Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:12
|
|
|
takie same mam niebieskie,tylko wolne obroty sa idealne tylko jak chce ruszyc to strasznie go muli tak jakby zalewa gazem?? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:13
|
|
|
pewnie nie dopala dobrze na wszystkie gary - taki właśnie objaw jest - a nie strzela ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:13
|
|
|
no nie wiem do mojego kable motorcrafta sa slabiutkie.. nawet roku nie przetrzymaly nigdy a na razie zawsze bralem motorcrafty do poniedzialku kiedy zaspiewali 180zł.. popracowalem nad kulejacymi janmorami nowymi (one juz slabo wygladaja czarne plastiki nie te fajne silikony..) i ladnie jezdzi |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:15
|
|
|
w sumie po części racja - obecne motorcrafty to już nie to co kiedyś |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:21
|
|
|
własnie co dziwne nie strzela przy ruszaniu zrobi takie przejscie i jedzie dalej zmina biegu i znowu czuje zamulenie dam wiecej gazu i sie wkreca na obroty |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 16:22
|
|
|
może być też źle usawiona instalka i krokowiec do gazu w tym zakresie dziwnie się zachowuje - a może być też uwalony TPS |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
adamito [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2006|, 2006 23:14
|
|
|
Witam!
Nie napisałeś jaką masz dokładnie instalkę BRC. Ja mam Blitz'a i jestem bardzo zadowolony. Jeśli masz to samo to tam nie ma silniczka krokowego tylko atuator, który jest szybszy i lepiej chodzi z fordowską lambdą. Ja bym u Ciebie stawiał na złą regulację. Ile pali gazu? Jak ciągnie powyżej 120 km/h?Może po prostu go zalewa. Pozdrawiam |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Sty 2006|, 2006 15:39
|
|
|
adamito, przecież krokowy a atuator to jest dokładnie to samo tylko nazewnictwo inne |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Sty 2006|, 2006 19:07
|
|
|
Mam dokładnie sterowanie STAG-50+s.krokowy , ale dziasaj dzwoniłem do Abarta we Wrocławiu tam oni zakładali ta instalke maja jakis cwancyk na te silniki a jak nie pomoże to zrobia dobra cene na sekwencje ciekawe jaka?? cały tył mam zbiornik itd..
A z tym cwancykiem to nie wiem może podjade tam do nich i sie umówie,to zobaczymy co oni zrobia napewno napisze o tym co zrobili.
Ale z perspektywy to do tych silników to chyba najlepsza bedzie sekwencja
I jeszcze jedno pytanko czy moze macie zamiast krokowca włożone dwie sruby po jednym na mikser i jak to wam chodzi no i jakie spalanie ??czy nie ma strzałów???
POZDRO |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
adamito [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Sty 2006|, 2006 00:34
|
|
|
Może i atuator i silnik krokowy to jest to samo, ale chodziło mi o różnicę między tymi urządzeniami w instalacjach firmy BRC: w modelu BLITZ jest on zamontowany przy reduktorze a w modelu JUST na przewodzie gazowym. Różnią sie one budową(zdjęcia) i z tego co mówił fachman różnią się także szybkością działania. Pozdrawiam |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Sty 2006|, 2006 13:37
|
|
|
I tak jak pisałem założyłem srube- krokówke wywalilem i auto zaczeło normalnie jezdzic tylko nie wiem jakie bedzie miał spalanie??? 16-17 to chyba napewno |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Sty 2006|, 2006 17:24
|
|
|
no bo te na wąż to bywają takie pseudo co mają tylko 4 położenia i te to wogóle dziwnie działają |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Sty 2006|, 2006 18:15
|
|
|
i dalej mam to samo ,przy odojezdzaniu do skrzyżowania obroty leko spadaja na jakies 500-600 obr\min po czym zaraz wracaja do normy ale w tym czasie czuje wewnatrz auta gazale to nie spaliny tylko taki swierzy ,bo przy silniku wydech mam strzelny na 100%.nie wiem co to może byc może parowniku membrany sa na smietnik,parownik ma 2lata brc,strasznie mnie to wkurza jak mi wali gazem w aucie,i to jest dziwne dla mnie bo to tylko czuć jak dojezdzam do skrzyzowania,podczas jazdy nic a nic.Czy to moze byc parownik????? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|