|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
VM szarpie |
Autor |
Wiadomość |
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |14 Lut 2010|, 2010 18:45
|
|
|
Tomek Z napisał/a: | do lektury. |
No ale z tego co tam przeczytałem to największe problemy są podczas odpalania, a moje odpala bez problemów. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |14 Lut 2010|, 2010 18:52
|
|
|
brontozaur, nailepiej sprawdż zakładając przeżroczysty wężyk od podgrzewacza do pompy-będzie widać czy łapie powietrze czy nie |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 08:21
|
|
|
na pewno sprawdzę |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 20:55
|
|
|
brontozaur napisał/a: | a moje odpala bez problemów. |
może jest założony jakiś zaworek kierunkowy i trzyma paliwo. W każdym razie podgrzewacz to jest częsta przyczyna zapowietrzania. |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:15
|
|
|
Dzisiaj byłem na kompie i nic nie wykrył (ale to taki urok scorpio). Osobiście obstawiam pompę wtryskową, w przyszłym tygodniu jadę wymieniać nastawnik (u siebie też muszę wymienić więc będę znał koszty).
Panowie a czy ten zaworek grzybkowy (zawór gaszenia silnika) mógł by gasić auto? |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:17
|
|
|
brontozaur napisał/a: | Panowie a czy ten zaworek grzybkowy (zawór gaszenia silnika) mógł by gasić auto? | Jeśli działa na zasadzie elektrozaworu (jak w kadecie) to tak, wystarczy zanik napięcia. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:38
|
|
|
Jak wygląda, albo jak jest zbudowany ten zawór?
Ok już wiem. Na tym bolcu powinno być 12V?
Łatwo to wymienić?
Ile kosztuje nowe?
I jeszcze jedno, jak go sprawdzić?
[ Dodano: |14 Cze 2010|, o 22:05 ]
Koledzy moje auto dalej szarpie. Teraz pytanie co może zgasić auto:
1. Stacyjka - moja wygląda na sprawną nie przycina się itd
2. Elektrozawór na pompie wtryskowej - po zdjęciu napięcia auto gaśnie, lecz w moim przypadku jeżeli wyciągnę dławik i podepnę bez niego to dalej szarpie (gasi) coś silnik
3.Czujnik położenia wału - po rozpięciu wtyczki od czujnika silnik gaśnie, ja wymieniłem już 6 i dalej to samo
4. ECU - rozpięcie wtyku powoduje zgaszenie silnika, ja wymieniłem ECU na inny i dalej to samo
5. Elektryka pompy wtryskowej - po rozpięciu okrągłej wtyki silnik gaśnie, mam wymienioną
6. Rozpięcie wtrysku sterującego - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
7. Odpięcie przepływki - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
8. Czujniki temp. - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
9. Rozpięcie vacum - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
10. Rozpięcie aku. - silnik pracuje
11. Rozpięcie alternatora - ??????????????????????????????
Jak sprawdzę jeszcze inne rzeczy (jak są takie?) to opiszę.
Komputer pokazuje mi błąd w obwodzie czujnika prędkości wału.
Czy możliwe że zębatka w silniku (impulsator) się uszkodziła, odkręciła? |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
Ostatnio zmieniony przez brontozaur |15 Lut 2010|, 2010 23:00, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
x00x
Auto: '01 3.0D BMW e39 kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2008 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: |14 Cze 2010|, 2010 22:20
|
|
|
Up |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |