|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
VM dmucha ciśnieniem do miski olejowej |
Autor |
Wiadomość |
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |20 Sie 2007|, 2007 23:09 VM dmucha ciśnieniem do miski olejowej
|
|
|
Najkrócej mogę to opisac jak w temacie.
Podczas wyprzedzania motorek dmuchnoł sobie do miski olejowej tak mocno że olej poszedł przez odme do kolektora ssącego i silnik zaczął go spalac.
Po zgaszeniu biegami i ponownym uruchomieniu pluje z odmy olejem na pół metra.
W sobotę postaram się zmierzyc kompresje.
Ciśnienie w misce jest takie że prawie bagnet wyskakuje.
Płynu nie gotował.
Czy dobrze kojarzę że to wygląda na walnięty dół, pierścionki na przykład?
Czy może coś innego? Głowica?
Wszelkie konstruktywne sugestie, poza zmianą na LPG , mile widziane. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sie 2007|, 2007 23:30
|
|
|
Witam! Wyglada na przepalony tlok. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 06:38
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Czy dobrze kojarzę że to wygląda na walnięty dół, pierścionki na przykład? |
na przykład, tak czy siak rozbierać trzeba.
pozdro |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 07:26
|
|
|
To zrozumiałe
Ale przed rozbiórką zmierze ciśnienie. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 11:04
|
|
|
Gaiger napisał/a: |
Ale przed rozbiórką zmierze ciśnienie. |
a jeszcze nie zmierzone?? |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 19:46
|
|
|
A czy po za cyrkiem z olejem pracuje normalnie?4cyl i rowno? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 20:43
|
|
|
Normalnie, równiutko i cichutko, jak na diesla .
Odpala z dotyku, tylko po chwili pracy na luzie dostaje ciśnienia na bagnecie i zaczyna pluc olejem z odmy. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sie 2007|, 2007 23:36
|
|
|
A może pierścienie zbierające nie trzymają |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sie 2007|, 2007 13:10
|
|
|
kolego jakies pierscienie ci pękly .polecam firme prima na liściastej w łodzi tanio i bardzo bardzo solidnie |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sie 2007|, 2007 13:14
|
|
|
Witam! Cytat: | polecam firme prima na liściastej w łodzi tanio i bardzo bardzo solidnie | -od samolotow do kosiarek do trawy. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sie 2007|, 2007 17:15
|
|
|
Stefan napisał/a: | Witam! Cytat: | polecam firme prima na liściastej w łodzi tanio i bardzo bardzo solidnie | -od samolotow do kosiarek do trawy. Pozdrawiam.Stefan. |
A kolega był, obejrzał osobiście sprawdził organoleptycznie i wie co pisze i basta! |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |22 Sie 2007|, 2007 23:06
|
|
|
Stefan napisał/a: | od samolotow do kosiarek do trawy. Pozdrawiam.Stefan. |
oj, stefan, stefan... |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sie 2007|, 2007 01:09
|
|
|
Witam! Tlukas napisał/a: | A kolega był, obejrzał osobiście sprawdził organoleptycznie i wie co pisze i basta! | -To przed wojna byly dwa rodzaje pierscieni.Teraz niestety.Material z ktorego jest wykonany jest bardzo scisle dobierany do materialu tulei. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sie 2007|, 2007 12:01
|
|
|
Stefan napisał/a: | Witam! Tlukas napisał/a: | A kolega był, obejrzał osobiście sprawdził organoleptycznie i wie co pisze i basta! | -To przed wojna byly dwa rodzaje pierscieni.Teraz niestety.Material z ktorego jest wykonany jest bardzo scisle dobierany do materialu tulei. Pozdrawiam.Stefan. |
Owszem masz rację z tym dobieranim materiału z którego wykonuje się te podzespoły. Tylko weź pod uwagę, ze mówimy tu o silniku, którego założenia konstrukcyjne sięgają kilkunastu lat wstecz. Poza tym czemu z góry zakładasz, że firma która dorabia te pierścionki to jakieś obszczymury? Czasy się zmieniają i fachowców też już nie brakuje. Czasy kiedy w Polsce po ulicach biegały białe niedźwiedzie już się skończyły, chociaż pewnie ciężko Ci w to uwierzyć z perspektywy BRD. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Sie 2007|, 2007 20:26
|
|
|
Spokojnie, nie kłócic mi się w moim temacie
Ciśnienie zmierzone, w końcu .
23,24,16,24.
Próba olejowa i skoczyło na 28
Tak czy inaczej wygląda na pierścienie.
Reszte zobaczymy po demontażu. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |