$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ?
Autor Wiadomość
Sebastian_UK
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 01:25   Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ?

Witam ponownie.

Rozpoczynam nowy temat, gdyz zdecydowalem sie na wymiane parownika LOVATO na BRC. Podobno BRC pobiera mniej gazu, jedoczesnie pracuje lepiej od Lovato.
Mam tutaj 2 male pytanka. Silnik to 2.0 16V, czyli okolo 100kW (136PS).

1) Czy powinienem zakupic parownik 100kW czy 140kW?
Opinie sa podzielone. Jedni twierdza, ze 100kW to stanowczo za malo dla tego silnika, inni zas, ze 140kW bedzie pobieral znacznie wiecej gazu. Na ktory parownik powinienem sie zdecydowac?

2) Czy po wymianie parownika powinienem w serwisie ustawic nowe parametry komputera LPG? Zamontowana elektronike widac na ponizszyc fotkach.
Czy kazda elektronike da sie wyregulowac? Na czym to wlasciwie polega?

Bede wdzieczny za odpowiedz na powyzsze pytania.

pozdrawiam
Sebastian (UK, PL)
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:02   

Ad 1) jak najbardziej 140kW!!!a teksty w stylu ze bedzie palil na nim wiecej to potworna bzdura. Moze nawet palić troche mniej.

Ad 2) nie wiem:)
Ostatnio zmieniony przez marcys |17 Lis 2005|, 2005 07:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:36   

Popieram marcysia, reduktor min 140kW
Ja dzisiaj jade na wymiane swojego na 190kW !!!
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:47   

kJoFoL napisał/a:
Popieram marcysia, reduktor min 140kW
Ja dzisiaj jade na wymiane swojego na 190kW !!!


ty nie miales przypadkiem dwóch po 100kW? zle ci na tym chodził?

a są takie 190kW?nawet nie wiedzialem. jaka cena i marka?
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:51   

mialem dwa po 100kw
ale po tygodniu jeden sie spi..lił
nie mieli wolnego reduktora zeby mi dac, wiec zrobili mi trojnik i puscili zasilanie z jednego
do momentu az mi zalatwia drugi nowy
wczoraj dostalem telefon ze maja jeden 190kW i mozemy na probe zalozyc jak bedzie na nim smigal, jak nie bedzie dobrze to wstawia drugi 100kw.
Wszystko w ramach gwarancji

P/S na jednym 100kW - TRAGEDIA
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:54   

kJoFoL napisał/a:
P/S na jednym 100kW - TRAGEDIA


domyslam sie mi 2.0 nie chcialo na tym chodzic
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 08:54   

ja mam swoje 2.4 na 100 KW :(
ile kosztuje taki BRC 140 KW ?? tak z ciekawosci bo poki co brak funduszy, a zmiana by sie przydala, 4 rok na tym reduktorze. bedzie pod 100 tys km przejechane...
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Sebastian_UK
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:29   

OK, zakupie wiec parownik 140kW. Czy BRC jest dobrym wyborem?
Moge go kupic za 365zl, czy to dobra cena?
Prosze tez o info czy bede mial jakis problem z zalozeniem reduktora BRC w miejsce Lovato. Przebywam w UK, wiec bede go zakladal SAM :)
Dzieki za wszelka pomoc.

pozdrawiam,
Sebastian
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:42   

mysle ze nie bedzie problemow. moze troche inne miejsce wyprowadzenia przewodow do wody i gazu, wiec nie wiadomo czy stare weze wystarcza. reszta powinna byc OK.
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:57   

w weze sie zaopatrz nowe bo stare zwlaszcza do wody moga nie przertwac demontarz/montarzu
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 11:56   

zmierz ile wezy potrzebujesz, wodne moga wymagac wymiany, cena reduktora normalna jak w detalu
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Sebastian_UK
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 12:55   

OK, wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi.
A co z regulacja komputera LPG? Czy ten komputer mozna w ogole jakos ustawic?
Nie znam sie niestety na elektronice LPG.
Myslac logicznie pewnie nalezaloby nadac komputerowi nowe parametry po wymianie parownika, lecz czy aby napewno? Jakie macie zdanie na ten temat?

pozdrowka,
Sebastian
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 13:14   

jesli masz instalke podlaczona do sondy lambda to wystarczy regulacja na reduktorze
powinno smigac dobrze, ja jestem wlasnie po wymianie reduktora na 190kW
jedyne co z gazownikiem zrobilismy to przelozylismy je fizycznie i wyregulowalismy obroty srubka na reduktorze
 
 
Sebastian_UK
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 13:37   

Dzieki za odpowiedz.
Jak sprawdzic czy instalacja jest podlaczona do sondy lambda?
W pierwszym poscie zamiescilem fotki mojej instalacji LPG.
Sa tam takze fotki elektroniki LPG.
Czy ktos moglby mi opisac poszczegolne elementy tej elektroniki ?
Bylbym bardzo wdzieczny, gdyz poki co nie wiem co do czego sluzy;)

pozdrowka,
Sebastian
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Lis 2005|, 2005 15:28   

kJoFoL, normalnie rządzisz z tym 190kW - napisz jak to biega bo bardzom ciekaw - powinno być bajecznie a spalanie wprost zachwycające - pytanie dodatkowe - jakiej średnicy masz rurkę doprowadzającą gaz z butli ? 8mm ? czy standardowo 6mm ?

No i jakiej firmy ten 190 i ile Cię koszatował ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group