Schemacik testerka |
Autor |
Wiadomość |
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 10:40
|
|
|
gdzieś czytałem, że istnieje program "vehikul explorer" i
WDS to prawdopodobnie złącze diagnostyczne podłączane do RS'a kompa |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 12:51
|
|
|
czy w wielorybie tez powinna być ta wtyczka z tematu??? |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 15:17
|
|
|
w zasadzie na stronce na której o tym czytałem pisali o modelach od 95 czyli tylko w wielorybach |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 16:46
|
|
|
będe szukał, dzięki!
..a czy któryś z kolegów odczytał już sam poprawnie kody!? |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 16:55
|
|
|
no ja np.
zresztą u Struny w furce tez odczytaliśmy
trza wykonać kilkanaście testów, potem staje się wszystko jasne |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 17:04
|
|
|
I ja musze ten tescik zaliczyc i dowiem sie o wszystkich bolaczkach mojej furki bo cos najwyrazniej jej dolega... |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 17:32
|
|
|
wszystki niestety nie (a szkoda) tylko tych co to z nimi komp umie się dogadać |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 00:15
|
|
|
No np jak ktos ci banana wepchnie w wydech to dioda nie pokaze |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |30 Kwi 2004|, 2004 00:20
|
|
|
Nie bylbym taki pewien ... zawsze mozesz sprawdzic |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 10:59
|
|
|
Witam!
W koncu udało mi się zdjagnozować moją furkę!
KODY na pracującym silniku ( ale na LPG)! 12, 41, 91,
KODY na pracującym silniku ( ale na benzynce)! tylko 12
a na samym zapłonie: 11 i 11 - czyli ok!
Mam prośbę o interpretację tych kodów
12 - to czujnik krokowy wolnych obrotów!
41 i 91 _ to zbyt uboga mieszanka na obu sondach!- ale tylko na LPG!
Czy to oznacza, że coś jest nie tak z instalacją LPG, czy na gazie tak po prostu ma być!
Proszę o pomoc i pozdrawiam!
ps.
...a i najważniejsze! Udało mi się połączyć przez złącze 16 pinowe, które znajduje się w "schowku na rękawiczki"
Zadsada ta sama 5 i 11 - to zworka
16 to + diody
3 to minus! |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 18:50
|
|
|
Na LPG-kody odnosnie sondy-norma, a 12-przeczyść krokówkę |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Maj 2004|, 2004 12:12
|
|
|
Czy ja wiem czy taka norma, jak masz instalację z kompem i emulatorem sond lambda to powinno pokazywać OK |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |22 Maj 2004|, 2004 22:40
|
|
|
Byłoby OK, gdyby gazem sterował CAŁKIEM inny kom, nie ten, od Pb, który-mimo wszystko zbiera i daje sygnaly z większości czujników, oza tym, na LPG jest uboższa mieszanka, czasem 10x, więc sonda ma prawo głupieć, zeby ją nie wiem jak zemulował |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 09:10
|
|
|
... A jak jest u innych kolegów!
Czy jak zczytujecie kody na pracującym silniku na LPG, to wyskakują błędy związane z ubogą mieszanką ( umnie nr 41 i 91)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 09:22
|
|
|
Tak naprawdę to nawet nie powinienes robić testu na LPG. Jak pisał VIK na gazie zawsze będzie lipa bo skład spalin na gazie jest zupełnie inny od spalin z benzynki. Test należy wykonywać na benzynie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|