gaśnie przy ostrym hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
irek
Member 021
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/187249249456c21fc299a46.jpg)
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:48
|
|
|
strasznie jakis drogi ten parownik ja jak zmieniałem w 2,9 na 140 KW OMVL to zapłaciłem bodajrze cos 280 zł za nówkę |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:48
|
|
|
wegus napisał/a: | no to masz parownik do opchniecia za mniej niz 600 PLN |
on mi sie jeszcze przyda:) 2.9 bedzie wkrotce:) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:50
|
|
|
u mnie za 140kW BRC krzyczą 340 plnów |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:51
|
|
|
Tani ten OMVL i podobno sa dobre |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
fiebik
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/199612088652932c3075fab.jpg)
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:56
|
|
|
irek napisał/a: | strasznie jakis drogi ten parownik ja jak zmieniałem w 2,9 na 140 KW OMVL to zapłaciłem bodajrze cos 280 zł za nówkę |
to małe miasteczko mało konkurencji to i ceny takie, ale dzieki wam jutro naskoczę na kark gazownikom jak nie zejdą z ceną to pojadę gdzieś do wiekszego miasta. |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kevin Xy
WSK x3
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/145425020853339d9395f08.jpg)
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 10:00
|
|
|
marcys napisał/a: | Tani ten OMVL i podobno sa dobre |
nie narzekam, wrecz polecam- co do trwalosci to wiecej nie powiem bo dopiero jakies 20tkm |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
irek
Member 021
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/187249249456c21fc299a46.jpg)
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 10:07
|
|
|
no ja na niego nie mogę narzekać hula jak torpeda raczej teraz tato uzytkuje i tym bardziej nie narzeka |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Dedmike [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 08:17
|
|
|
fiebik napisał/a: | - Dedmike - a czy ja w ogóle posiadam silnik krokowy? jak tak to gdzie go wogóle szukać i jak się go reguluje? |
witka...
silnik krokowy powinien być zamontowany między parownikiem a zwężką...to taki dupślik z wtyczką na kilka pinów...na rurze gumowej...niestety nie reguluje się go...można go jednak przeczyścić...
pozdrawiam
Dedmike |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Aro
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
![](images/avatars/11601957405e961d725b025.jpg)
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 57 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 08:36
|
|
|
Może to oczywiste, ale kumpel w vectrze miał tako objaw, gdy parownik zamontowali mu w poprzek autka. Głupiało przy zrywach i hamowaniu. Jak przełożyli wzdłuż, wszystko było cacy. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
fiebik
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/199612088652932c3075fab.jpg)
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 14:17
|
|
|
parownik mam wzdłuż, ale silnika krokowego nie moge namierzyć, tu nic takiego chyba nie ma |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MIREK_ŁÓDŹ [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lis 2005|, 2005 01:05
|
|
|
Witajcie!!
U mnie na początku (o czym pisałem) gasła przy skręcie w lewo i też nie wiedzieli co zrobić. Dopiero po poradach na forum powiedziałem gazownikom co mają zrobić (regulacja membram) zrobili i było OK Ale znów zaczyna mi przygasać na zakrętach Ale już do nich nie jadę.Mam dawnego gazownika zaufanego więc oleję gwarancję i pojadę na regulację do niego |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
will [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Gru 2005|, 2005 15:56
|
|
|
Panowie mialem nie mile zdarzenia z zamkiem centralnym jakies dwa dni temu.podczas prob otwarcia odlaczalem kilka razy akumulator.na drugi dzien od zdarzenia po calej nocy postoju odpalilem rano na benie jak zwykle zagrzalem silnik az mogl sie przelaczyc na lpg.niestety ma strasznie niskie obroty mimo zagrzanego silnika okolo 150-200 na biegu jałowym.w miare sie udaje jezdzic ale jest to na granicy zgasniecia raz sie tak stalo i nie moglem odpalic pozniej ani na benie ani lpg.myslicie ze to kwestia regulacji czy cos innego.na benie chodzi.a co jest dziwne w ciagu dnia pozniej jak juz odpalam i przelaca sie na lpg wszystko wraca do normy oboty sa rzedu 850-900 na jalowym. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bynio204 [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Sty 2006|, 2006 22:40
|
|
|
@will masz objaw na zamarzanie parownika (malo plynu w ukl. chlodzenia) lub lewe powietrze poszukaj czy nie spadlo ci jakies podcisnienie
@fiebik zrob proste doswiadczenie ,poprostu zapal samochod -na gaz , wolne obroty i dmuchnij w dolot powietrza do filtra mozesz nawet kompresorkiem
przerob dolot tak aby ciagnal z tylu komory silnika -powinno pomoc
pamietajcie ze jakakolwiek ingerencja w dolot powietrza wymaga regulacji inst. gazowej z uwagi na roznice cisnien przy roznej srednicy wlotow!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2006|, 2006 09:13
|
|
|
will, jak odpinałeś klemy to się komp zresetował - pojeździj kilkanaście km na benie to się nauczy parametrów i powinno być ok. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
will [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Sty 2006|, 2006 22:10
|
|
|
Struna napisał/a: | will, jak odpinałeś klemy to się komp zresetował - pojeździj kilkanaście km na benie to się nauczy parametrów i powinno być ok. |
chyba masz racje pojezdzilem troszke na benie (cuda sie zdarzaja chodzi mi na benzynie !!!!! ) i juz nie ma takich numerow.dzieki pozdroweczka. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|