Od czasu do czasu odcina elektrozawory gazu |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |7 Lut 2011|, 2011 17:35 Od czasu do czasu odcina elektrozawory gazu
|
|
|
Witam
Mam w 2.9 12V blosa+ zwykłą centralkę (trzypozycyjną).
Do tego pod maską jest jakiś komputer (nie znam się) na którym widnieje napis BINGO Lambda System
Podobny to takiego:
http://moto.allegro.pl/bi...1407139632.html
tylko bez tej literki S ale też ma dwa gniazda.
W większe gniazdo wpięta jest wtyczka od której poobcinano część przewodów
Małe gniazdo jest nie podpięte . Na obudowie świeci się zielona dioda.
Problem mam taki , że od czasu do czasu samochód (zwłaszcza rozgrzany) przestaje jechać.
Przy próbie odpalenia lipa (elektrozawory nie stukają nawet). Iskra jest.
Pomaga odczekanie 5-25 min i znowu pali jakby nigdy nic
I teraz nie wiem czy po prostu coś gdzieś przestaje łączyć (po rozgrzaniu) czy wspomniane Bingo odłącza prąd na elektrozawory ?
Najchętniej wywaliłbym całą kabelkownię i położył nową z nową centralką. Nie wiem po co ktoś zostawił tą kostkę (Bingo) skoro nie ma już silnika krokowego?
Aha, centralki w zasadzie brak , skręciłem ze sobą kabelek niebieski i czerwony bo jakieś jaja robiła. Na Pb nie chodzi. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Lut 2011|, 2011 17:43
|
|
|
daj przekaznik na elektrozawory lpg i sterowanie z z bingo |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 12:56
|
|
|
pepicosi napisał/a: | daj przekaznik na elektrozawory lpg i sterowanie z z bingo |
A czym to Bingo w ogóle obecnie steruje ciekaw jestem skoro nie ma krokowca ?
Może lepiej je całkiem wywalić ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 12:59
|
|
|
steruje przełączeniem B/G, może też przełączenie od temp. realizować. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 13:02
|
|
|
Eee no to nie bardzo mi to potrzebne przy BLOS-ie.
I tak bez problemu palę na LPG przy -20 .
Chyba lepiej dam sam najprostszy przełącznik a Bingo wywalę.
Dobry pomysł ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 13:05
|
|
|
jak dla mnie nie - ale skoro tak wolisz, też może być. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 13:45
|
|
|
Struna napisał/a: | jak dla mnie nie |
Rozumiem, że chodzi Ci o możliwość podpięcia laptopa i kontroli V na lambdzie ?
Ale ja jestem zielony w tych sprawach i nie mam obecnie czasu się w to wdrażać więc na szybko:
http://moto.allegro.pl/p1...1441946758.html
Takie coś będzie OK ? Jak kiedyś mi się zachce to wrócę może do Bingo . |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 13:47
|
|
|
kontrola to raz, wiązka i wpięcie oraz montaż na aucie to dwa
Masz wszystko wpięte i działa, wystarczy "pogłaskać"
A Ty chcesz wypruć wszystko i zrobić od nowa - pewnie że tak też można |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 13:54
|
|
|
Struna napisał/a: | Masz wszystko wpięte i działa, wystarczy "pogłaskać" |
Bo jak widzę tą fuszerkę pod maską to mnie skręca. Cieniuśkie przewody , poklejone taśmą , wiszące w powietrzu.
Chyba, że kupię trochę przewodów i powymieniam te najgorsze. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lut 2011|, 2011 14:07
|
|
|
aaaa no to jak i tak masz niewesoło pod maską, to czemu nie - zrobić raz a dobrze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |28 Lut 2011|, 2011 19:08
|
|
|
Kupiłem coś takiego:
http://allegro.pl/central...1460969187.html
Niestety problem po montażu dalej występuje tzn odcina LPG momentami
Mam parę pytań:
1. czy poza tym , że każdy elektrozawór jest połączony z masą to połączyć go dodatkowo z przewodem masowym centralki i akumulatora ?
2. centralka ma opcję wskaźnika rezerwy , jak sprawdzić czy mój wskaźnik/elektrozawór przy butli to posiada ?
