podloga w mojej scorupie |
Autor |
Wiadomość |
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:04
|
|
|
ja juz zacząłem działać :D:D troche blachy mam ale nie wiem czy wystarczy ( tylko czyszczenie mnie wkurza bo nie mam szlifiery (tata do roboty zabrał) i musze zwyklym sciernym i szczotka druciana zasuwac.
Mam nadzieje ze po niedzieli bedzie zrobiony Poprosze kolege zeby wpadl z komóra podczas remontu i cyknol jeszcze kilka fotek
Struna tobie tez polecam zajrzec pod wygluszenia, roboty nie wiele a mozna takie rzeczy odkryc ze bania mala, wiec jezeli nie chcesz potem duzego klopotu to rozkrecaj w wolnym czasie |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:10
|
|
|
Bauer1000, zameczysz sie chlopaku sciernym i szczotka. Podjedz gdzies do marketu i za 30 zl kup sobie slifierke i kilka tarcz. Bez szlifierki to dupa nie robota. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:14
|
|
|
albo szczotka druciana na wiertarke tez potrafi swoje. slaba fordowska "blacha" znika bez sladu.
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:18
|
|
|
Najlepsza jest szczotka na szlifierce ale to juz powazniejszy wydatek. Sa tez tanie szczotki, ale jak zalozylem na mala szlifierke to sila odsrodkowa wyrywala druty. Jakis szajs to byl. Porzadna szczotka to ok 50 zl. Czysci do blysku. |
|
|
|
|
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:23
|
|
|
chyba tak zrobie wyskocze na bazar po szlifiere i potem do roboty bo sciernym to wolno idzie
i jeszcze takie pytanko spawy powinny byc ciagle czy punktowe bo nie wiem a nie chcem aby blacharz tandete odwalil |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:30
|
|
|
no ja mysle,ze ciagle bo pod punktowymi to sie znowu rdza zadomowi. moje raparaturki byly punktowo zalapane a potem calosc rowno migomatem. no i stara blacha wycieta z zapasem jakim najwiekszym sie dalo
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:31
|
|
|
Zdecydowanie punktowo. Blacha sie mnie przegrzewa, a wytrzymalosc ta sama. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:34
|
|
|
no a jak bedzie punktowo to nie bedzie od spodu w te dziury woda wciekac i rudego znowu ozywiac??
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:36
|
|
|
Spawa sie punktowo, potem czysci szlifierka, potem sie wszystkie spawy guma uszczelnia a potem sie maluje podkladem, potem konserwacja i ruda nie ma szans. |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:40
|
|
|
Ja tam zawsze kladlem paste boll na gola blache po oczyszczeniu. Lepiej przywiera i jak farba odprysnie to guma zostaje. Fabrycznie samochody tez mialy na gola blache kladzione uszczelnienie. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:44
|
|
|
no to jak sie zaspawywuje to ok. bo moje raparaturki przed szpachlem byly gladkie jak szklo no ale to robil blacharz i tyle widzialem w czasie kontroli roboty.
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:45
|
|
|
czyli konserwowac ta pasta boll?? drogie to jest ??? |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 17:58
|
|
|
http://www.boll.pl/oferta03.htm
Polecam drugi i czwarty produkt. Masa poliuretanowa jest lepsza ale jest jej malo i trzeba zawsze do konca wykorzystac. Na pedzel tez jest dobra i jest jej duzo i nie zalowac na spawy. |
|
|
|
|
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 18:11
|
|
|
gdzie ta mase dostane?? bo wysylka kosztuje i czekac trzeba |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2005|, 2005 18:14
|
|
|
Poszukaj w sklepach gdzie lakiery maja. |
|
|
|
|
|