Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ? |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian_UK [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 01:25 Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ?
|
|
|
Witam ponownie.
Rozpoczynam nowy temat, gdyz zdecydowalem sie na wymiane parownika LOVATO na BRC. Podobno BRC pobiera mniej gazu, jedoczesnie pracuje lepiej od Lovato.
Mam tutaj 2 male pytanka. Silnik to 2.0 16V, czyli okolo 100kW (136PS).
1) Czy powinienem zakupic parownik 100kW czy 140kW?
Opinie sa podzielone. Jedni twierdza, ze 100kW to stanowczo za malo dla tego silnika, inni zas, ze 140kW bedzie pobieral znacznie wiecej gazu. Na ktory parownik powinienem sie zdecydowac?
2) Czy po wymianie parownika powinienem w serwisie ustawic nowe parametry komputera LPG? Zamontowana elektronike widac na ponizszyc fotkach.
Czy kazda elektronike da sie wyregulowac? Na czym to wlasciwie polega?
Bede wdzieczny za odpowiedz na powyzsze pytania.
pozdrawiam
Sebastian (UK, PL) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:02
|
|
|
Ad 1) jak najbardziej 140kW!!!a teksty w stylu ze bedzie palil na nim wiecej to potworna bzdura. Moze nawet palić troche mniej.
Ad 2) nie wiem:) |
Ostatnio zmieniony przez marcys |17 Lis 2005|, 2005 07:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:36
|
|
|
Popieram marcysia, reduktor min 140kW
Ja dzisiaj jade na wymiane swojego na 190kW !!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:47
|
|
|
kJoFoL napisał/a: | Popieram marcysia, reduktor min 140kW
Ja dzisiaj jade na wymiane swojego na 190kW !!! |
ty nie miales przypadkiem dwóch po 100kW? zle ci na tym chodził?
a są takie 190kW?nawet nie wiedzialem. jaka cena i marka? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:51
|
|
|
mialem dwa po 100kw
ale po tygodniu jeden sie spi..lił
nie mieli wolnego reduktora zeby mi dac, wiec zrobili mi trojnik i puscili zasilanie z jednego
do momentu az mi zalatwia drugi nowy
wczoraj dostalem telefon ze maja jeden 190kW i mozemy na probe zalozyc jak bedzie na nim smigal, jak nie bedzie dobrze to wstawia drugi 100kw.
Wszystko w ramach gwarancji
P/S na jednym 100kW - TRAGEDIA |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 07:54
|
|
|
kJoFoL napisał/a: | P/S na jednym 100kW - TRAGEDIA |
domyslam sie mi 2.0 nie chcialo na tym chodzic |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sobolaqe
![User10](templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](images/avatars/283792216438094f927b11.jpg)
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 08:54
|
|
|
ja mam swoje 2.4 na 100 KW
ile kosztuje taki BRC 140 KW ?? tak z ciekawosci bo poki co brak funduszy, a zmiana by sie przydala, 4 rok na tym reduktorze. bedzie pod 100 tys km przejechane... |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sebastian_UK [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:29
|
|
|
OK, zakupie wiec parownik 140kW. Czy BRC jest dobrym wyborem?
Moge go kupic za 365zl, czy to dobra cena?
Prosze tez o info czy bede mial jakis problem z zalozeniem reduktora BRC w miejsce Lovato. Przebywam w UK, wiec bede go zakladal SAM
Dzieki za wszelka pomoc.
pozdrawiam,
Sebastian |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sobolaqe
![User10](templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](images/avatars/283792216438094f927b11.jpg)
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:42
|
|
|
mysle ze nie bedzie problemow. moze troche inne miejsce wyprowadzenia przewodow do wody i gazu, wiec nie wiadomo czy stare weze wystarcza. reszta powinna byc OK. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 09:57
|
|
|
w weze sie zaopatrz nowe bo stare zwlaszcza do wody moga nie przertwac demontarz/montarzu |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 11:56
|
|
|
zmierz ile wezy potrzebujesz, wodne moga wymagac wymiany, cena reduktora normalna jak w detalu |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sebastian_UK [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 12:55
|
|
|
OK, wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi.
A co z regulacja komputera LPG? Czy ten komputer mozna w ogole jakos ustawic?
Nie znam sie niestety na elektronice LPG.
Myslac logicznie pewnie nalezaloby nadac komputerowi nowe parametry po wymianie parownika, lecz czy aby napewno? Jakie macie zdanie na ten temat?
pozdrowka,
Sebastian |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 13:14
|
|
|
jesli masz instalke podlaczona do sondy lambda to wystarczy regulacja na reduktorze
powinno smigac dobrze, ja jestem wlasnie po wymianie reduktora na 190kW
jedyne co z gazownikiem zrobilismy to przelozylismy je fizycznie i wyregulowalismy obroty srubka na reduktorze |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sebastian_UK [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 13:37
|
|
|
Dzieki za odpowiedz.
Jak sprawdzic czy instalacja jest podlaczona do sondy lambda?
W pierwszym poscie zamiescilem fotki mojej instalacji LPG.
Sa tam takze fotki elektroniki LPG.
Czy ktos moglby mi opisac poszczegolne elementy tej elektroniki ?
Bylbym bardzo wdzieczny, gdyz poki co nie wiem co do czego sluzy;)
pozdrowka,
Sebastian |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Lis 2005|, 2005 15:28
|
|
|
kJoFoL, normalnie rządzisz z tym 190kW - napisz jak to biega bo bardzom ciekaw - powinno być bajecznie a spalanie wprost zachwycające - pytanie dodatkowe - jakiej średnicy masz rurkę doprowadzającą gaz z butli ? 8mm ? czy standardowo 6mm ?
No i jakiej firmy ten 190 i ile Cię koszatował ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|