jak wyciagnac hydro-zawor czy cos |
Autor |
Wiadomość |
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 16:28 jak wyciagnac hydro-zawor czy cos
|
|
|
zaczne tak jak wyciagnac ten chydro zawor bo w moim vm-emie laska popychacza wychodzi co jakis czas bokiem, i wali mi kompresiom przez filter bo sie zawor niedomyka
i czy odrazu kupywac nowy?czy jakas regeneracja wchodzi w gre ???
[ Dodano: 2007-08-24, 16:51 ]
jak cos skopalem to prosze poprawic |
Ostatnio zmieniony przez samuel |30 Sie 2007|, 2007 13:54, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 16:55
|
|
|
A kto Ci powiedział że masz tdi? To "i" naprawdę niczego nie przedłuża
W nazwie scorpio nigdy nie było i.
Jeśli chodzi o Hydrozawór to pisze się go przez samo "h".
A jak wypadają Tobie laski popychaczy to trzeba z nimi zrobić porządek najpierw, a potem zastanawiać się co dalej. |
_________________ Waldi |
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |26 Sie 2007|, 2007 19:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 17:02
|
|
|
panie kolego to ; I ; to jest tam od nowego i juz tam zostanie i to niejest muj wymysl a co oznacza to mnie za bardzo nie obchodzi auto mi sie sypie i niewiem jek sie do tego zabrac
[ Dodano: 2007-08-24, 17:03 ]
[ Dodano: 2007-08-24, 17:04 ]
mozna to sprobowac wymienic bez zwalania glowicy? bo umnie na ostatnim cylindrze z ssacego zeskakuje czyli tylko on |
Ostatnio zmieniony przez samuel |24 Sie 2007|, 2007 17:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 17:13
|
|
|
samuel napisał/a: | panie kolego to ; I ; to jest tam od nowego i juz tam zostanie i to niejest muj wymysl a co oznacza to mnie za bardzo nie obchodzi auto mi sie sypie i niewiem jek sie do tego zabrac |
To może być problem bo my sie tu na TDi nie znamy bo nie mamy takich:) U nas tylko TD są
A tak poważnie to bierz się za te laski popychaczy zanim się poważniejsza awarią skończy! |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 18:17
|
|
|
samuel napisał/a: | mozna to sprobowac wymienic bez zwalania glowicy? bo umnie na ostatnim cylindrze z ssacego zeskakuje czyli tylko on |
Lepiej zrobić wszystkie. Ale w przypadku VM nie jest to specjalny problem. Zwalasz pokrywę zaworową (nowa uszczelka lub sylikon), odkręcasz mechanizm klawiatury (konika) z danej głowicy (sprawdź czy gniazdo pod główkę laski nie jest już wyślizgane bo wymiana laski wtedy nic nie da), wymieniasz laskę jeśli to ona jest zjechana lub popychacz skręcasz i już. Robota wyjątkowo prosta.
I nie mów do mnie per "panie kolego". Możesz mowić: Waldi, baranie, debilu tylko mi nie koleguj. Proszę
Zresztą jeśli wypadała już laska to wiesz jak się tam dostać. Odkręcasz te nakrętki u góry (2 lub 1 w zależności od modelu głowicy) i ściągasz cały mechanizm go góry. Nie ma tam żadnych niespodzianek. |
_________________ Waldi |
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |24 Sie 2007|, 2007 20:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
lukaszek77 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:35
|
|
|
samuel napisał/a: | niejest muj wymysl |
A ja bym przed wymianą lasek do słownika ortograficznego zajrzał... , i przeczytał z uwagą temat "Silnik skorpiona TDI 2.5 97r " na tymże forum.
Pozdrawiam i życzę silniczkowi szybkiego powrotu do zdrowia. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:50
|
|
|
Waldi.chyba cos ostatnio zmeczony jestes.nie mozna wymienic popychaczy bez sciagania glowic.prawdaż? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 19:53
|
|
|
Może mam kiepskie nazewnictwo. Nie jestem po samochodach tylko po obróbce skrawaniem. Ustalmy o czym mówimy. To na co działa laska popychacza z jednej strony a zawór z drugiej to jak dokładnie się nazywa? Bo może żle to nazwałem. Właśnie w tym wyrabia się gniazdo laski i wypadają one. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:21
|
|
|
Koniki, klawiatura, dźwigienka zoworowa...
Popychacz jest na dole przy wałku rozrządu. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:23
|
|
|
Gaiger, Ok. Przyjmuję że masz rację, więc wyrabia się gniazdo pod laskę popychacza w klawiaturze (to określenie mi się spodobało) i ten element może być do wymiany.
I wyedytuję to w poprzednich postach, żeby zamieszania nie wprowadzać. |
_________________ Waldi |
Ostatnio zmieniony przez Waldi_L_N |24 Sie 2007|, 2007 20:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:30
|
|
|
Kurcze,ale hydrozawór??dziwna jakas nazwa,choc logiczna teoretycznie... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:33
|
|
|
Ale mówił o tych objawach tylko przy tym jak laski powypadają. Więc trzeba zrobić tak, by nie wypadały. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 21:01
|
|
|
Tylko,ze wypadanie lasek moze byc rowniez spowodowane znacznym zuzyciem popychacza.wiem co mowie,bo smialo moge siebie nazwac "wladca lasek"ten temat przerobilem na wszystkie mozliwe sposoby.a jezeli dolozy sie do tego sklonnosci vma do ubytkow cisnienia oleju na glowicach,to mamy powazny problem.tych problemow nie rozwiaze sie bez wnikliwej organoleptycznej wizji lokalnej oraz dosyc zaawansowanej praktyki mech.POZDRO |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 21:13
|
|
|
Jeżeli trzeba grzebać na dole, to dzięki. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Sie 2007|, 2007 17:49
|
|
|
sie nagadali ale nikt mi niepowiedzial czy to dziadostwo ktos wyciagal czy nie ide do pracy bede wieczorem |
|
|
|
|
|