|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Gaśnie na gazie |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |23 Gru 2011|, 2011 12:45
|
|
|
darecki111 napisał/a: | U Ciebie Kat widzę analogie do przykładu z Ładą |
W obu dohcach to mialem.Sierra byla na gazniku,zawsze gasla jak skrecalem i redukowalem bieg w tym czasie.Pomimo tego ,ze redukuje z miedzygazem zawsze cos takiego mialo miejsce.Tez gazownicy cudowali,rure dolotu do filtra zaginali w inna strone,kombinowali jak konie pod gore ,nawet wymieniali parownik na nowy,bo byla instalka na gwarancji
W scorpio jest automat i tez gasl podczas skretu.
Wywalilem to i jest swiety spokoj
darecki111 napisał/a: | Wywalając rurkę z dolotu pozbyłeś się problemu z zawiewaniem powietrza ale również efektu doładowania ,który to jest zauważalny tylko podczas większych prędkości. |
zwazywszy na to,ze dohcem jezdze tylko w miescie,ewentualnie z zawrotna predkoscia 120,nie jest mi to potrzebne,a problemu nie ma
A moze inne pytanie.Jaki wplyw na to moze miec umiejscowienie parownika? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
Ostatnio zmieniony przez kat |23 Gru 2011|, 2011 12:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |23 Gru 2011|, 2011 14:00
|
|
|
Kiedyś obiło mi się o uszy że parownik powinien być na jednym poziomie z dolotem, ale nie wiem czy to ma jakieś poparcie w fizyce czy tak bajki jakieś . U mnie jest standardowo przykręcony płaskownikiem na lewym kielichu amortyzatora ustawiony wzdłuż auta (czyli narażony na przeciążenia w zakrętach , gaśnięcie na wolnych. żadnych z ww. objawów nie ma ) i może to przypadek jest na wysokości kolektora dolotu. Instalka II Gen BINGO S4. Przewód gazowy maksymalnie krótki silnik krokowy dosłownie 10cm przed palnikiem, ponoć auto lepiej reaguje na pedał gazu. |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |24 Gru 2011|, 2011 01:37
|
|
|
Parownik poniżej poziomu wody w naczynku chłodzenia, woda w szereg z nagrzewnicą (nie równolegle), krótkie przewody gazu, i cała filozofa.
A gaśniecie w skrętach, to pierwsze słyszę, że od filtra powietrza, rurek itp. O ile mi wiadomo w 99% przypadków to od membrany niskiego ciśnienia w skręcie, jak jest czuła, to ją przeciążenie boczne wygina, i zmienia skład mieszanki, np. w lewo wzbogaca, w prawo przygasza. UFO tak ma, lewoskręt fajny, jak rakieta, a w prawo np. w bramę do pracy zawsze przygasa - lepiej tak, niż odwrotnie, jakby był ma drugim błotniku parownik. Wszystkie Lovato i OMVLe jakie miałem, były tak czułe, jedyny jaki nie miał tego efektu, to jakaś polska podróbka Tomasetto w Explo, no ale on się zachowywał topornie, ogólnie jak podgrzewane pudełko na LPG, a nie jak dwustopniowy parownik z regulacją. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |24 Gru 2011|, 2011 10:41
|
|
|
Boni napisał/a: | Parownik poniżej poziomu wody w naczynku chłodzenia, woda w szereg z nagrzewnicą (nie równolegle), krótkie przewody gazu, i cała filozofa. |
parownik mam przy reflektorze w obu autach,wode w szereg,przewody takie jak potrzeba w tym wypadku
Boni napisał/a: | A gaśniecie w skrętach, to pierwsze słyszę, że od filtra powietrza, rurek itp. |
pewnie jest jak mowisz,ale w dohcu po wyjeciu tej rurki przeszlo
w boa mam komplet i nic sie nie dzieje
w obu mam parowniki tomasetto |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |