$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Gaśnie przy 2000 obr.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie przy 2000 obr.
Autor Wiadomość
Kriser
[Usunięty]

Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 08:06   Gaśnie przy 2000 obr.

Od niedawna mam scorpio 2.5 TD '97.Autko spisywało się świetnie, niestety od paru dni kiedy wyciskam sprzęgło przy obrotach ponad 2000 silnik gaśnie.To pierwszy diesel jakiego mam (wcześniej Fiesta 1.6 zetec , Escort 1.3 Cl), gdzie szukać przyczyny ,od czego zacząć. Pomocy !
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 12:46   

może być dosick skiereszowany, ale to byś miewał jakieś problemy z biegami tez i dźwięki dziwne.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |11 Kwi 2009|, 2009 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kriser
[Usunięty]

Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 15:45   

Sprzęgło niedawno wymieniane (docisk i tarcza), gdzieś ostatnio wyczytałem,że to może być problem turbiny ale sam już nie wiem.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 17:04   

objawy wskazywalyby na uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.Nie reguluje dawki paliwa przy gwaltownej zmianie obciazenia.problem z ustaleniem dawki wolnych obrotow.A gasnie rowniez z wcisnietym gazem?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Platyn
[Usunięty]

Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 17:10   

Turbo to i możliwe. Może być zatarte i się nie kręci co skutkuje niedostateczną dostawą powietrza do silnika. Zdejmij wąż który doprowadza powietrze do turbo i przy zgaszonym silniku wetknij tam paluchy i spróbuj zakręcić wirnikiem.

A drugie to może być od sprzęgła. Może przy wymianie ktoś uszkodził czujnik położenia wału, który jest wkręcony we flansze i "wyczuwa" koło zamachowe.
Choć z drugiej strony nie wiem jak objawia się uszkodzenie tego czujnika. Jeżeli twój problem jest związany faktycznie ze sprzęgłem to szukaj w tym kierunku.
A jeszcze jakbyś się mógł bardziej określić co masz na myśli wyciskam. Tzn. jak wysprzęglasz (wciskasz pedał) czy zasprzęglasz (puszczasz pedał)?

[ Dodano: |11 Kwi 2009|, o 17:12 ]
slawektg, a VM ma może jakieś odcięcie zapłonu? Może elektrozawór zaczyna nawalać?
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:32   

A co ma elektrozawor do sprzegla? moze kolega niezbyt precyzyjnie opisuje objawy,bo ja to rozumiem tak,ze jak wciska sprzeglo do zmiany biegu,to silnik nie podejmuje biegu jalowego i gasnie co w dieslu jest jednoznacznie objawem braku paliwa.Z turbina,to prosze cie....gdybys nawet przyspawal wirnik turbosprezarki do korpusu,to silnik bedzie pracowal. A juz napewno na biegu jalowym.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Kriser
[Usunięty]

Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:40   

Przy wciśniętym gazie nie gaśnie, tylko kiedy obroty od razu spadają z 2000 poniżej 1000.
A co do pytania Platyna to kiedy wciskam pedał.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |11 Kwi 2009|, 2009 19:51   

obawiam sie,ze jednak nastawnik. Musisz pojechac na diagnostyke ukladu wtryskowego.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group