4-ka |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 14:50
|
|
|
Struna napisał/a: | Reader, a patrzyłeś na odczytany status przepustnicy ? ForScan-em chyba się daje podejrzeć, może nie wchodzi na CT i stąd taki wysoki próg załączenia cut-off. |
Statusu nie podglądałem, ale próbowałem różnych zabiegów łącznie z dodatkowym obniżaniem napięcia sygnału TPS.
I problem nie dotyczy tylko mojego silnika tylko "wszystkich" 8V w mk3.
Ewidentnie ktoś dał ciała. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 14:59
|
|
|
ciekawe czy też wchodzi w grę wersja softu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
EdekBIS
Auto: '97 2.3 ASB sedan +LPG
Dołączył: 24 Sie 2012 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:25
|
|
|
To odczyt 16,5 z programu nie bedzie rownowazny napieciu, ktore dla tej wartosci powinno byc? Oddzielnie mam to miernikiem sprawdzic? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:39
|
|
|
EdekBIS napisał/a: | To odczyt 16,5 z programu nie bedzie rownowazny napieciu | to jest w procentach i to jakieś kalkulowane jest. Napięcie chyba da się też z OBD wyciągnąć ale nie uniwersalnym softem.
ForScan powinien mieć taki odczyt. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:43
|
|
|
Ale po co kombinujecie ?
Cut-off tak działa w skorku i tyle. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:46
|
|
|
1750 jak odpuszcza to trochę wysokawo - powinien trzymać do nieco niższych obrotów ( albo ja mam amnezję ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:53
|
|
|
Jurek, w cosie jest troszkę niżej, ale w 16V - 2.0 - ok. 2200 rpm, a 2.3 - ok. 1800rpm. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 16:07
|
|
|
a jak tak to przepraszam |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
wooly
Auto: B5 FL 1.9 TDI 180@428
Dołączył: 25 Lut 2013 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 18:09
|
|
|
pablo19 napisał/a: | http://c.wrzuta.pl/wi15844/731597f20026202d51ac488a/wtyk_asb_2_ez tako się prezentuje gniazdo na skrzyni. Podajesz +12V na "+12V" i masę na pin od 4 biegu kiedy przyjdzie na to czas, czyli powyżej 70 km/h i patrzysz czy coś się zapina. |
dobra, jutro wyprobuje ! dziekuje za jasne wyjasnienie! |
|
|
|
|
Palio
Palio
Auto: MKIII 1996 ASB 2,9 Kombi LyPyGy
Wiek: 49 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Kuklówka Radz.
|
Wysłany: |4 Sie 2014|, 2014 13:24
|
|
|
Panowie mam prośbę.
Potrzebuję informację pod jaki pin podpiąć masę look-up.
Problem taki,ze nie wychodzi sygnał do skrzyni a nie mam za bardzo ochoty teraz przegwizdywać całej wiązki i szukać co nie bangla.....:(
Ma ktoś wiedzę, który pin w szerokiej kostce kompa (tej co wychodzi z EEC-IV) służy do tego?
Sprawdzałem na krótko i EZ działa.
Jak kiedyś kombinowałem ze skrzyniami i miałem częste zmiany to na wszelki wypadek zrobiłem sobię wiązkę na 2 rodzaje skrzyń - na 1 i 2 EZ. także mam gdzie sygnał wysłać.
Z góry dzięki.
PzDr
[ Dodano: |6 Sie 2014|, 2014 13:00 ]
Qrczę nikt?
[ Dodano: |5 Paź 2014|, 2014 14:12 ]
Errata następna.
Sprawdzona wiązka - "4" oraz LOOK-up jest OK. Piny 15(4 bieg) i 53(LOOK-up) są całe. Wpiąłem się na krótko do przewodu i ręcznie LOOK-up wchodzi.
A normalnie nie bangla
I teraz jak dobrze rozumiem.
Sygnał z VSS daje info na komputer jaka jest prędkość i dzieki temu (oprócz oczywiście wskazań prędkościomierza) skrzynia przełącza na "4". A jak to jest w przypadku LOOK-up? Skąd ma komp wiedzieć, kiedy włączyć? LOOK-up włącza się przy stałej prędkości na "3" i na "4".
No bo zostaje mi już tylko, że komputer zwalony:(((
PzDr |
Ostatnio zmieniony przez Palio |5 Paź 2014|, 2014 14:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|