2.0 DOHC 17L gazu na 100 km. |
Autor |
Wiadomość |
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |19 Paź 2005|, 2005 19:33
|
|
|
Oryginalne DOHC gaźnik mialo pompę WEWNĄTRZ, a Twój wygląda na całkiem fabryczny |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |19 Paź 2005|, 2005 19:46
|
|
|
Struna oglądał i pokazał mi na tabliczce znamionowej "Eng. type - N9" a na silniku jest N8 i poza tym z boku wisi kilka wtyczek wolnych podobno do wtryskiwaczy. |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |19 Paź 2005|, 2005 20:10
|
|
|
może co "stuningowali", ale pompa jest w zbiorniku na bank, reszty nie widziałem |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:41
|
|
|
wisza wtyczki od wtryskiwaczy no i VIN mówi że powinno być N9 a jest N8 - sprawa oczywista poza tym top auto MK1 po facelifcie więc no way żeby tam był gaźnikowiec fabrycznie. Ale jest i śmiga a to najważniejsze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:36
|
|
|
Heh...jednak w innych skorpiaczkach tez wsadzali taki silnik z gazniolem jak u mnie...tylko wczesniej:) Więc nie tylko sierra...
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=C655122
Pozdro |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |22 Lis 2005|, 2005 07:44
|
|
|
No, ale alternator masz od DOHC EFI, ma zwykle mniejsze koło pasowe niż gaźnikowy, pewnie więc grzebane coś było, najważniejsze, że śmiga. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|