3. czerwony kabel centralki ma być podłączony do stacyjki. Ktoś już wcześniej zrobił tak ,że dał go na zasilaniu cewki WN, czy to jest dobrze ?
4. brązowy kabel centralki jest nawinięty na przewód WN idący od cewki do rozdzielacza, czy tak jest OK ? rozumiem, że to ma realizować przełączanie od obrotów ?
5. Gdzie w 2.9 jest zasilanie wtrysków benzynowych ? Czy dobrze myślę , że naprzeciwko regulatora ciśnienia paliwa ?
Poza tym nie działa mi znowu pompa paliwa |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Lut 2011|, 2011 23:12
|
|
|
Larix napisał/a: | ...
1. czy poza tym , że każdy elektrozawór jest połączony z masą to połączyć go dodatkowo z przewodem masowym centralki i akumulatora ? |
Chyba nie ma sensu.
Larix napisał/a: | 2. centralka ma opcję wskaźnika rezerwy , jak sprawdzić czy mój wskaźnik/elektrozawór przy butli to posiada ? |
Wskaźnik to je np. montowane takie małe z kabelkiem, na plastikowej osłonce wskazówki, na butli.
Larix napisał/a: | 3. czerwony kabel centralki ma być podłączony do stacyjki. Ktoś już wcześniej zrobił tak ,że dał go na zasilaniu cewki WN, czy to jest dobrze ? |
Tak.
Larix napisał/a: | 4. brązowy kabel centralki jest nawinięty na przewód WN idący od cewki do rozdzielacza, czy tak jest OK ? rozumiem, że to ma realizować przełączanie od obrotów ? | Jest dobrze, a ma to za zadanie (z tego co rozumiem) odłączenie gazu w razie zgaśnięcia silnika.
Larix napisał/a: | 5. Gdzie w 2.9 jest zasilanie wtrysków benzynowych ? Czy dobrze myślę , że naprzeciwko regulatora ciśnienia paliwa ?
| Zasilanie w co? Paliwo biorą z listwy wtryskowej.
Larix napisał/a: | Poza tym nie działa mi znowu pompa paliwa | Bezpiecznik cały? Wyłącznik uderzeniowy w bagażniku wciśnięty? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 08:15
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Larix napisał/a:
5. Gdzie w 2.9 jest zasilanie wtrysków benzynowych ? Czy dobrze myślę , że naprzeciwko regulatora ciśnienia paliwa ?
Zasilanie w co? Paliwo biorą z listwy wtryskowej |
Zasilanie w prąd.
pablo19 napisał/a: | Larix napisał/a:
Poza tym nie działa mi znowu pompa paliwa
Bezpiecznik cały? Wyłącznik uderzeniowy w bagażniku wciśnięty? |
A gdzie w ogóle jest bezpiecznik od pompy w Mk1 ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 08:58
|
|
|
Larix napisał/a: | pablo19 napisał/a: | Larix napisał/a:
5. Gdzie w 2.9 jest zasilanie wtrysków benzynowych ? Czy dobrze myślę , że naprzeciwko regulatora ciśnienia paliwa ?
Zasilanie w co? Paliwo biorą z listwy wtryskowej |
Zasilanie w prąd. | Zasilanie +12V jest wspólne dla wtrysków i EBJ-ota, skąd dokładnie wychodzi to nie wiem.
Larix napisał/a: | ...
A gdzie w ogóle jest bezpiecznik od pompy w Mk1 ? | Nad schowkiem pasażera za małą klapką widoczną po otwarciu schowka. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 16:51
|
|
|
Pompa okazała się spalona (dosłownie się stopiła , że też jakiegoś bum nie wywołała). Stało się tak dlatego, że wskaźnik pokazywał 1/4 baku a w rzeczywistości było sucho Bak wymontowany. Chciałbym więc przynajmniej na razie odciąć wtryski, żeby nie chodziły podczas pracy na LPG. Jeżeli ktoś wie gdzie jest ten kabel zasilający wtryski to będę wdzięczny za info.
[ Dodano: |1 Mar 2011|, 2011 16:52 ]
pablo19 napisał/a: | Zasilanie +12V jest wspólne dla wtrysków i EBJ-ota |
Oglądałem to ale pomimo wszystko nie wiem który kabel ciachnąć |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
|