$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nie chce zejść ze spalaniem poniżej 20-21L / 100km
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chce zejść ze spalaniem poniżej 20-21L / 100km
Autor Wiadomość
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 14:55   

Aha no spoko Bo gdzies czytałem ze zakładaja takie wieksze i jest ok To jak tak to ten lovato wezme
 
 
qhen 



Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Lut 2011
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 17:51   

mati910807 napisał/a:
to ten lovato wezme

no pewnie bedziesz zadowolony
_________________
Moje aukcje na allegro ;)
http://allegro.pl/listing...172878&order=bd
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 19:19   

A co nie za bardzo lovato?
 
 
qhen 



Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Lut 2011
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 19:30   

Dlaczego nie za bardzo? Przeciez napisalem,ze bedziesz zadowolony
_________________
Moje aukcje na allegro ;)
http://allegro.pl/listing...172878&order=bd
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 19:53   

No wiesz można to dwu znacznie rozumiec Dobra spoko czaje
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 20:12   

pablo19 napisał/a:
Wg. moich obserwacji 2 lata


bez względu na ilość km ?
ja swój dopiero po ponad 6 regenerowałem ale wtedy juz trzeba było
znaczy się kupiłem zestaw do regeneracji bo zestaw i tak poszedł koledze do jego parownika :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 21:18   

pytanie jest taki kto jak go szanuje ile razy przymarzł lub ile syfu do niego się dostało
ja znam jednego co zrobił 150 tys na parowniku landi i sprzedał auto i było ok
a można zrobić i 20 tys i po parowniku
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 22:41   

Waski napisał/a:
pablo19 napisał/a:
Wg. moich obserwacji 2 lata


bez względu na ilość km ?...

Czy ja wiem, założyłem w powyższej mojej wypowiedzi, że samochód jest używany codziennie i przejeżdża powiedzmy 50 km dziennie. Podejrzewam, że membrana/ny po takiej eksploatacji są dalekie od normy i mało elastyczne.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 23:26   

To mój pojazd nie jest eksploatowany codziennie. Średnio w tygodniu robi ze 150 km i po 5 latach parownik odpadł. Tankowanie tylko na jednej stacji (orlen) palony tylko na PB a przełączany po osiągnięciu temp pracy, a na dystansach do 10 km w ogóle nie przełączany na gaz.
 
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |29 Cze 2011|, 2011 20:27   

Aha rozumiem A ja nawet nie wiem kiedy był ten parownik wymieniany i czy ktos dbał o niego
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |29 Cze 2011|, 2011 23:23   

Reasumując wymień parownik a później się zobaczy, bo bez tego nic nie zrobisz. Proponowałbym jednak zrobić to u gazownika, ponieważ po swoim przykładzie wiem ze regulacja na instalce drugiej generacji opiera się o działanie lambdy, a bez tego ciężko trafić. Ja swego czasu skręciłem nowy parownik na wolnych na maksa - polepszyło się nie dopalał w kolektorze ale podjechałem w końcu do gazownika a on mi z tekstem "nie wolno tak robić bo ta śruba może przebić membranę". Podłączył kompa coś tam pokręcił i jest ok. Lambda pracuje idealnie, nie zalewa się i ciągnie od samego dołu obrotów.
 
 
 
mati910807
[Usunięty]

Wysłany: |30 Cze 2011|, 2011 10:10   

Rozmiem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group