$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - za krotkie laski popychaczy!?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
za krotkie laski popychaczy!?
Autor Wiadomość
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 21:01   

kolego Stefan!jezeli popychacZ hydrauliczny sie odciazy,czyli usunie laske,to automatycznie rozsuwa sie on na max.wysokosc.na tym polega istota jego pracy.sprezynka wypycha tloczek,a cisnienie oleju pilnuje zeby sie nie cofnal.to nie cisnienie oleju ustala wysokosc popychacza,a sprezynka oraz poprawnie trzymajacy zawor wewnatrz popychacza.zreszta niewazne.nie chodzi o wywody o popychaczach.jezeli zdjalem glowice,to wszystko mialem na wierzchu i moglem dokladnie obejrzec.ustawiam walek rozrzadu aby krzywka nie podnosila popychacza(czyli jest po przeciwnej stronie)wkladam popychacz (ktory bez obciazenia jest max dlugi)na to laske,glowice,dzwigienki....i mam luz jak opisalem.ciezar laski nie moze wcisnac popychacza to jest chyba oczywiste.wiem ze sytuacja ta jest nie do wiary,ale tak go kupilem ,nie znam jego historii,a wiecie co ludzie potrafia!!!!
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 21:15   

Witam!Cos kolega zle sprawdzil. :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 21:25   

czy nie mozesz sie pogodzic z tym,ze nigdy sie nie spotkales z takim problemem?zle sprawdzilem? 2 tygodnie sprawdzania,kompletowania fabrycznych specyfikacji dlugosci elementow,wzniosow krzywek w walku rozrzadu(o tym nikt nie napisal) wysokosci gniazd zaworowych dlugosci trzonkow,grubosci uszczelek ,srednicy rolek prowadzacych popychacze,dlugosc lasek zaworowych +weryfikacja szczelnosci popychaczy w 2 warsztatach i mowisz,ze zle sprawdzilem?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 22:29   

Witam! Jesli tak jest to odpowiedz jak moze to Z TAKIM LUZEM dzialac poprawnie? :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |27 Sty 2007|, 2007 18:05   

stefan!co z toba? przeciez ci napisalem,ze NIE DZIALA POPRAWNIE!!!!!pracowal,to fakt,ale nie mozna tego nazwac poprawna praca.dziwne bylo to,ze gdy go kupowalem silnik wydawal dziwny dzwiek .tak jakby ssal przez trabe,ale wlasciciel powiedzial,ze one tak chodza.po wypadnieciu lasek wiedzialem juz ze one tak nie chodza,a dzwiek byl spowodowany tak olbrzymim luzem.uwierzcie mi ,ze opisuje zaistniala sytuacje.to sie naprawde wydarzylo.nie wymyslilem sobie tej sytuacji.jakies sposoby naprawy??
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |27 Sty 2007|, 2007 19:20   

Witam! Kolego W starych silnikach ktore mialy mechaniczna regulacje luzu zwiekszenie znamionowej wartosci do 1 mm powodowalo niezly chalas.Ty piszesz o 4-6 mm.To juz nie bylby chalas tylko trudny do zniesienia stukot. :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |27 Sty 2007|, 2007 23:53   

witam! kolego stefan!dzieki za wytrwalosc!szkoda ze nikt inny nie wlacza sie do dyskusjiiii .ale widac tylko my wiemy o czym mowa...??masz racje co do halasu ale... jak sie kupuje pierwszego diesla forda,ktory w dodatku nie jest cichym silnikiem(teraz to wiem) to trudno orzec,co powoduje halas.dla mnie chodzil jak kazdy diesel.tylko,ze buczal tak jak opisalem wczesniej.przy silnikach benzynowych mozna uslyszec cykanie zaworow.przy starych dieslach trudniej.tez sie dziwie,czemu wogole pracowal.ale fakt jest fakt.moze nie stoi za mna takie doswiadczenie jak twoje,ale tez mam praktyke bez mala 20to letnia,wiec wiem co mierze i pisze.pozdrawiam

[ Dodano: 2007-01-27, 23:55 ]
mam do oddania 2 felgi do MK-1 stalowe jakby ktos z okolic 3-miasta to chetnie
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
mizaj
[Usunięty]

Wysłany: |28 Sty 2007|, 2007 15:18   

Witaj kolego
Powiedz ile kosztowała cię caławymiana czyli popychacze uszczelki itd chcę się rozeznac w temacie.


mizaj
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |28 Sty 2007|, 2007 15:28   

powitac mizaj!uszczelki od alfy 60 zl szt.popychaczy nie wymienialem,bo sa ok.nowe ok 210 zl szt.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |28 Sty 2007|, 2007 22:31   

Czołem sławekt, czytam ten temat już czwarty raz i za chińskiego boga nie mogę pomóc. Nie wiem czemu te laski wyskakiwały. Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem że dźwignie zaworowe poszły do góry razem ze szpilkami, szlag trafił gwint w głowicy i nie szło ustawić luzu na zaworach. Ale poszukam jakiejś mądrej książki, może coś powie...
Pozdro :dddddd
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Sty 2007|, 2007 23:01   

a gniazda zaworowe czasem nie wpadły w głowicę tak kilka mm głębiej niż normalnie??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |31 Sty 2007|, 2007 21:02   

vik!zastanow sie dobrze zanim cos napisxzesz ,a wtedy napisz.szacunek,babilon.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |31 Sty 2007|, 2007 21:04   

Witam! Czy kolega sie zastanawia co sam pisze? :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |31 Sty 2007|, 2007 21:43   

powitac,stefan!jak mam to rozumiec?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |31 Sty 2007|, 2007 21:48   

Witam! A doslownie. Nikt nikogo nie powinien obrazac.Kazdy z nas pisze w7g najlepszej swojej wiedzy.Mozliwe ze ktos sie myli.Problem jest jednak tak opisany ze trudno wyciagnac prawidlowe wnioski.Zrob zdjecia.Zamiesc.Zobaczymy. :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group