|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
dysze ciśnienie cosworth |
Autor |
Wiadomość |
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |12 Cze 2011|, 2011 21:53
|
|
|
Przy dyszach 2.5 i ciśnieniu 1.2 poprawka wychodziła -0.5.
Czasy wtrysku benzyny na wolnych obrotach mam w granicach 4ms, więc nie wiem czy tyle ma być czy nie |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 13:23
|
|
|
chyba u mnie jest 2 około |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 18:50
|
|
|
Poprawka z czasami, na ciepłym silniku czasy benzyny na wolnych obrotach to 3-3.15ms. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 19:25
|
|
|
pionowe ustawienie mj wpływa pozytywnie na ich ewentualne klejenie, ale na pracę jako taką w zasadzie nie wpływa. Ustaw referencje temp na 38 st i nachylenie na 0,4 %. zobacz czy wtedy bedzie lepiej w temacie tego zamulenia. Mapa po obrotach - owszem, też używam - ale nie w związku z zamlulaniem a okresowym niepotrzebnym przylewaniem ( wynika ze specyfiki pracy ASB ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |13 Cze 2011|, 2011 21:12
|
|
|
Dzięki, poprawki wprowadziłem może mi się jutro uda przetestować, dziś chciałem pozgrywać pliki z oscyloskopu wziąłem zapisz i powstały puste pliki
Ale z obserwacji ma czasem za ubogo, szczególnie jak stoję i but w podłogę. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 11:27
|
|
|
no bo zubaża się od gorąca - te wtryski tak mają. Nie ustawisz ich nigdy całkowicie optymalnie, jak ustawisz na upały to na zimno będą przelewać, jak za zimno to z kolei przy zgrzaniu chwile będą zubażać. Taki ich urok - za to są tanie. Coś za coś.
Możesz co najwyżej upośrodkować je na tyle, że nie będzie ta rozbieżność w dawkowaniu wykraczać poza dostępne korekty ECU beny ( nie będzie łapał błędów składu mieszanki ). |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:13
|
|
|
Może jutro coś ogarnę bo dziś cały dzień poza domem.
Dziękuję za wszystkie wskazówki i rady!! |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:21
|
|
|
ja to tak sobie kiedyś pojeździłem ( ma MJ jeszcze ) po obwodnicy kilka godzin ( chyba ze 140 km zrobiłem ) no i ustawiłem sobie miodzio instalkę. Na drugi dzień pojechałem na miasto, postalem w korkach, a że mi się nudziło to podpiąłem kompa i lukam na korekty - no i masakra, pojechały w cholerę. Sobie myślę - jakaś muka, przecież wczoraj ustawiłem na TIP-TOP a tu taki zonk. Więc sądziłem, że może wgrałem jakiś starszy backup wgrałem przypadkiem, wgrywam to co wyklikałem na obwodnicy, sprawdzam po wgraniu - no zgadza się z tym co zrobiłem. Patrzę na korekty - no i dalej muka. No trudno, naniosłem na biegu poprawki i cały zadowolony znowu, że sobie ustawiłem fajnie
Po czym za dni kilka traska i wpiąłem z ciekawości kompa, no i znowu - korekty z dupy ( tym razem w drugą stronę ). To już mi dało do myślenia, bo za pierwszym razem to jeszcze powiedzmy że się mogłem pomylić czy coś, no ale bez przesady że dwa razy pod rząd bym źle ustawił. No i zacząłem temat obserwować i potwierdziło się, że w zależności od temp. cewek MJ mają tendencję do zmiany dawki, a przecież korekty od temp. cewek to żaden sterownik nie ma |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 21:56
|
|
|
Struna napisał/a: | a przecież korekty od temp. cewek to żaden sterownik nie ma |
A szkoda |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 22:10
|
|
|
to może wtrysków losowych spróbujcie waldemar im na imię |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Cze 2011|, 2011 23:23
|
|
|
ale co - valtek spoko jest, tylko kalibrować trzeba często tak poza tym to miód malina
a tak serio to nowy valtek type 34 to seriowo spoko wtryskiwacz. Niestety wydajnością nie grzeszy, ale kosiarkę obskoczyć powinien.
gorgo napisał/a: | A szkoda |
no może i szkoda, ale nie do końca. Wyobrażasz sobie wtedy strojenie tego ? Dla magików lepiej jest użyć czujnika temp. w ich listwie, po części zmierzy on temp. właśnie wtrysków. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |18 Cze 2011|, 2011 19:12
|
|
|
Coś jeździłem i wróciłem do nachylenia 0.3. Rozwierciłem dysze do 2.5mm i jest już lepsza reakcja na gaz, pasowało by zaopatrzyć się w wiertło 2.7-2.8mm bo przy całym bucie od zera ma nadal ubogo i "strzela" ale jest znaczna poprawa w stosunku do dysz 2.2mm. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |19 Cze 2011|, 2011 11:07
|
|
|
a nie mówiłem |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |