Jęczące wspomaganie :) |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:20
|
|
|
Jesli jest ciemny to znaczy ze zuzyty Sprawdz tez czy w zawiesinie nie ma opilkow metalu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:22
|
|
|
A co jeśli będą ?? skrzynia do wymiany ?? |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:27
|
|
|
Olej do wymiany a opilki zawsze beda. W korku spustowym jest magnes ktory sciaga je wszystkie na dol dlatego przy wymianie trzeba go oczyscic. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:32
|
|
|
Fucktycznie, kiedyś w renowce jak wymieniałem to było coś takiego |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 11:18
|
|
|
Witam
Zagladalem dzis do wspomagania... a tam su-cho nie wiem gdzie to ustrojstwo sie podzialo. Zadnych wyciekow pod samochodem Wymienial ktos moze oleum we wspomaganiu ? Jak sie odbywa cala ta ceremonia ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:07
|
|
|
Czytałem w mądrej książce kiedyś o tym i w zasadzie sama wymiana to pikuś tylko odpowietrzenie to niezłe kombinacje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:13
|
|
|
Tak to wstępnie wygląda ale nie zawsze się uda. a wtedy coś tam pisali co zrobic ale nie pamiętam dokładnie, musiałbym zerknąć do mądrej knigi a jedna leży u Hryniaka a druga u jeszcze innego skorupiaka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:28
|
|
|
O ile dobrze pamietam to mowa tam byla o takim urzadeniu podcisnieniowym. Zakladalo sie je szczelnie zamiast korka na pojemnik oleju do wspomagania i czyms podobnym do pompki rowerowej wysysalo sie powietrze (wytwarzalo podcisnienie). Ale nie pamietam czy na pracujacym silniku, czy nie... |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:32
|
|
|
Hmmm... czyli wychodzi na to ze samemu sie tego nie zrobi .... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 15:45
|
|
|
o własnie takie cosik tam pisało |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 16:29
|
|
|
jak wrócę do domq to zaglądnę do Mądrej Knigi |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 20:08
|
|
|
Jezeli by mial konsystencje smaru to chyba za dobrze nie jest |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 01:11
|
|
|
Hmmm..... moj kolega w Temprze tez we wspomaganiu ma taka maz wiec wnioskowalem ze to normalka Wiec bylbym dzwieczny za informacje czy da rade samemu zabrac sie do wymiany tego ustrojstwa czy czy nie bałdzo Jesli da rade to jak ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 13:32
|
|
|
Pompa zawsze troszkę rzęzi, szczególnie jak jest zużyta. A wymiana oleju przebiega mniej więcej tak, odkręć przewód ciśnieniowy od maglownicy, to co spłynie złap w jakies naczynie, odpal silnik i niech pompa wyrzuci z siebie i z układu wszystko, przekręć kołami w skrajne położenia, żeby i z magla w miarę dużo zeszło. Poskręcaj wszystko do kupy i powolutki małym strumieniam napełniaj układ, jak dolejesz do pełna , odczekaj jakies 10-15 minut i odpal silnik, pokręć kierownicą w prawo i w lewo kilka razy nie za szybko, układ powinien sie wstępnie odpowietrzyć. Zgrzyty w pompie powinny po kilku minutkach ustąpić, jeśli tak się nie dzieje, odpowietrz jeszcze raz po pół godzinie, musi działać. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 17:31
|
|
|
Witam
Kupilem orlenowskie oleum do przekladni automatycznych zalalem wspomaganie i juz jest cichutko....... nic nie jeczy Mam tylko teraz zgryz ktoredy to ustrojstwo ucieka. Samochod pochodzil troszke, pokrecilem kierownica ale nie widac zadnych plam oleju.... przewody szczelne zadnych wyciekow czy pocenia sie....
Pozdrawaim |
|
|
|
|
|