie myślę - jakaś muka, przecież wczoraj ustawiłem na TIP-TOP a tu taki zonk. Więc sądziłem, że może wgrałem jakiś starszy backup wgrałem przypadkiem, wgrywam to co wyklikałem na obwodnicy, sprawdzam po wgraniu - no zgadza się z tym co zrobiłem. Patrzę na korekty - no i dalej muka. No trudno, naniosłem na biegu poprawki i cały zadowolony znowu, że sobie ustawiłem fajnie :)

Po czym za dni kilka traska i wpiąłem z ciekawości kompa, no i znowu - korekty z dupy ( tym razem w drugą stronę ). To już mi dało do myślenia, bo za pierwszym razem to jeszcze powiedzmy że się mogłem pomylić czy coś, no ale bez przesady że dwa razy pod rząd bym źle ustawił. No i zacząłem temat obserwować i potwierdziło się, że w zależności od temp. cewek MJ mają tendencję do zmiany dawki, a przecież korekty od temp. cewek to żaden sterownik nie ma :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:56   

Struna napisał/a:
a przecież korekty od temp. cewek to żaden sterownik nie ma

A szkoda :-d
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 22:10   

to może wtrysków losowych spróbujcie waldemar im na imię ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 22:19   

Aż tak odważny nie jestem żeby eksperymenty z valtekami robić :-d
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 23:23   

ale co - valtek spoko jest, tylko kalibrować trzeba często :) tak poza tym to miód malina :)

a tak serio to nowy valtek type 34 to seriowo spoko wtryskiwacz. Niestety wydajnością nie grzeszy, ale kosiarkę obskoczyć powinien.

gorgo napisał/a:
A szkoda :-d

no może i szkoda, ale nie do końca. Wyobrażasz sobie wtedy strojenie tego ? ;) Dla magików lepiej jest użyć czujnika temp. w ich listwie, po części zmierzy on temp. właśnie wtrysków.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |18 Cze 2011|, 2011 19:12   

Coś jeździłem i wróciłem do nachylenia 0.3. Rozwierciłem dysze do 2.5mm i jest już lepsza reakcja na gaz, pasowało by zaopatrzyć się w wiertło 2.7-2.8mm bo przy całym bucie od zera ma nadal ubogo i "strzela" ale jest znaczna poprawa w stosunku do dysz 2.2mm.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |19 Cze 2011|, 2011 11:07   

a nie mówiłem :-d :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |19 Cze 2011|, 2011 13:01   

pepicosi napisał/a:
a nie mówiłem :-d :-d


Wiem, wiem :-d
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group