$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - łącznik stabilizatora
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
łącznik stabilizatora
Autor Wiadomość
YGH 
Jaco



Auto: Laguna II 1.9dCi, Golf II GTD
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Paź 2007
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 15:33   

ford2fast napisał/a:
YGH napisał/a:
koło o nic nie ociera


Niby w jakim celu ma ocierać ?


myślałem o tym plastikowym nadkolu bo kiedyś ocierało i trzeszczało (bo nadkole pęknięte i się wygieło w stronę koła) ale to zrobiłem.
Tobie chodziło i metalowe nadkole, jak one może trzeszczeć, w którym miejscu ?
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 15:34   

ford2fast napisał/a:
Niby w jakim celu ma ocierać ? :)
yyy, no żeby trzeszczało :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 15:56   

Cytat:
Tobie chodziło i metalowe nadkole, jak one może trzeszczeć, w którym miejscu ?

Jak pęknięte to trzeszczy :)
_________________
Scorpio forever
 
 
YGH 
Jaco



Auto: Laguna II 1.9dCi, Golf II GTD
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Paź 2007
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 16:05   

nie jest nigdzie peknięte, szpachla się trzyma ;) akurat te prawe nadkole jest super wyspawane ;)
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 16:22   

to co to jakiś dzwonnik spory jest po wspawywaniu nadkola ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 22:27   

obejrzyj w galerii jest pikczer .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Cze 2010|, 2010 22:28   

OMG - no bogato ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
YGH 
Jaco



Auto: Laguna II 1.9dCi, Golf II GTD
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Paź 2007
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: |25 Cze 2010|, 2010 08:50   

stare oponki na zadku, woda spływająca z pola i marznąca w cieniu, drzewko, a nawet mogę powiedzieć krzak :) to wszystko przy prędkości 50-60km/h
Ostatnio zmieniony przez YGH |25 Cze 2010|, 2010 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
simplus_team7
[Usunięty]

Wysłany: |2 Lip 2010|, 2010 10:22   

michopawel napisał/a:
simplus_team7 napisał/a:
A ja wymieniłem gumy, łączniki, wahacze, tuleje i dalej stuka. Nie wiem czy to nie czasem zwiazane coś z kolumną. Może ktoś coś podpowiedzieć? :(


A może sprawdż tarcze hamulcowe. Mi też tak stukało, wymieniałem wszystko i przestało pukać jak założyłem nowe tarcze


Jezeli chodzi o hamulce, to dla mnie priorytet, wymieniłem przed tym stukaniem wszystkie cztery tarcze i klocki.

1Bodzio napisał/a:
Może oberwała Ci się tylna tuleja metalowo gumowa wahacza ( taka gruba )?

No właśnie wymieniłem wahacze ze wszystkimi tulejami. W niewielkim stopniu przestało pukać. Bo przed wymianą wahaczy waliło na małych nierównościach nawet na niewielkich łatach drogi było słychać silne uderzenia. Teraz wali coś od dołu ale już przy większych nierównościach dróg. Dlatego zapytałem czy ktoś miał może podobną sytuację i wie w czym leży problem.
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |2 Lip 2010|, 2010 11:07   

simplus_team7, luz na łożysku koła sprawdzałeś?
Rozumiem że, gumy stabilizatora wymienione i luzu tam na 100% niema ?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Vikinger 
Vikinger



Auto: 97 2.0 8v, manual, sedan
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2008
Skąd: Gliwice
Wysłany: |16 Mar 2011|, 2011 12:51   

Tym razem do mnie płyną łączniki stabilizatorów z szacownej firmy JGR. Chciałem kupić w necie oryginały Forda(Motorcraft), ale skoro są niedostępne, poczytałem forum i postanowiłem kupić na próbę JGRy. Poprzednie Delphi sporo się napracowały i klękły po niecałych 5 tysiącach kilometrów(tak tak, po 5 000). Pytanie brzmi, czy dokładać smaru do JGRów, czy mają go faktycznie dość i zostawić jak jest? Druga sprawa, czy ciężko ściąga się te gumy(a dokładniej opleciony wokół nich drut)? Trzecie pytanie, jaki smar miałby to być, jeśli już trzeba go tam dołożyć? Czwarte pytanie, to czy trzeba odkręcać łącznik, żeby wymienić wahacz?
_________________
Był:
Ford Escort kombi MKV '91 1.4 8v + LPG
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |16 Mar 2011|, 2011 13:07   

Ja sobie jak na razie chwalę Delphi , a pracują w ciężkich warunkach raczej.
Te co Ci siadły po 5 000 , to dosmarowywałeś ?
Ja dokładałem smaru "przegubowego" .
Ten drut na osłonkach ściąga się dość łatwo - gorzej z założeniem .
Ale trochę cierpliwości i da radę bez problemu , trzeba uważać aby nie uszkodzić osłonki.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Mar 2011|, 2011 13:15   

Reader napisał/a:
Ja dokładałem smaru "przegubowego" .
ja również.
Vikinger napisał/a:
czy dokładać smaru do JGRów, czy mają go faktycznie dość i zostawić jak jest?
nie zajrzysz to się nie dowiesz.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Mar 2011|, 2011 13:41   

ja do swoich jgrów nie dołożyłem smaru i jeszcze żyją a przejechały narazie podobnie jak delphi które padły też po ok 5000km. Także na pewno jgr bez tuningu jest lepszy niż delphi po tym samym przebiegu.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
robkom 



Auto: Omega '98 MV6 nivo
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: Osięciny
Wysłany: |16 Mar 2011|, 2011 14:27   

ja mam dokładnie te http://moto.allegro.pl/ni...1467486995.html ...nie do zaorania wg mnie, zrobiłęm na nich 20tyś. i nadal sztywne i jednocześnie gładko się "kręcą" tak to nazwę.
_________________
Jest:
Omega '98 B 3,0 MV6 ASB TECH, HANA, GOLD
Vectra B 1,6 '96 LPG
Były:
MK3 Coss '98 Ghia AGIS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group