![Ford Scorpio Team Strona Główna](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Gaśnie przy 2000 obr. |
Autor |
Wiadomość |
Kriser [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 08:06 Gaśnie przy 2000 obr.
|
|
|
Od niedawna mam scorpio 2.5 TD '97.Autko spisywało się świetnie, niestety od paru dni kiedy wyciskam sprzęgło przy obrotach ponad 2000 silnik gaśnie.To pierwszy diesel jakiego mam (wcześniej Fiesta 1.6 zetec , Escort 1.3 Cl), gdzie szukać przyczyny ,od czego zacząć. Pomocy ! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 12:46
|
|
|
może być dosick skiereszowany, ale to byś miewał jakieś problemy z biegami tez i dźwięki dziwne. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |11 Kwi 2009|, 2009 12:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kriser [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 15:45
|
|
|
Sprzęgło niedawno wymieniane (docisk i tarcza), gdzieś ostatnio wyczytałem,że to może być problem turbiny ale sam już nie wiem. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
slawektg
![User8](templates/subSilver/images/ranks/80.gif)
![](images/avatars/2076834594eed077154f9a.jpg)
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 17:04
|
|
|
objawy wskazywalyby na uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.Nie reguluje dawki paliwa przy gwaltownej zmianie obciazenia.problem z ustaleniem dawki wolnych obrotow.A gasnie rowniez z wcisnietym gazem? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 17:10
|
|
|
Turbo to i możliwe. Może być zatarte i się nie kręci co skutkuje niedostateczną dostawą powietrza do silnika. Zdejmij wąż który doprowadza powietrze do turbo i przy zgaszonym silniku wetknij tam paluchy i spróbuj zakręcić wirnikiem.
A drugie to może być od sprzęgła. Może przy wymianie ktoś uszkodził czujnik położenia wału, który jest wkręcony we flansze i "wyczuwa" koło zamachowe.
Choć z drugiej strony nie wiem jak objawia się uszkodzenie tego czujnika. Jeżeli twój problem jest związany faktycznie ze sprzęgłem to szukaj w tym kierunku.
A jeszcze jakbyś się mógł bardziej określić co masz na myśli wyciskam. Tzn. jak wysprzęglasz (wciskasz pedał) czy zasprzęglasz (puszczasz pedał)?
[ Dodano: |11 Kwi 2009|, o 17:12 ]
slawektg, a VM ma może jakieś odcięcie zapłonu? Może elektrozawór zaczyna nawalać? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
slawektg
![User8](templates/subSilver/images/ranks/80.gif)
![](images/avatars/2076834594eed077154f9a.jpg)
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:32
|
|
|
A co ma elektrozawor do sprzegla? moze kolega niezbyt precyzyjnie opisuje objawy,bo ja to rozumiem tak,ze jak wciska sprzeglo do zmiany biegu,to silnik nie podejmuje biegu jalowego i gasnie co w dieslu jest jednoznacznie objawem braku paliwa.Z turbina,to prosze cie....gdybys nawet przyspawal wirnik turbosprezarki do korpusu,to silnik bedzie pracowal. A juz napewno na biegu jalowym. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kriser [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:40
|
|
|
Przy wciśniętym gazie nie gaśnie, tylko kiedy obroty od razu spadają z 2000 poniżej 1000.
A co do pytania Platyna to kiedy wciskam pedał. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
slawektg
![User8](templates/subSilver/images/ranks/80.gif)
![](images/avatars/2076834594eed077154f9a.jpg)
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:51
|
|
|
obawiam sie,ze jednak nastawnik. Musisz pojechac na diagnostyke ukladu wtryskowego. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |