$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - gaśnie przy ostrym hamowaniu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gaśnie przy ostrym hamowaniu
Autor Wiadomość
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:48   

strasznie jakis drogi ten parownik ja jak zmieniałem w 2,9 na 140 KW OMVL to zapłaciłem bodajrze cos 280 zł za nówkę
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:48   

wegus napisał/a:
no to masz parownik do opchniecia za mniej niz 600 PLN


on mi sie jeszcze przyda:) 2.9 bedzie wkrotce:)
 
 
Oli
[Usunięty]

Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:50   

u mnie za 140kW BRC krzyczą 340 plnów
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:51   

Tani ten OMVL i podobno sa dobre
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 09:56   

irek napisał/a:
strasznie jakis drogi ten parownik ja jak zmieniałem w 2,9 na 140 KW OMVL to zapłaciłem bodajrze cos 280 zł za nówkę

to małe miasteczko mało konkurencji to i ceny takie, ale dzieki wam jutro naskoczę na kark gazownikom jak nie zejdą z ceną to pojadę gdzieś do wiekszego miasta.
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 10:00   

marcys napisał/a:
Tani ten OMVL i podobno sa dobre

nie narzekam, wrecz polecam- co do trwalosci to wiecej nie powiem bo dopiero jakies 20tkm
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 10:07   

no ja na niego nie mogę narzekać hula jak torpeda :) raczej teraz tato uzytkuje i tym bardziej nie narzeka
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Dedmike
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 08:17   

fiebik napisał/a:
- Dedmike - a czy ja w ogóle posiadam silnik krokowy? jak tak to gdzie go wogóle szukać i jak się go reguluje?


witka...

silnik krokowy powinien być zamontowany między parownikiem a zwężką...to taki dupślik z wtyczką na kilka pinów...na rurze gumowej...niestety nie reguluje się go...można go jednak przeczyścić...

pozdrawiam

Dedmike
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 57
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 08:36   

Może to oczywiste, ale kumpel w vectrze miał tako objaw, gdy parownik zamontowali mu w poprzek autka. Głupiało przy zrywach i hamowaniu. Jak przełożyli wzdłuż, wszystko było cacy.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |25 Lis 2005|, 2005 14:17   

parownik mam wzdłuż, ale silnika krokowego nie moge namierzyć, tu nic takiego chyba nie ma
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
 
 
 
MIREK_ŁÓDŹ
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lis 2005|, 2005 01:05   

Witajcie!!
U mnie na początku (o czym pisałem) gasła przy skręcie w lewo i też nie wiedzieli co zrobić. :roll: Dopiero po poradach na forum powiedziałem gazownikom co mają zrobić (regulacja membram) zrobili i było OK :D Ale znów zaczyna mi przygasać na zakrętach :( Ale już do nich nie jadę.Mam dawnego gazownika zaufanego więc oleję gwarancję i pojadę na regulację do niego :)
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: |31 Gru 2005|, 2005 15:56   

Panowie mialem nie mile zdarzenia z zamkiem centralnym jakies dwa dni temu.podczas prob otwarcia odlaczalem kilka razy akumulator.na drugi dzien od zdarzenia po calej nocy postoju odpalilem rano na benie jak zwykle zagrzalem silnik az mogl sie przelaczyc na lpg.niestety ma strasznie niskie obroty mimo zagrzanego silnika okolo 150-200 na biegu jałowym.w miare sie udaje jezdzic ale jest to na granicy zgasniecia raz sie tak stalo i nie moglem odpalic pozniej ani na benie ani lpg.myslicie ze to kwestia regulacji czy cos innego.na benie chodzi.a co jest dziwne w ciagu dnia pozniej jak juz odpalam i przelaca sie na lpg wszystko wraca do normy oboty sa rzedu 850-900 na jalowym.
 
 
bynio204
[Usunięty]

Wysłany: |2 Sty 2006|, 2006 22:40   

@will masz objaw na zamarzanie parownika (malo plynu w ukl. chlodzenia) lub lewe powietrze poszukaj czy nie spadlo ci jakies podcisnienie
@fiebik zrob proste doswiadczenie ,poprostu zapal samochod -na gaz , wolne obroty i dmuchnij w dolot powietrza do filtra mozesz nawet kompresorkiem :)
przerob dolot tak aby ciagnal z tylu komory silnika -powinno pomoc
pamietajcie ze jakakolwiek ingerencja w dolot powietrza wymaga regulacji inst. gazowej z uwagi na roznice cisnien przy roznej srednicy wlotow!!!
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Sty 2006|, 2006 09:13   

will, jak odpinałeś klemy to się komp zresetował - pojeździj kilkanaście km na benie to się nauczy parametrów i powinno być ok.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: |3 Sty 2006|, 2006 22:10   

Struna napisał/a:
will, jak odpinałeś klemy to się komp zresetował - pojeździj kilkanaście km na benie to się nauczy parametrów i powinno być ok.

chyba masz racje pojezdzilem troszke na benie (cuda sie zdarzaja chodzi mi na benzynie !!!!! ) i juz nie ma takich numerow.dzieki pozdroweczka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group