$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - reduktor do mk1 DOHC ,jaki ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
reduktor do mk1 DOHC ,jaki ?
Autor Wiadomość
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 22:34   reduktor do mk1 DOHC ,jaki ?

Muszę coś zrobić z reduktorem w jedynce bo już nie daje sie wyregulować .
Mam dwa pomysły: regeneracja około 50 myśle lub dołożyć trochę i kupić jakiś lepszy nowy.
Teraz jest tam instalacja na śrubę i reduktor LOVTEC, ale jakoś nigdy nie byłem do niego przekonany. Dwa lata temu regenerowany i po pół roku trzeba było do niego zajrzeć , bo gubił jałowe.
Co można kupić w rozsądnych pieniądzach żeby pasowało do tego sinika?
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 07:22   

lovato :-D
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 07:34   

hahaha , ale ja pytam poważnie :sad:
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 10:04   

No to poważnie odpowiadam: lovato. Inaczej - jak będę coś gazował na śrubę czy blosa to będę brał lovato, dosyć mam wynalazków (np. cudak made in poland w Explo - brak regulacji głównej membrany, po prostu stały układ sprężyn i dźwigni, i dysza dobrana przez producenta, no po prostu ewenement) czy innych omvli ;)
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 11:19   

toomcat napisał/a:
hahaha , ale ja pytam poważnie
- przecie to są dobre parowniki u ciebie albo kupiłes zestaw naprawczy zły - albo parownik zaszlamiony
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 11:47   

Równiez jestem za Lovato , po regeneracji membran mój staruszek (ma jeszcze stałe wejścia na wode) działa jak nówka.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
darecki111 
BI


Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 30 Kwi 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 13:41   

Polecam BRC Tecno. Jak mi padł stary też BRC to jak kupiłem tak i założyłem bez żadnej regulacji. Śmiga aż miło już drugi rok bez jakiej kolwiek ingerencji w nastawy. Może miałem szczęście i akurat to co miał nastawione śrubami pasowało do moiego auta. A może miał już fabrycznie jakoś podregulowane a reszte załatwia instalacja II generacji. W każdym razie nie odczówam że mam gaz w aucie, do tego wariator zapłonu i chodzi lepiej jak na benzynie. O wariatoże jest oddzielny wątek.
 
 
 
bialy7826
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:08   

Witam> Mam Forda Scorpio 2,0 i 85r. Mam problem z reduktorem. Samochód nie daje się wyregulować i strasznie skaczą obroty. Mechanik powiedział, że pękła membrana od reduktora. Samochód jest bardzo słaby na gazie. Na benzynie śmiga jak głupi. Czy można gdzieś coś zrobić z tą membraną- czy trzeba wymienić cały reduktor?
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:30   

Kupujesz zestaw naprawczy do danego modelu reduktora i regenerujesz.
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:42   

toomcat, ja mam lovato/lovtec (to to samo) już dziewiąty rok, a ostatni raz zaglądałem tam dwa lata temu (czysto i elegancko), a regenerowałem jakoś cztery lata temu. Nigdy nie miałem najmniejszych problemów z tym reduktorem, a nie ma u mnie lekko. Był palony na zimno na mrozach, wiele razy go zamroziłem, ale jest tak prosty w konstrukcji, że nigdy mnie nie zawiódł.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:09   

w sobote idę robić wykopki w piwnicy, bo miałem jeszcze jakiś parownik.
Jeśli sie okaże Lovato, to go zregeneruję, jeśli nie, to kupię nowy bo ceny nie są złe.
Tylko jaki:
1.RG92 RGE 090 do 122KM http://allegro.pl/orygina...1408109854.html
2.RG92 SUPER RGE140 El do 190KM http://allegro.pl/nowy-re...1414896525.html
pytanie czy jest to jakaś różnica dla DOHC, czy nie lepiej kupić ten większy?
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:14   

lepiej większy.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:16   

lepiej ten większy, różnica w cenie prawie żadna, a zaleca się, by reduktor wydolił 1,5x więcej jak silnik. Zadyszki nie dostanie.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
tom_stm 


Auto: ford scorpio kombi 93r 2.3 16v
Dołączył: 21 Mar 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 09:05   

Lovtec nie jest kompatybi;ny z Lovato. Niby to samo ale ciut inaczej / w innej odległości są ponawiercane otwory , membrana jest też "troszke" inna.
Miałem w paru samochodach Lovato , nigdy nie narzekałem.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:39   

Darek_Police napisał/a:
toomcat, ja mam lovato/lovtec (to to samo)

Nie to samo. Made in Italy i zdaje się Czech Republic :)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group