$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - kupiłem parownik BRC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kupiłem parownik BRC
Autor Wiadomość
bigdaaddy
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 13:43   

Rafał A.(antek) napisał/a:
kupujesz parownik podcisnieniowy nie elektroniczny

... a dlaczego?
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 14:06   

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74863964
raczej cos takiego

a dlatego ze w instalacjach do gażnika nie ma elektroniki do sterowania reduktorem.
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
5zymon
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 14:19   

no a ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76493573 nie jest podcisnieniowy?

A ten co ejst na allegro nie ma nic podanego, jeszcze raz spytam czy 100kW jest ok?? :) I jakiej mocy parownika szukac, teraz mam taki jak do poloneza, podobno jest zdecydowanie za slaby.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 15:51   

100KW starczy to 136KM do 115 DOHC styknie
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
5zymon
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 16:02   

ja mam 105 OHC, wiec chyba tym bardziej styknie, tego bylem ciekaw :) .
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 17:52   

a co powiedzie o sprzecei ZAWOLLI czy cos takeigo?? ostatnio dozwnilem od jednego gaziarza i mowil ze tylko zawoli zaklada a jak sie zapytalem co sadzi o parownikach BRC to powiedzial ze nigdy nie zamontuje i nie naprawia takich i najwiecej ma zlomu w brc... no a na koniec rozmowy zapytal z jakiej firmy konkurencyjnej dzwonie... 8)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 09:25   

ja tam bym wsadził mocniejszy - od przybytku głowa nie boli ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:25   

a ja słyszałem że z mocniejszym nie należy przesadzać i tak jest nadmiar zazwyczaj są do 100 KW a scorpio ma 88 KW
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:27   

popieram Strune, u mnie parownik 100kW do silnika nieco ponizej 100kW pasowal jak swini siodlo nedza z bryndza,
nikt mi nie powie ze to sie da wyregulowac, reduktor musi miec zapas mocy
A jak Tobie Lancer ktos takie rzeczy opowiada to "musi być dobry gazownik"
ktos kiedys na forum napisal ze najlepsza metoda doboru reduktora to moc silnika x 1,5
i to tez popieram
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:29   

dlaczego nie - z mocą parownika jest jak z zasilaczem a raczej jego amperażem - jak np. odbiornik prądu ( porównajmy to do silnika w aucie ) pobiera prąd max np. 10A to jak jest zasilacz 11A jest ok ale pracuje on już przy końcowej wydajności i sporo się męczy ale jak zapodamy np. zasilacz 25A to nadal pobierane będzie 10A ale dla zasilacza będzie to jakby pikuś i w razie jakby co mna sporą rezerwę - więc zdecydowanie lepsza sytuacja.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:33   

chcialem jeszcze dodac ze BRC to dobry wybor Lancer.
Wiadomo ze sa lepsze reduktory, ale sa tez lepsze samochody od naszych
wiec polemika uwazam zbedna zupelnie, typowe marudzenie polakow
ja mam brc i nie narzekam, dodam ze 190kW
samochod lata jak rakieta :D
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:51   

nie odlec czasem :P :P ja mam 100kW i daje rade chociaz szybciej pokazuje ze sie zuzywa.. i na krocej wystarcza takze jakbym pewnie sam robil teraz to 140 by bylo z zapasem w sam raz i na pewno bylby trwalszy a na pewno wiecej by nie palil.. ciezko zmusic parownik zeby dawal blisko maxa a latwo gdy ten maks jest w polowie mocy 8) 8)
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:17   

kJoFoL napisał/a:
chcialem jeszcze dodac ze BRC to dobry wybor Lancer.
Wiadomo ze sa lepsze reduktory, ale sa tez lepsze samochody od naszych
wiec polemika uwazam zbedna zupelnie, typowe marudzenie polakow
ja mam brc i nie narzekam, dodam ze 190kW
samochod lata jak rakieta :D

...ze tak zapytam- skad masz, ile kosztowal, czy i o ile jest wiekszy od 140kW? bo do tej pory spotkalem sie tylko z 140kW
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:41   

a ja dodam że 100 kw to dobry wybór do 2,0 dohc ale do V6 to inny temat
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:54   

hmmm czy 100 kW to dobry wybór do DOHC to bym nie był taki pewien - nie można w wypadku gazu zastosować przelicznika 1:1 na KM bo niestety sprawność instalek gazowych jest o jakieś 20% gorsza niż instalki benzynowej ( oczywiście mowa tu o instalkach max II generacji ) więc 100 kW to prawie 136KM i od tego odjąć 20% strat to nam daje jakieś 109 KM a więc zdecydowanie za mało jak na 125 kM silnik DOHC.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group