reduktor do mk1 DOHC ,jaki ? |
Autor |
Wiadomość |
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 22:34 reduktor do mk1 DOHC ,jaki ?
|
|
|
Muszę coś zrobić z reduktorem w jedynce bo już nie daje sie wyregulować .
Mam dwa pomysły: regeneracja około 50 myśle lub dołożyć trochę i kupić jakiś lepszy nowy.
Teraz jest tam instalacja na śrubę i reduktor LOVTEC, ale jakoś nigdy nie byłem do niego przekonany. Dwa lata temu regenerowany i po pół roku trzeba było do niego zajrzeć , bo gubił jałowe.
Co można kupić w rozsądnych pieniądzach żeby pasowało do tego sinika? |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 07:22
|
|
|
lovato |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 07:34
|
|
|
hahaha , ale ja pytam poważnie |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 53 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 10:04
|
|
|
No to poważnie odpowiadam: lovato. Inaczej - jak będę coś gazował na śrubę czy blosa to będę brał lovato, dosyć mam wynalazków (np. cudak made in poland w Explo - brak regulacji głównej membrany, po prostu stały układ sprężyn i dźwigni, i dysza dobrana przez producenta, no po prostu ewenement) czy innych omvli |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 11:19
|
|
|
toomcat napisał/a: | hahaha , ale ja pytam poważnie | - przecie to są dobre parowniki u ciebie albo kupiłes zestaw naprawczy zły - albo parownik zaszlamiony |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Sty 2011|, 2011 11:47
|
|
|
Równiez jestem za Lovato , po regeneracji membran mój staruszek (ma jeszcze stałe wejścia na wode) działa jak nówka. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 13:41
|
|
|
Polecam BRC Tecno. Jak mi padł stary też BRC to jak kupiłem tak i założyłem bez żadnej regulacji. Śmiga aż miło już drugi rok bez jakiej kolwiek ingerencji w nastawy. Może miałem szczęście i akurat to co miał nastawione śrubami pasowało do moiego auta. A może miał już fabrycznie jakoś podregulowane a reszte załatwia instalacja II generacji. W każdym razie nie odczówam że mam gaz w aucie, do tego wariator zapłonu i chodzi lepiej jak na benzynie. O wariatoże jest oddzielny wątek. |
|
|
|
|
bialy7826 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:08
|
|
|
Witam> Mam Forda Scorpio 2,0 i 85r. Mam problem z reduktorem. Samochód nie daje się wyregulować i strasznie skaczą obroty. Mechanik powiedział, że pękła membrana od reduktora. Samochód jest bardzo słaby na gazie. Na benzynie śmiga jak głupi. Czy można gdzieś coś zrobić z tą membraną- czy trzeba wymienić cały reduktor? |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:30
|
|
|
Kupujesz zestaw naprawczy do danego modelu reduktora i regenerujesz. |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 19:42
|
|
|
toomcat, ja mam lovato/lovtec (to to samo) już dziewiąty rok, a ostatni raz zaglądałem tam dwa lata temu (czysto i elegancko), a regenerowałem jakoś cztery lata temu. Nigdy nie miałem najmniejszych problemów z tym reduktorem, a nie ma u mnie lekko. Był palony na zimno na mrozach, wiele razy go zamroziłem, ale jest tak prosty w konstrukcji, że nigdy mnie nie zawiódł. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
toomcat
Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43 Dołączył: 26 Wrz 2008 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:09
|
|
|
w sobote idę robić wykopki w piwnicy, bo miałem jeszcze jakiś parownik.
Jeśli sie okaże Lovato, to go zregeneruję, jeśli nie, to kupię nowy bo ceny nie są złe.
Tylko jaki:
1.RG92 RGE 090 do 122KM http://allegro.pl/orygina...1408109854.html
2.RG92 SUPER RGE140 El do 190KM http://allegro.pl/nowy-re...1414896525.html
pytanie czy jest to jakaś różnica dla DOHC, czy nie lepiej kupić ten większy? |
_________________ tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:14
|
|
|
lepiej większy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |24 Sty 2011|, 2011 20:16
|
|
|
lepiej ten większy, różnica w cenie prawie żadna, a zaleca się, by reduktor wydolił 1,5x więcej jak silnik. Zadyszki nie dostanie. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
tom_stm
Auto: ford scorpio kombi 93r 2.3 16v
Dołączył: 21 Mar 2009 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 09:05
|
|
|
Lovtec nie jest kompatybi;ny z Lovato. Niby to samo ale ciut inaczej / w innej odległości są ponawiercane otwory , membrana jest też "troszke" inna.
Miałem w paru samochodach Lovato , nigdy nie narzekałem. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Sty 2011|, 2011 16:39
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | toomcat, ja mam lovato/lovtec (to to samo) |
Nie to samo. Made in Italy i zdaje się Czech Republic |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|