$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ciekawe, czy zgadniecie, co wyrzeźbiłem?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawe, czy zgadniecie, co wyrzeźbiłem?
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 19:07   

no ale jak pod kątem prostym to nie ma bata - załamie się wąż jak nic - a u kevina po skosi eidzie to jest ok.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Daro
[Usunięty]

Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 19:41   

No rura doprowadzajaca musi być z kolankiem, np. orginalna guma ma takie jedno mocno zakręcające + "harmonijka", ale trzeba przyciąć


pzdr
daro
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 19:43   

ale tylko w wersjach z przepływomierzami - jak bez to wcale nie zakręca za wiele.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Daro
[Usunięty]

Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 21:07   

Trzeba by spróbować, jak nie to musi być kolanko na drugim wyjściu z puchy filtra.
Pytanie czy wejście pod kątem 90' zapewnia przepływ należytej masy powietrza. Bo gdyby tak przytkać jedno wyjście z filtra i ciągnąć tylko z jednego to by uprościło sprawę, ale nie wiem czy by chodziło jak należy.


pzd
daro
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 57
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 22:39   

Przyjechałem z wioski na blosie. Nie było warunków, żeby sprawdzić osiągi, bo obsiadłem w błocie i po wyciąganiu traktorem fele mam zaje_ane błockiem. Powyżej 60km/h takie bicia, że pojęcie. Jutro jadę na karchera do BP (może im nie zapcham odpływów :lol: ).
Y jest przy przepustnicach a T przy obudowie filtra.
Jutro porobię foty. Idę się obalić bom osłabł :564:
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:20   

no foty koniecznie bo tu normalnie żytnią mąkę już wymyślamy jak to pospinałeś ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
rpio
[Usunięty]

Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:24   

Struna napisał/a:
normalnie żytnią mąkę

he :?: :!: :D
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 57
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:33   

Na karchera nie pojechałem, bo obleśnie zimno, ale porobiłem zdjęcia.
Tylko nie śmiejcie się z mojej klapy antywybuchowej - to nie moja robota. Nic w niej nie przerabiam, bo cała pokrywa filtra pójdzie do wymiany (pęknięta).

http://img223.imageshack..../zdjcie18ua.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie24qj.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie34ep.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie46oy.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie55rk.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie63gz.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie77oq.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie83ed.jpg

http://img223.imageshack..../zdjcie90bp.jpg

http://img223.imageshack....zdjcie104he.jpg


Jak się robi, żeby w poście umieszczone były tylko miniaturki?


kopujesz z imageszaka tylko link zwacy sie "thumbnails for forum" :twisted: :evil: :twisted: a nie wstawiasz tyle wielgasnych burakow, to juz lepiej same linki

Dooobra, sorki, już umiem :wink:
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
Ostatnio zmieniony przez Aro |9 Gru 2005|, 2005 14:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:36   

no wypaśnie - Aro skąd takie fajne węże wziąłeś ? ja takie chce i wracam w te pędy do fabrycznego dolotu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:44   

O cie pieron !...
Allle ładnie :))
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
DareG
[Usunięty]

Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:44   

pewnie od przemysłowego odkurzacza?
nie znam się na "gazowaniu"
ale czy nie powinno się maksymalnie zmniejszać oporów hydraulicznych przepływu powietrza
z tego co wiem kolanko powoduje straszne opory a takie wywyjasy porównywalne są chyba z trzeba czy nawet więcej kolankami
nie lepiej to "Y" byłoby wstawić w BLOSA??
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:47   

w sumie imdolot dłuższy tym moment niżej w skali obrotów o ile dobrze pamiętam - więc nie powinno być problemu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 57
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 13:54   

Węże po 18 zł ostatnie dwa wyrwałem z sąsiedniego sklepiku mot. Kolo mówił, że biorą ja jako zamienniki drożyzny do audików. Jak chcesz, to zaraz polecę i zamówię. W środku są zbrojone drutem, a na wierzchu kordem, który ustala miejsce dla drutu. Trochę wkurzające, ale da się robić. Poza tym przed cięciem węża trzeba jakąś kropelką zalać kord na długości dwóch zwojów, coby sie nie rozwinął.
Te rury mają fi 70 (stąd te brzydkie redukcje na króćcach pokrywy filtra - do poprawki - kosmetyka), więc mimo wywijasów przepływ powinien być wystarczający.
Poza tym nie oszczędzałem rury przed blosikiem, bo teoretycznie powinien się obniżyć max moment obrot.

Jak się wstawia miniaturki do postu, bo nie chcem zagracać :)
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
Ostatnio zmieniony przez Aro |9 Gru 2005|, 2005 14:12, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:05   

no wybierasz link który jest miniaturką ;) zdaje się for forums pisze tam - a rury są świetne - muszę poszukać u siebie - może też u nas takie cosik mają.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 57
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:15   

Jak cóś, w sprawie rur służę pomocą.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group