$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - jak wyciagnac hydro-zawor czy cos
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak wyciagnac hydro-zawor czy cos
Autor Wiadomość
samuel
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 16:28   jak wyciagnac hydro-zawor czy cos

zaczne tak jak wyciagnac ten chydro zawor bo w moim vm-emie laska popychacza wychodzi co jakis czas bokiem, i wali mi kompresiom przez filter bo sie zawor niedomyka
i czy odrazu kupywac nowy?czy jakas regeneracja wchodzi w gre ???

[ Dodano: 2007-08-24, 16:51 ]
jak cos skopalem to prosze poprawic
Ostatnio zmieniony przez samuel |30 Sie 2007|, 2007 13:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 16:55   

A kto Ci powiedział że masz tdi? To "i" naprawdę niczego nie przedłuża ;)
W nazwie scorpio nigdy nie było i.
Jeśli chodzi o Hydrozawór to pisze się go przez samo "h".
A jak wypadają Tobie laski popychaczy to trzeba z nimi zrobić porządek najpierw, a potem zastanawiać się co dalej.
_________________
Waldi
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |26 Sie 2007|, 2007 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
samuel
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 17:02   

panie kolego to ; I ; to jest tam od nowego i juz tam zostanie i to niejest muj wymysl a co oznacza to mnie za bardzo nie obchodzi auto mi sie sypie i niewiem jek sie do tego zabrac

[ Dodano: 2007-08-24, 17:03 ]
:one:

[ Dodano: 2007-08-24, 17:04 ]
mozna to sprobowac wymienic bez zwalania glowicy? bo umnie na ostatnim cylindrze z ssacego zeskakuje czyli tylko on
Ostatnio zmieniony przez samuel |24 Sie 2007|, 2007 17:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tlukas
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 17:13   

samuel napisał/a:
panie kolego to ; I ; to jest tam od nowego i juz tam zostanie i to niejest muj wymysl a co oznacza to mnie za bardzo nie obchodzi auto mi sie sypie i niewiem jek sie do tego zabrac


To może być problem bo my sie tu na TDi nie znamy bo nie mamy takich:) U nas tylko TD są :-)

A tak poważnie to bierz się za te laski popychaczy zanim się poważniejsza awarią skończy!
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 18:17   

samuel napisał/a:
mozna to sprobowac wymienic bez zwalania glowicy? bo umnie na ostatnim cylindrze z ssacego zeskakuje czyli tylko on

Lepiej zrobić wszystkie. Ale w przypadku VM nie jest to specjalny problem. Zwalasz pokrywę zaworową (nowa uszczelka lub sylikon), odkręcasz mechanizm klawiatury (konika) z danej głowicy (sprawdź czy gniazdo pod główkę laski nie jest już wyślizgane bo wymiana laski wtedy nic nie da), wymieniasz laskę jeśli to ona jest zjechana lub popychacz skręcasz i już. Robota wyjątkowo prosta.
I nie mów do mnie per "panie kolego". Możesz mowić: Waldi, baranie, debilu tylko mi nie koleguj. Proszę :one:
Zresztą jeśli wypadała już laska to wiesz jak się tam dostać. Odkręcasz te nakrętki u góry (2 lub 1 w zależności od modelu głowicy) i ściągasz cały mechanizm go góry. Nie ma tam żadnych niespodzianek.
_________________
Waldi
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |24 Sie 2007|, 2007 20:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
lukaszek77
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:35   

samuel napisał/a:
niejest muj wymysl


A ja bym przed wymianą lasek do słownika ortograficznego zajrzał... ;-) :-) , i przeczytał z uwagą temat "Silnik skorpiona TDI 2.5 97r " na tymże forum.

Pozdrawiam i życzę silniczkowi szybkiego powrotu do zdrowia.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:50   

Waldi.chyba cos ostatnio zmeczony jestes.nie mozna wymienic popychaczy bez sciagania glowic.prawdaż?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:53   

Może mam kiepskie nazewnictwo. Nie jestem po samochodach tylko po obróbce skrawaniem. Ustalmy o czym mówimy. To na co działa laska popychacza z jednej strony a zawór z drugiej to jak dokładnie się nazywa? Bo może żle to nazwałem. Właśnie w tym wyrabia się gniazdo laski i wypadają one. :roll:
_________________
Waldi
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:21   

Koniki, klawiatura, dźwigienka zoworowa...
Popychacz jest na dole przy wałku rozrządu.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:23   

Gaiger, Ok. Przyjmuję że masz rację, więc wyrabia się gniazdo pod laskę popychacza w klawiaturze (to określenie mi się spodobało) i ten element może być do wymiany.
I wyedytuję to w poprzednich postach, żeby zamieszania nie wprowadzać.
_________________
Waldi
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |24 Sie 2007|, 2007 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:30   

Kurcze,ale hydrozawór??dziwna jakas nazwa,choc logiczna teoretycznie...
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:33   

Ale mówił o tych objawach tylko przy tym jak laski powypadają. Więc trzeba zrobić tak, by nie wypadały.
_________________
Waldi
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 21:01   

Tylko,ze wypadanie lasek moze byc rowniez spowodowane znacznym zuzyciem popychacza.wiem co mowie,bo smialo moge siebie nazwac "wladca lasek"ten temat przerobilem na wszystkie mozliwe sposoby.a jezeli dolozy sie do tego sklonnosci vma do ubytkow cisnienia oleju na glowicach,to mamy powazny problem.tych problemow nie rozwiaze sie bez wnikliwej organoleptycznej wizji lokalnej oraz dosyc zaawansowanej praktyki mech.POZDRO
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 21:13   

Jeżeli trzeba grzebać na dole, to dzięki.
_________________
Waldi
 
 
 
samuel
[Usunięty]

Wysłany: |25 Sie 2007|, 2007 17:49   

sie nagadali ale nikt mi niepowiedzial czy to dziadostwo ktos wyciagal czy nie ide do pracy bede wieczorem :rofl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group