$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Instalacja tomasetto + sterownik versus
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja tomasetto + sterownik versus
Autor Wiadomość
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |23 Lis 2010|, 2010 21:43   Instalacja tomasetto + sterownik versus

Jak w temacie mam sekwencje którą była w bobie i nie za bardzo wiem co mam z nią zrobić czy zakładać czy szukać czegoś innego bo poprzedni właściciel średnio był zadowolony z instalacji sam nie wiedział czy gazownik robotę spaprał czy to wina instalki ,jak patrze w papiery to prawie cała instalka złożona na podzespołach firmy tomasetto a sterownik versus wie może ktoś z czym to się je.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lis 2010|, 2010 23:53   

to dane z urządzenia czy tylko z papierów ? bo w papierach często co innego a pod maską co innego :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 22:02   

Więc reduktor mam taki, opisany jako elpigaz.



A wtryski takie, niema żadnych oznaczeń na nich poza tym że są 3 ohm.







A steruje tym wszystkim versus, więc co można z tym zrobić poza wyrzuceniem w śmietnik.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 22:04   

wtryski to to samo co valtek 30 czerwony - raczej niska półka. Reduktor - nie kojarzę do jakiej toto mocy obrabia, by trzeba sprawdzić. A komp - to wogóle jakaś egzotyka :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 22:11   

Struna, czyli ciężko określić firmę tych wtrysków bo valtek to ich odpowiednik. Co musiał bym ci podać żeby wiadomo było ile reduktor mocy obrabia. Co do kompa ty jak poczytał to nie jest tak źle są gorsze, tylko co ja się tam znam.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 22:13   

zelazny_gst napisał/a:
ciężko określić firmę tych wtrysków
ależ skąd, to rail-e sa niebieskie.
zelazny_gst napisał/a:
są gorsze
no przy takim podejściu - czemu nie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 22:29   

Dla mnie masakra jak można komuś coś takiego założyć i jeszcze dziwić się że narzeka na lpg. Czyli jednym słowem wtryski musiałbym zmienić ,kompa by się przydało również i jak znam życie to reduktor pewnie też, Struna,jakie jest minimum co musi mieć komp żeby dobrze śmigał na cosie.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 09:01   

zelazny_gst napisał/a:
Struna,jakie jest minimum co musi mieć komp żeby dobrze śmigał na cosie

Zapraszam do dyskusji w moim temacie :)
Pozdrawiam!
Arek
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 12:54   

ja się nie wypowiadam - nie znam się.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 13:23   

Struna napisał/a:
ja się nie wypowiadam - nie znam się.


A od kiedy ty się nie znasz,bo jak się czyta twoje posty to wnioski się nasuwają inne.

Co do reduktora to jest to seria vega-i i ma to obsługiwać silniki do mocy 250km
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 13:34   

zelazny_gst, jaki przebieg ma ta instalacja ?
Może ktoś po prostu nie potrafił tego zestroić, a nie że całość warte jedynie wyrzucenia do kosza.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 13:51   

Przebieg ciężko ustalić instalacja ma rok z czego tylko pół roku jeździła bo silnik padł i auto stało aż ja je kupiłem.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 13:52   

poszukałem nieco na forum lpg, wychodzi na to, że reduktor powinien podołać kosowi.

Co do kompa - nie bardzo jest do tego soft, nie posiada korekcji od temp ( być może ta nowsza wersja 2.0 ma )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |26 Lis 2010|, 2010 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 14:45   

Czyli reduktor na początek zostaje życie go skoryguje czy zostanie czy będzie inny, znaczy sie mam czujniki od temperatury reduktora i temperatury lpg jeszcze jakiś jest potrzebny,co do softu to mam i mogę ci podesłać na maila to zobaczysz jak to wygląda.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2010|, 2010 16:25   

zelazny_gst napisał/a:
mam i mogę ci podesłać na maila to zobaczysz jak to wygląda.
dajesz :) chętnie zerknę.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group