$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - brak forda
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak forda
Autor Wiadomość
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:38   brak forda

Z wielkim żalem informuje że moja scorupka przeszła do historii. Musiałem się go pozbyć bo znowu uszczelka pod głowicą, spawanie głowicy i robocizna więc zamieniłam moją scorupke na jeździdło (marka nieistotna). Po zebraniu kasy będę poszukiwał scorupki. Szkoda ale na razie cóż... brak forda.
Pozdro :((((
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:42   

a na zlocie tak go zachwalałeś, weź jakiegoś DOHC, tym pojeździsz.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pinio
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:52   

Nawet disel z odpowiednim silnikiem niejest zły
:one: :roll: :lol:
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 18:32   

wez dizla- masz juz doswiadczenie w glowicach :p
wez deohaca- tez glowica ale juz benzynka :p
wez V6- nie bedziesz musial tak zagladac :p
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
Ostatnio zmieniony przez Kevin Xy |22 Lut 2007|, 2007 07:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 03:18   

Kevin Xy napisał/a:
wez V6- nie bedziesz musial tak zagladac

tak myślisz że to byłby dobry wybór, kevin ?. Ale w przejściówce czy w oczatym?? Z gazem czy benzyna??.
Zakup dopiero latem ale popytać można. Moja córka tęskni za scorupką...
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 07:15   

oczywiscie ze mk2- mk3 na swoje minusy, poza tym ciezko znalesc mk3 z 2,9 12V- a taki motor wlasnie polecam
bezynke tez polecam, jesli Cie stac, a jak nie to blosik i da sie jezdzic
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 07:37   

Tomek Z toś mnie kutwa pocieszył... :shock:
A ja dzisiaj wiozę głowice w komplecie do spawania. Uznałem, że nie potrafię sprzedać go nieuczciwie, a z walniętymi głowicami, wyciekiem spod uszczelki na zewnątrz i parafiną na korku zbiorniczka wyrównawczego nie za dużo bym dostał.
Jeżeli nie uda mi się dojść do porozumienia z pewnym potencjalnym klientem, który chce kupić wieloryba kombi 2.5 TD, to zrobię go całego dla siebie i pojeździ jeszcze 2-3 lata u mnie. A ponieważ mówią mi: jak chcesz żeby VM długo żył, to nie wolno jeździć długo na wysokich obrotach (czyt. szybko na trasie) i nie wolno dawać mu po garach jak jest zimny to przeznaczę go do wożenia rodzinki na trasie. Ponieważ muszę jednak w czymś odreagować (testosteron w końcu ;) ) to do pracy i zabawy kupię coś małego co nie oznacza ekonomicznego. Po wstępnej selekcji wybór zawęża się do dwóch autek ZX 2.0i volcane (152KM) lub AX GT. Obydwa do 100 w 9s. :P
Tomek Z a Ciebie rozumiem, sam się waham.
_________________
Waldi
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:22   

Kevin Xy napisał/a:
wez deohaca- tez glowica ale juz benzynka :p
e no bez przesady, jak nie przegrzeje to będzie git.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:46   

oczywiscie- jak nie przegrzejesz to bedzie git- trzeba rowniez pamietac aby przed kazdym zgaszeniem motora patrzec czy elektryka wiatrakow nie wysiadla, bo przegrzejesz- ale jak nie przegrzejesz to bedzie git :p
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Srebrny 



Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy
Wiek: 65
Dołączył: 11 Lip 2005
Skąd: Opole
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:47   

Jak już masz jeździdło na codzień, to możesz sobie pozwolić na v dla siebie :) od święta.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:28   

Kevin Xy napisał/a:
oczywiscie- jak nie przegrzejesz to bedzie git- trzeba rowniez pamietac aby przed kazdym zgaszeniem motora patrzec czy elektryka wiatrakow nie wysiadla, bo przegrzejesz- ale jak nie przegrzejesz to bedzie git :p
wiesz co - ja to dokładnie widze na aucie Hryniaka - on w zasadzie tylko zmienia klocki, leje olej i paliwo i heja - robi tysiące kilometrów i nic się mu nie dzieje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:57   

no ale co fakt to fakt lepiej wiatraki zmostkowac i reczne odpalanie se od czasu do czasu wiatraki przegonic no po zimie niejeden juz nie zakreci jezeli byl nieuzywany...
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:59   

jak masz klimę i używasz to wiatraki chodzą oba :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Miszcz 
2.0 Team



Auto: '94, 2.0 DOHC EFI, lift., without lpg
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2006
Skąd: Zd-Wola / Łódź
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 12:36   

Że się tak spytam: o jakie wiatraki chodzi i z czym to się je :?: :027:
_________________
Jest:
- Scorpio '94 2.0 EFI DOHC,NO LPG
- Sierra '91 2.0 EFI DOHC+LPG+BLOS

Tel. 697-977-363
Pozdrawiam, Piotr.
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 12:42   

elektryczne na chlodnicy. ford wymyslil,ze najpierw wlacza sie 1 i to wystarczy do schlodzenia ale jezeli nie wystarczy to ma sie zalaczyc 2 tyle,ze ten 2 zalacza sie tak pozno,ze prawie nigdy nie kreci i jak juz musi bo jest naprawde cholernie goraco to okazuje sie,ze nie dziala bo sie ze starosci zastal i wtedy sie silnik przegrzewa i pada glowica. temu ja mam oba zmostkowane i jeszcze reczne wlaczanie przyciskiem na desce rozdzielczej
Ostatnio zmieniony przez mmmk |22 Lut 2007|, 2007 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group