reduktor do mk1 DOHC ,jaki ? |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:44
|
|
|
lovtec to klon lovato |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:47
|
|
|
No klon, troszkę inna "estetyka" wykonania w srodku, i cena. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:51
|
|
|
ale ogólnie też prosty jak cep i odporny. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:53
|
|
|
Ogólnie tak, ale to taka różnica jak między ML-em a Ssang Yong czy jak to się tam pisze. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:58
|
|
|
ojtam ojtam - troszkę przejaskrawione to porównanie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 18:40
|
|
|
no mnie chodziło o to, że kontrukcja ta sama. Można mieć Lovteca i kupić zestaw naprawczy lovato i będzie hulać. Teraz też patrzę, że na aukcjach są te zestawy i w opisach jak byk stoi lovato/lovtec. I teraz zdurniałem czy mam w aucie lovato czy lovteca |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 19:26
|
|
|
Spokojnie, 2,0 pojedzie dobrze i na tym i na tym |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Mar 2011|, 2011 15:23
|
|
|
Tomek i co wybrałeś??
Model?? aukcja?? |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |20 Mar 2011|, 2011 20:37
|
|
|
A no właśnie , zapomniało mi się.
Kupiłem Lovato , taki większy do 190 KM, poza aukcją 199zł (firma w piasecznie).
Jest ogromna różnica. Nie łapie go zadyszka, a przy Kaśki leciutkiej nodze pali 8 po mieście
Ogólnie jetem zadowolony z wyboru.
LOVATO RG92 SUPER RGE140 Elektronik link |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
Ostatnio zmieniony przez toomcat |20 Mar 2011|, 2011 20:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |20 Mar 2011|, 2011 23:41
|
|
|
o, bardzo w dechę.
A ja mam taki:
Za rok kończą mi się papiery na butlę |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |21 Mar 2011|, 2011 08:03
|
|
|
Darek_Police, miałem identyczny chyba |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
blaz [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2011|, 2011 08:47
|
|
|
ja musze tez pomyslec o zmianie, albo wreszcie blosa zapodac, tylko dorwały mnie teraz cięcia budzetu troszke;) a mam tomasetto do 140HP z zintegrowanym filterkiem przy reduktorze i generalnie jest spoko, zawsze pali na gazie, obroty nie maja prawa nawet zadrzec, wiele lat nikt do niego nie zagladal nawet filtra nie zmieniał a mimo to działa poprawnie, tylko w przedziale 4-5tys troszke czuc zadyszki a tak to fajnie sie wkreca, nie wiem czy zdycha czy regulacja porzadna potrzebna.. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2011|, 2011 09:02
|
|
|
też taki mam, tylko niezintegrowany, wymieniłem membramy i nie trzyma wolnych, nie moge ich wyregulować, więc chce coś innego zaadaptować. |
|
|
|
|
blaz [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2011|, 2011 22:38
|
|
|
e to maj jest spoko, wolnych nie trzyma tylko na mrozie, ale przejedzie sie ze 3-4km i gitmajonez jest, nima prawa falnąć obrót, spoko jest ogólnie, moc ma wmiare odpowiednia tylko regulejszyn musze zrobic, a spalanie tez oki 9-12 |
|
|
|
|
fotoretter
Auto: był MK2
Wiek: 39 Dołączył: 01 Cze 2010 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Kwi 2011|, 2011 09:23
|
|
|
Witam chłopaki, pytanko co to za parownik STAR blue?
Mam taki u siebie, odkrecałem srube 8 na samym dole nic nie pociekło, ruszyłem tez tą imbusową ale silnik był już lekko ciepły. Pytanie którą odkręcic by zleciał syf od kilku lat nikt tam nie zagladał.
Kłopotliwy ten parownik? |
_________________ było:
scorpion MK2 92r 2.0DOHC
noga z gazu kierowcy !! http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k !! |
Ostatnio zmieniony przez fotoretter |4 Kwi 2011|, 2011 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|