|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Auto do kupienia za dobre pieniądze |
Autor |
Wiadomość |
sp4lvc
Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62 Dołączył: 21 Kwi 2009 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: |2 Mar 2011|, 2011 07:39
|
|
|
Witam. Auto już jeździ na gazie. Okazuje się, że za wcześnie narobiłem paniki z tymi wtryskiwaczami. Ma tylko taki feler, że wolne obroty są w granicach 500-600/min, a więc troszkę przymałe. Podobno na wolnych dostaje za bogatą mieszankę i go dławi. Padła propozycja dołożenia jakiegoś emulatora za ok. 100 zł. Tak sobie myślę, że za te pieniądze kupić sobie można interfejs i ustawić to z poziomu laptopa, co potwierdził Pan majster, tylko zatrzegł się, że nie ma oprogramowania. Co myślicie o tym pomyśle? I jeszcze jedna kwestia. Nie działa w kabinie wskaźnik poziomu gazu. Dowiedziałem się, że stało się to z powodu wymiany zbiornika i Prins ma problemy z pokazywaniem ilości gazu przy polskich butlach(wielozaworach). Prawda to? |
Ostatnio zmieniony przez sp4lvc |2 Mar 2011|, 2011 07:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
fotoretter
Auto: był MK2
Wiek: 39 Dołączył: 01 Cze 2010 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
bolus1
Auto: 90 liftback 2.0 DOHC EFI; 2.9 24v MSB RS GHIA
Dołączył: 07 Wrz 2009 Skąd: GD
|
Wysłany: |4 Kwi 2011|, 2011 16:04
|
|
|
KUP interfejs! a jak zrobisz, to mi go pożyczysz ^^ |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |4 Kwi 2011|, 2011 16:38
|
|
|
a na szybko możesz zubożyć mieszankę redukując ciśnienie gazu śrubką na parowniku |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
sp4lvc
Auto: 1997, 2.0 8V, DOHC, manual, sedan+LPG
Wiek: 62 Dołączył: 21 Kwi 2009 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: |10 Kwi 2011|, 2011 12:09
|
|
|
Trochę wieści z placu boju. Miałem już dwie wizyty u gazowników spowodowane problemami z przełączaniem się na gaz. Po każdej regulacji było dobrze mniej więcej do 2 tygodni. Jutro mam 200 km do przejechania i nie chcę tego wykonać na benie. Gazownik przy poprawkach mówil, że musiał zwiększyć ciśnienie śrubą przy parowniku. Czy mogę to zrobić sam i w którą stronę i jak mocno kręcić tę srubę? Wyjazd mam dosyć wcześnie, także nie zdążę zalecieć do majstrów przed nim.
Dowiedziałem się również, że nie da się dołożyć emulatora ponieważ w momencie przejścia na gaz jest odcinane zasilanie od EBJ.
Czyli teraz jest tak, że jak zmniejszę ciśnienie to zubożę mieszankę i wzrosną wolne obroty, ale z drugiej strony i tak mam podobno za małe ciśnienie skoro nie chce się przerzucać na gaz. Może trochę wyolbrzymiam. Przerzucać - przerzuca, tylko nie ma żadnej prawidłowości kiedy to następuje i dlaczego. Dobrze jest przez tydzień po wizycie u majstrów, a potem zaczyna się ,,maniana". |
Ostatnio zmieniony przez sp4lvc |10 Kwi 2011|, 2011 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |