na zimnym silniku problemy po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
robin34 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 13:34
|
|
|
Struna napisał/a: | niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem | jak bedzie miał z 5 lat i zrobisz ponad 100 tys.km to zobaczymy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 13:34
|
|
|
zztop2 napisał/a: | e to juz nie taki nowy | no miesiącowo od założenia to dosyć nowy - ale przebiegi spore mam |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:28
|
|
|
Witam!Tak jak kolega pisze-po 100.000 km moga wystapic pierwsze objawy zuzycia pod warunkiem ze jest PRAWIDLOWO zamontowany. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:50
|
|
|
Stefan napisał/a: | po 100.000 km moga wystapic pierwsze objawy zuzycia | trzeba wziąć poprawkę na gaz w Polsce i wtedy ten przebieg do objawów może być zdecydowanie mniejszy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:13
|
|
|
Witam! Doswiadczenia krajowe.Warunek-prawidlowo zamontowany reduktor. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:19
|
|
|
Stefan napisał/a: | Warunek-prawidlowo zamontowany reduktor. |
raczej warunek - prawidlowy i porzadny reduktor |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:44
|
|
|
Struna napisał/a: | trzeba wziąć poprawkę na gaz w Polsce i wtedy ten przebieg do objawów może być zdecydowanie mniejszy |
10 tys km - blos wrecz sklejony. az mi strzelil bo sie zacial. tyle w temacie gazu |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:45
|
|
|
marcys napisał/a: | blos wrecz sklejony |
|
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:47
|
|
|
marcys napisał/a: | blos wrecz sklejony | chodzi Kev o syf na slicie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:54
|
|
|
niop tak bylo. nie chcial sie doczyscic WD 40 plus ekstrakcyjna 20 minut walki i rozchodzilem dziada. chodzi dobrze ale pojedzze z miesiac i znowu do czyszczenia.
albo sie nie otwieral prawie a potem od razu na polowe i potrafil zostawac w tej pozycji. musze zdobyc pokrywe z cossa i tsrac sie dziada postawic pionowo za wszelka cene - generelanie widze ze wszelkie odchyly od pionu sa niewskazane |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 16:33
|
|
|
marcys napisał/a: | generelanie widze ze wszelkie odchyly od pionu sa niewskazane | mówiłem o tym dużo razy jak nowe i czyste to będzie chodzić ale z czasem coraz gorzej. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|