Nie chce zejść ze spalaniem poniżej 20-21L / 100km |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Cze 2011|, 2011 18:55
|
|
|
mati910807 napisał/a: | Tak zalezy chasami to ma takiego kopa a czasami jak ruszam to tak jakby ja zalewalo i sie dławi |
A problemów przy odpalaniu na benzynie nie ma? |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Cze 2011|, 2011 21:16
|
|
|
Powiem tak ja tak własnie mialem np na swiatłach ze jak ruszalem to byl muł na gazie i musialem na bezyne przelaczac bo bym nie ruszyl a ja mam w automacie Swiece ok kopulka ok i kable ok i filtr gazu ok A gdzie jest filtr bezyny Mi sie zdaje ze to parownik jest juz wyciuchany ale moze sprubuje i ta kryze wywalic |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 00:43
|
|
|
Filtr pod autem na wysokości drzwi z tyłu po stronie kirowcy. Srebrny walec gróbości flaszki 0,7 ale jak na beni ok to do gazu on nic nie ma raczej. Wywalenie kryzy też raczej nie polepszy. Zacznij od wymianu parownika bo narobisz się a w końcu i tak stwierdzisz że pora na niego przyszła. |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 13:28
|
|
|
No spoko Chyba wymienie pierwsze parownik a puzniej sie okarze co i jak Ale niby teraz jak sobie samemu ustawilem parownik to tak 13lpg na 100 mi pali to chyba nie jest tak zle A z odpalaniem na bezynie to jest tak że czasami musze go długo krecic i tak pulsacyjnie naciskac na gaz zeby odpalil Albo odpali i zaraz zgasnie |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 13:33
|
|
|
mati910807 napisał/a: | A z odpalaniem na bezynie to jest tak że czasami musze go długo krecic i tak pulsacyjnie naciskac na gaz zeby odpalil Albo odpali i zaraz zgasnie |
Zrzuć kolanko gumowe na dolocie, odkręć przepustnicę, wywal zwężkę i obejrzyj, czy nie masz paliwa w kolektorze dolotowym.
To, co piszesz, może wskazywać na martwy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. I dalej - zamułka na gazie może być powodowana faktem, że motorek dostaje jednocześnie dwa paliwka - benzynę i LPG. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 13:36
|
|
|
Aha rozumiem To bedzie tak widac czy nie mam paliwa w dolocie? |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 13:37
|
|
|
Jak zrzucisz przepustnicę i zdejmiesz zwężkę - będzie widać, że jest mokro i będzie czuć benzyną. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 16:39
|
|
|
Zaraz to oblukam i powiem co i jak
[ Dodano: |27 Cze 2011|, 2011 18:59 ]
Sprawdzałem jest wszystko ok Nie czyc bezyny w dolocie A i jeszcze jedno co do gazu to tak do 3 tys obr to tak w miare sie zabiera ale puzniej to juz muł |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 21:56
|
|
|
parownik nie wyrabia
[ Dodano: |27 Cze 2011|, 2011 21:57 ]
albo wyczep pompę paliwa na obaczenie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2011|, 2011 23:55
|
|
|
Pompe wyczepiałem i nie było ruznicy To chyba bedzie parownik a i tak nie wiem ile on juz ma no chyba ze jest zle czułośc parownika ustawiona |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 00:37
|
|
|
Parownik wytrzymuje ok 80 - 100 tyś lub około 5-6 lat jak gaz w miarę dobry - wiadomość zaczerpnięta od gazownika. Nie ma co debatować - wymienić parownik i zobaczyć. |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 08:50
|
|
|
To poszedles po bandzie ten to za duzy.
Taki jak ten drugi to kolega ma w 136 konnym autku i daje rade. |
_________________ Moje aukcje na allegro
http://allegro.pl/listing...172878&order=bd |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 11:09
|
|
|
U siebie mam taki do 100 kw i daje radę w zupełności. Gazu ci nie zabraknie. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 14:33
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Parownik wytrzymuje ok 80 - 100 tyś lub około 5-6 lat jak gaz w miarę dobry - wiadomość zaczerpnięta od gazownika. Nie ma co debatować - wymienić parownik i zobaczyć. | Wg. moich obserwacji 2 lata to wystarczający czas żeby parownikowi należała się regeneracja ew. wymiana. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|