kupiłem parownik BRC |
Autor |
Wiadomość |
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 13:43
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | kupujesz parownik podcisnieniowy nie elektroniczny |
... a dlaczego? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
5zymon [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 14:19
|
|
|
no a ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76493573 nie jest podcisnieniowy?
A ten co ejst na allegro nie ma nic podanego, jeszcze raz spytam czy 100kW jest ok?? I jakiej mocy parownika szukac, teraz mam taki jak do poloneza, podobno jest zdecydowanie za slaby. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 15:51
|
|
|
100KW starczy to 136KM do 115 DOHC styknie |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
5zymon [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 16:02
|
|
|
ja mam 105 OHC, wiec chyba tym bardziej styknie, tego bylem ciekaw . |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2005|, 2005 17:52
|
|
|
a co powiedzie o sprzecei ZAWOLLI czy cos takeigo?? ostatnio dozwnilem od jednego gaziarza i mowil ze tylko zawoli zaklada a jak sie zapytalem co sadzi o parownikach BRC to powiedzial ze nigdy nie zamontuje i nie naprawia takich i najwiecej ma zlomu w brc... no a na koniec rozmowy zapytal z jakiej firmy konkurencyjnej dzwonie... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 09:25
|
|
|
ja tam bym wsadził mocniejszy - od przybytku głowa nie boli |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:25
|
|
|
a ja słyszałem że z mocniejszym nie należy przesadzać i tak jest nadmiar zazwyczaj są do 100 KW a scorpio ma 88 KW |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:27
|
|
|
popieram Strune, u mnie parownik 100kW do silnika nieco ponizej 100kW pasowal jak swini siodlo nedza z bryndza,
nikt mi nie powie ze to sie da wyregulowac, reduktor musi miec zapas mocy
A jak Tobie Lancer ktos takie rzeczy opowiada to "musi być dobry gazownik"
ktos kiedys na forum napisal ze najlepsza metoda doboru reduktora to moc silnika x 1,5
i to tez popieram |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:29
|
|
|
dlaczego nie - z mocą parownika jest jak z zasilaczem a raczej jego amperażem - jak np. odbiornik prądu ( porównajmy to do silnika w aucie ) pobiera prąd max np. 10A to jak jest zasilacz 11A jest ok ale pracuje on już przy końcowej wydajności i sporo się męczy ale jak zapodamy np. zasilacz 25A to nadal pobierane będzie 10A ale dla zasilacza będzie to jakby pikuś i w razie jakby co mna sporą rezerwę - więc zdecydowanie lepsza sytuacja. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:33
|
|
|
chcialem jeszcze dodac ze BRC to dobry wybor Lancer.
Wiadomo ze sa lepsze reduktory, ale sa tez lepsze samochody od naszych
wiec polemika uwazam zbedna zupelnie, typowe marudzenie polakow
ja mam brc i nie narzekam, dodam ze 190kW
samochod lata jak rakieta |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 10:51
|
|
|
nie odlec czasem ja mam 100kW i daje rade chociaz szybciej pokazuje ze sie zuzywa.. i na krocej wystarcza takze jakbym pewnie sam robil teraz to 140 by bylo z zapasem w sam raz i na pewno bylby trwalszy a na pewno wiecej by nie palil.. ciezko zmusic parownik zeby dawal blisko maxa a latwo gdy ten maks jest w polowie mocy |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Chłodny Ar
![User1](templates/subSilver/images/ranks/10.gif)
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:17
|
|
|
kJoFoL napisał/a: | chcialem jeszcze dodac ze BRC to dobry wybor Lancer.
Wiadomo ze sa lepsze reduktory, ale sa tez lepsze samochody od naszych
wiec polemika uwazam zbedna zupelnie, typowe marudzenie polakow
ja mam brc i nie narzekam, dodam ze 190kW
samochod lata jak rakieta |
...ze tak zapytam- skad masz, ile kosztowal, czy i o ile jest wiekszy od 140kW? bo do tej pory spotkalem sie tylko z 140kW |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:41
|
|
|
a ja dodam że 100 kw to dobry wybór do 2,0 dohc ale do V6 to inny temat |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 11:54
|
|
|
hmmm czy 100 kW to dobry wybór do DOHC to bym nie był taki pewien - nie można w wypadku gazu zastosować przelicznika 1:1 na KM bo niestety sprawność instalek gazowych jest o jakieś 20% gorsza niż instalki benzynowej ( oczywiście mowa tu o instalkach max II generacji ) więc 100 kW to prawie 136KM i od tego odjąć 20% strat to nam daje jakieś 109 KM a więc zdecydowanie za mało jak na 125 kM silnik DOHC. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|